Авто на зиму «перевзуйте», а дизельне пальне «присадіть»

---
2 668
0
– Починати підготовку до зими треба з гальмівної системи – щоправда, робити це варто не лише напередодні зими, а регулярно, адже гальма є однією з найважливіших для безпеки систем, – вважає власник станції техобслуговування Олег ВОРОНЦОВ. – Отож треба перевірити товщину колодок, диски та інші елементи.
Взимку також важливу роль відіграє якість шин. Якою б якісною не була літня гума, холодної пори року вона неефективна. Навіть за невеликої плюсової температури літня гума стає подібною на пластик. У багатьох північних країнах – Швеції, Фінляндії – діє закон, який зобов’язує всіх водіїв приблизно до середини жовтня замінити гуму на зимову. Якби подібний закон діяв у нас, впевнений, що взимку аварій на дорогах було би менше.
За спостереженнями Олега Воронцова, дуже поширеною є ситуація, коли водії їздять на "лисій" гумі або ставлять зимові шини лише на одну вісь. Це неправильно і дуже небезпечно, бо в такому разі на повну зупинку авто піде більше часу. Кожен водій повинен пам’ятати, що він може створити загрозу не лише власному життю і здоров’ю, а й іншим водіям та пішоходам. На безпеці ж економити не можна.
Не радить фахівець використовувати так звану всесезонну гуму – вона не розрахована на мінусові температури і сніг. Такі шини підходять для перехідного періоду навесні і восени, коли прохолодно і випав невеликий сніг. Але під час морозу й ожеледі вони не допоможуть.
Готуйтеся до зими восени
Ще одна особливість ментальності наших водіїв – чекати, доки випаде сніг. Часто ті, хто міняє гуму на зимову, не роблять цього аж до снігу. Як наслідок, під час перших снігопадів більшає аварій, а на станціях із заміни шин утворюються черги на кілька днів. Тому дбати про своє авто треба наперед і міняти гуму варто вже на початку листопада.
Серед інших порад – заливати в систему охолодження лише рідини, що не замерзають. Це ж стосується й омивання лобового скла.
– Автомобілям з дизельними двигунами під час морозу доводиться важче. Це пояснюється поганою якістю солярки на вітчизняних АЗС. Вона гусне, утворюються тверді частки парафіну та сірки, тоді важче двигун запустити. Тому без спеціальних присадок не обійтися, – каже Олег Воронцов. – При цьому пальне треба готувати заздалегідь – додати в гаражі спеціальні присадки до солярки в каністрі та дати добу постояти.
"Синтетика" більш універсальна
Надійна робота двигуна залежить від мастила. Однак не кожне з них може забезпечувати нормальну роботу частин, що труться, за критичних мінусових температур. Тоді мастило стає більш густим, погано надходить всією системою. З цього приводу фахівці кажуть, що сучасні двигуни повинні працювати на синтетичному мастилі. Воно забезпечує краще тертя і не створює проблем ні влітку, ні взимку. Навіть "Жигулям" варто купувати хоча би напівсинтетику, тоді двигун працюватиме краще і довше, а витрата пального буде меншою.
Обов’язково треба знати характеристики свого мастила і не змушувати двигун працювати за надто низьких температур – дешевше скористатися таксі.
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.

0 коментарів

Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код:


Logo
“Здійснено за підтримки Асоціації “Незалежні регіональні видавці України” та Foreningen Ukrainian Media Fund Nordic в рамках реалізації проєкту Хаб підтримки регіональних медіа. Погляди авторів не обов'язково збігаються з офіційною позицією партнерів” в рамках реалізації
грантового проєкту Хаб підтримки регіональних медіа.
Погляди авторів не обов'язково збігаються з офіційною позицією партнерів”


Copyright 2024. Всі права захищені. Використання будь-яких матеріалів, розміщених на сайті, дозволяється
при розміщенні посилання (для Інтернет-видань - гіперпосилання) на molbuk.ua. Посилання
(гіперпосилання) обов'язкове в незалежності від повного або часткового використання матеріалів.