
- Усі знають, що до хворого не йдуть із порожніми руками, але майже завжди виникає проблема: що саме взяти із собою. Насамперед поцікавтеся, чи передбачає хвороба, від якої потерпає ваш друг, родич або колега, якусь дієту. Інакше можете принести щось таке, чого йому не можна вживати. Не несуть хворому алкоголь – це поганий тон. Класичний набір – фрукти, соки, мінеральна вода, молочні продукти – підходить майже всім, але часто трапляється, що всі відвідувачі приносять хворому одні й ті ж продукти. Тому іноді є сенс взагалі не приносити нічого їстівного, а придбати, наприклад, кілька свіжих журналів, захопливу книжку. Якщо хворий лежить у лікарні – зовсім не зайвими будуть вологі серветки, одноразові носовички.
- Коли йдеться про лікарню – там є свої правила. Зазвичай не відвідують хворих уранці, коли відбуваються лікарські обходи. Правила відвідування в загальних палатах суворіші, ніж в окремих. Розмовляти слід тихо, не можна вмикати чи вимикати без дозволу світло, радіо чи телевізор. Затримуватися в загальній палаті довше, ніж 45 хвилин, – також поганий тон.
- Будьте не лише уважними до хворого, але й корисними. Подивіться, чи не треба поміняти воду у вазі, викинути зів’ялі квіти, помити посуд, зробити невеличке прибирання. Запропонуйте допомогу: сходити за ліками, виконати якесь доручення.