
Буковинці дедалі частіше купують дорогі мобільні телефони. Особливо активна – молодь.
Покупців можна умовно поділити на дві групи, кажуть у салонах мобільного зв’язку. Приблизно 80% – це ті, хто купує телефон і користується ним довго. 20 відсотків – активні клієнти, котрі купують телефон не за крайньої потреби, а щоби мати сучасніший апарат. Витрачаються на дорогі апарати не лише заможні – часто новинки беруть у кредит.
– Основні вимоги до телефонів – кольоровий дисплей, наявність камери щонайменше на два мегапікселі, – розповів фахівець мережі "Юніт". – Молодь ще хоче, щоби був блютуз, Інтернет, можливість додати карту пам’яті для зберігання музики, функції МР3-плеєра.
У салоні "Лекс" розповіли, що кожна категорія покупців має свої уподобання. Молодь шукає смартфони з усім набором мультимедійних функцій. Жінки передусім зважають на зовнішній вигляд. Людям старшого віку потрібні дешевші моделі, зі зручними кнопками, великими цифрами і чітким зображенням на екрані, яке можна розгледіти і без окулярів. Ділові люди готові платити великі гроші за престижні телефони бізнес- і преміум-класу. Ці моделі здебільшого просто підкреслюють імідж і не можуть "похвалитися" великим набором функцій.
– Є категорія молоді, яка просто "хворіє" телефонами, – каже фахівець магазину "Інтерком". – Вони уважно стежать за появою нових модних моделей і регулярно, скажімо, кожні півроку, оновлюють свій телефон. Тому зростають продажі дорогих сучасних моделей. Молоді люди звертають увагу на кількість мегапікселів у фотокамері, на об’єм флеш-карти, тривалість відеозапису, можливість записувати фільми.
– Попит на телефони досить стабільний, – каже продавець магазину "Алло". – Старші люди беруть дешевші моделі, молодь – смартфони, 30-35-річним потрібні апарати бізнес-класу з ефектним дизайном, потужною батареєю і прості в користуванні. Є попит і на дорогі телефони іміджевого класу.
"Я купила досить дорогу жіночу модель, – каже студентка Тетяна. – Мені сподобався колір слонової кістки і гарний дизайн корпусу".
Ми купили у подарунок
батькові одну з моделей "Nokia" – вона досить проста, – розповів Віктор. – Монітор чорно-білий, великі клавіші. Батько пенсіонер, важко дрібними кнопками клацати.
ПОРАДИ
- Купуючи телефон, пам’ятайте, що це – передусім засіб зв’язку, а не іграшка для дорослих, котра повинна бути новішою і яскравішою.
- Визначте, які функції в телефоні вам необхідні, а без яких ви зможете обійтися.
- Придивіться до декількох різних моделей, порівняйте їхню функціональність, ємність батареї, якість прийому, дизайн та інші значимі для вас параметри.
- Обираючи нову мобілку, визначте свої пріоритети. Буває, що дешевше купити окремо телефон, МР3 плеєр і фотоапарат – вказані функції будуть виконані краще і, можливо, за менші гроші.
- Поцікавтеся, які акції проводяться операторами чи магазинами мобільного зв’язку.
ЦИФРИ
- 192 долари – середня ціна мобілки, проданої вроздріб у ІІІ кварталі 2007 року.
- 38,68 мільйона мобільних телефонів продано за увесь час існування цього зв’язку в Україні.
- 2,64 мільйона мобілок на 0,507 мільярда доларів купили українці у липні-вересні цього року.
- На 11,7% зменшилася кількість проданих телефонів у ІІІ кварталі 2007 року (порівняно з ІІІ кварталом 2006 року).
Автор: admin
Рейтинг:
(голосів: 1)
22-11-2007, 13:03

0

3128
«Не вірте фейкам»: директор Калинівського ринку запевни ...
На Буковині перша чиновниця публічно вакцинувалася від ...
Толерантність проти сучасної медицини. Який вибір зроби ...
На Буковині перша чиновниця публічно вакцинувалася від ...
«Немає вакцини ні для бідних, ні для багатих»: медик ві ...
Чернівці отримають 20 нових тролейбусів-«гармошок»: зас ...
«За що нам жити?»: Чернівецьку ОДА пікетують підприємці ...
«Заборонене на продаж не виставляємо»: що відбувається ...
Мер українського міста допустив, що люди, які відмовляю ...
Житомир вирішив не припиняти роботу громадського трансп ...