Минулого тижня у нас удома вийшов із ладу стаціонарний телефон. Вочевидь, десь обірвався кабель. Вирішили звернутися до спеціалістів.
Якби моя воля, я б уже давно відмовилася від стаціонарного телефону. Він обходиться доволі дорого – лише абонентська плата за місяць складає понад півтори сотні гривень. Та й потреби у ньому немає, віддавна всюди телефоную по мобільному.
Але мешкаю з бабусею, якій через місяць виповниться 92 роки. Для неї стаціонарний телефон – це все її життя, як вона каже. По ньому вона зідзвонюється з двома доньками та іншими родичами. Також постійно підтримує зв'язок із подругами у селі, з якими 40 років пропрацювала у школі. Бабуся навіть у такому поважному віці доволі комунікабельна, тож донедавна телефонний дзвінок щодня лунав у нашій квартирі. Тепер же апарат мовчить, а бабуся сумує і почувається відрізаною від світу.
У неї є мобільний телефон, і їй на нього часто телефонують. Проте бабусі, яка ще пам’ятає, як голосом Левітана по радіо оголошували початок і завершення війни, до нього складно звикнути. Він їй незручний і незрозумілий.
Отож, щойно зламався телефон, на початку минулого тижня, 6 липня, в першій половині дня ми звернулися до оператора Укртелекому. Телефонували на всеукраїнську лінію. Чекати черги довелося 15 хвилин. Добре, що було достатньо безкоштовних хвилин на мобільному. Врешті вдалося з’єднатися, залишили заявку про ремонт телефону і контакти. Операторка сказала чекати фахівців, а коли вони усе полагодять, оцінити їхню роботу через Інтернет.
Через два дні, 8 липня, ми знову звернулися вже до місцевого відділення Укртелекому. Там зазначили, що наша заявка є і вона буде опрацьована. Попросили, щоб трохи пришвидшити цей процес, пояснивши, що у нас старенька бабуся, якій щодня потрібен зв'язок. Операторка пообіцяла передати наше прохання до технічного відділу.
Втім, і це не допомогло. Минув уже тиждень з моменту подачі першої заявки, а до нас так ніхто не навідався і телефон не полагодив. Тож якщо ремонтники колись таки прийдуть, я вже не знаю, як оцінювати їхню роботу. За оперативність точно буде "двієчка".
Отож і не дивно, що кількість користувачів стаціонарними телефонами швидко зменшується. Бо навіть тих літніх людей, які залишаються вірними старим добрим апаратам, ніхто не цінує і не обслуговує належним чином.
Галина ОлійникЧитайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram
13-07-2020, 10:06
0
3 064