
– Місця ці перідично змінюються, – пояснив "МБ" Валентин ГАВРИЛОВ, заступник начальника Служби автомобільних доріг області. – Якщо кількість ДТП зменшується, то з них знімається статус концентрації аварійності. Та його удостоюються інші ділянки доріг. Ми ведемо статистику транспортних пригод, супутньо пов’язаних із недоліками утримання доріг у належному стані. З початку року їх зафіксовано тринадцять. Скажімо, на деяких ділянках були відсутні відповідні знаки, а на інших виявлено вибоїни на узбіччі. Хоча жодну з них не можна вважати головною причиною аварії. Взяти хоча би Мамаївці, де виявлено аж дві небезпечні ділянки на відстані кілометра. Тут на трасі – чотири смуги, розділені розміткою, встановлено світлофори, є пішохідні переходи, відповідні знаки. Але пішоходи все одно переходять дорогу в недозволених місцях. Як наслідок потрапляють під колеса машин.
Біля Остриці часто стається
зіткнення транспортних засобів. А все тому, що мчать із перевищенням швидкості. Тобто, і водії, і пішоходи порушують правила. Парадоксально, але найбільше аварій трапляється на добрих дорогах, скажімо, на об’їзній, бо по них можна промчатися "з вітерцем". Як свідчить статистика, найчастіше потрапляють у ДТП молоді водії віком від 20 до 40 років, зі стажем не більше двох років.
Що ж до ситуації зі станом доріг, то за останні п’ять років ми не отримали жодної копійки на капітальний ремонт доріг не тільки місцевого, а й державного значення. Дорожнє полотно, зроблене ще у 40-50-х роках минулого століття, аж ніяк не розраховане на сьогоднішнє навантаження. Серйозно дороги не ремонтувалися вже 10-20 років, а то й більше. Ми підрахували, що нам потрібно щороку капітально ремонтувати хоча би 160 кілометрів доріг. А це – 300-400 мільйонів гривень. І з кожним роком ця сума зростає, бо дорожчають будівельні матеріали, пальне. Щоправда, голова ОДА Володимир Куліш заявив, що наступний рік стане роком доріг. Може, тоді нам виділять гроші на капітальний ремонт, техніку.