Вузькі колеса літаків – не для Чернівців

---
2 387
0
До редакції звернулася Олена ЄРЬОМЕНКО, директор фірми "Альфа-аеротурсервіс", зі скаргою на те, що туристичній фірмі навмисне перешкоджають:

– Відколи ми покращили комфорт авіаперельотів для чернівчан, відтоді почалися непорозуміння. Наше підприємство майже два роки займається чартерними авіарейсами з аеропорту "Чернівці". Літали здебільшого на літаках "Ан-26" та "Як-42" до Сирії та Італії. Проте ці літаки не такі комфортні, як "Дуглас DC-9". Тому ми, щоби покращити умови перельоту для пасажирів, підписали контракт із середземноморськими авіалініями – компанією "UMAir" – на користування цим літаком. І з грудня минулого року виконали майже тридцять рейсів до Неаполя і Форлі, що в Італії, а фірма "UMAir" – ще й до Києва. Чимало чернівчан виявили бажання полетіти до Стамбула, тому фірма-партнер "UMAir" – власник літаків "Дуглас" – ініціювала цей рейс. Придбали квитки понад 80 пасажирів, ми навіть не сподівалися, що буде стільки охочих полетіти. У понеділок, 28 березня, ми вилетіли, а згодом з’ясувалося, що Чернівецький аеропорт не може прийняти "Дуглас CD-9" з технічних причин. Літак сів на запасний аеропорт в Івано-Франківську. Ми і пасажири були обурені. А злітну смугу на цей час закрили, сказали, що ремонтуватимуть. Нам не пояснили, що сталося зі смугою і скільки триватиме ремонт. Врешті, ми навіть згідні долучитися до ремонту не лише авіасмуги, але й залу очікування і терміналів. Наші партнери також погодилися допомогти. Тим паче, ми завжди дотримувалися зобов’язань, взятих перед аеропортом.

Ситуацію ще більше загострює те, що з 24 травня ми маємо підписаний договір на перельоти цим літаком до Анталії. Але, крім цього, треба мати й погодження аеропорту. Нас насторожує й те, що працівники УБОЗу цікавляться списками пасажирів, які вилітали до Стамбула, і на якій підставі ми продаємо авіаквитки. Нині ми просто розгублені.

Пасажири авіарейсів розповідають, що й справді летіти "Дугласом" набагато зручніше. Він більший, комфортніший, більше вантажу можна перевозити та й сервіс набагато кращий. "Якось, придбавши квиток на літак, я не розуміла, чому всі пасажири побігли до літака, коли оголосили посадку, – розповідає одна із пасажирок. – А коли зайшла до літака, зрозуміла – вони займали місця. Інші, хто не встиг, змушені сідати на стільцях, приварених до підлоги в проході. Чому я повинна за свої чималі кошти терпіти таке?"

Пані Тетяна, підприємець:

– Мені часто доводиться літати до Стамбула. Щоразу добиратися до Івано-Франківська, щоби сісти на літак, дуже важко, дорога забирає багато часу, адже до сусідньої області їхати понад дві години. Першому рейсу з Чернівців літака "CD-9" я дуже зраділа. Бо цей літак набагато кращий, ніж "Ан-26", комфортніший, більший і, переконана, безпечніший. Двадцять перше століття за вікном, а ми літаємо на "допотопних" літаках.

Володимир ПАЛІЙЧУК, директор КП "Міжнародний аеропорт "Чернівці":

– Наш аеропорт не може приймати літак "CD-9" шість разів на тиждень, як просить про це турфірма. Це європейський літак, у нього вузькі колеса, тому тиск на один квадратний сантиметр асфальтового покриття злітної смуги вдвічі перевищує норму. Наша смуга не ремонтувалася майже 40 років, і за короткий термін такий літак просто знищить її. Смугу передбачено для літаків ще радянського покоління, які ззаду мають по чотири колеса, отже, тиск на одиницю площі значно менший. Взимку смуга не так руйнувалася, коли літак "CD-9" сідав в аеропорту. І один раз на тиждень ми просто заплющували очі на це. Я добре розумію і туристичну фірму, і пасажирів, які хочуть зручнішого перельоту, але безпека пасажирів – головніше. Під час посадки на асфальтовому покритті можуть відриватися шматки верхнього шару і, потрапивши у двигуни, можуть спричинити пожежу й катастрофу. Результати Державної комісії з нагляду за забезпеченням безпеки авіації 23 березня підтвердили такий стан смуги.

Протягом останніх років ми власними силами утримуємо аеропорт. А щоби зробити належну асфальтово-бетонну смугу у 6-8 сантиметрів, треба щонайменше 12 мільйонів гривень. Аеропорт таких грошей не має. Якщо підприємства хочуть долучитися до ремонту, ми вкладені гроші готові зарахувати їм у рахунок майбутніх платежів аеропорту за перельоти.
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.

0 коментарів

Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код:

Колонка

Читають Коментують

Свіжий номер

Афіша

політика, влада

економіка

здоров'я

культура

спорт

Каталог фірм