Буковинці дедалі частіше купують дорогі мобільні телефони. Особливо активна – молодь.
Покупців можна умовно поділити на дві групи, кажуть у салонах мобільного зв’язку. Приблизно 80% – це ті, хто купує телефон і користується ним довго. 20 відсотків – активні клієнти, котрі купують телефон не за крайньої потреби, а щоби мати сучасніший апарат. Витрачаються на дорогі апарати не лише заможні – часто новинки беруть у кредит.
– Основні вимоги до телефонів – кольоровий дисплей, наявність камери щонайменше на два мегапікселі, – розповів фахівець мережі "Юніт". – Молодь ще хоче, щоби був блютуз, Інтернет, можливість додати карту пам’яті для зберігання музики, функції МР3-плеєра.
У салоні "Лекс" розповіли, що кожна категорія покупців має свої уподобання. Молодь шукає смартфони з усім набором мультимедійних функцій. Жінки передусім зважають на зовнішній вигляд. Людям старшого віку потрібні дешевші моделі, зі зручними кнопками, великими цифрами і чітким зображенням на екрані, яке можна розгледіти і без окулярів. Ділові люди готові платити великі гроші за престижні телефони бізнес- і преміум-класу. Ці моделі здебільшого просто підкреслюють імідж і не можуть "похвалитися" великим набором функцій.
– Є категорія молоді, яка просто "хворіє" телефонами, – каже фахівець магазину "Інтерком". – Вони уважно стежать за появою нових модних моделей і регулярно, скажімо, кожні півроку, оновлюють свій телефон. Тому зростають продажі дорогих сучасних моделей. Молоді люди звертають увагу на кількість мегапікселів у фотокамері, на об’єм флеш-карти, тривалість відеозапису, можливість записувати фільми.
– Попит на телефони досить стабільний, – каже продавець магазину "Алло". – Старші люди беруть дешевші моделі, молодь – смартфони, 30-35-річним потрібні апарати бізнес-класу з ефектним дизайном, потужною батареєю і прості в користуванні. Є попит і на дорогі телефони іміджевого класу.
"Я купила досить дорогу жіночу модель, – каже студентка Тетяна. – Мені сподобався колір слонової кістки і гарний дизайн корпусу".
Ми купили у подарунок
батькові одну з моделей "Nokia" – вона досить проста, – розповів Віктор. – Монітор чорно-білий, великі клавіші. Батько пенсіонер, важко дрібними кнопками клацати.
ПОРАДИ
- Купуючи телефон, пам’ятайте, що це – передусім засіб зв’язку, а не іграшка для дорослих, котра повинна бути новішою і яскравішою.
- Визначте, які функції в телефоні вам необхідні, а без яких ви зможете обійтися.
- Придивіться до декількох різних моделей, порівняйте їхню функціональність, ємність батареї, якість прийому, дизайн та інші значимі для вас параметри.
- Обираючи нову мобілку, визначте свої пріоритети. Буває, що дешевше купити окремо телефон, МР3 плеєр і фотоапарат – вказані функції будуть виконані краще і, можливо, за менші гроші.
- Поцікавтеся, які акції проводяться операторами чи магазинами мобільного зв’язку.
ЦИФРИ
- 192 долари – середня ціна мобілки, проданої вроздріб у ІІІ кварталі 2007 року.
- 38,68 мільйона мобільних телефонів продано за увесь час існування цього зв’язку в Україні.
- 2,64 мільйона мобілок на 0,507 мільярда доларів купили українці у липні-вересні цього року.
- На 11,7% зменшилася кількість проданих телефонів у ІІІ кварталі 2007 року (порівняно з ІІІ кварталом 2006 року).
22-11-2007, 13:03
0
3 405