Без пробок возитиме лише трамвай

---
1 935
0
Після підвищення цін на проїзд у тролейбусах виручка у кондукторів за день у будні зросла на чотири тисячі гривень (18,5 тисячі гривень замість 14,5), у вихідні – на дві тисячі. Про це розповів начальник Чернівецького тролейбусного управління Іван Іванічек, зазначивши, що підвищення цін дає змогу розраховуватися з боргами. А що звичайний пасажир матиме з того, що платить за проїзд на 10 копійок більше?

– Як підвищення вплине на рух тролейбусів? Чи будуть тролейбуси їздити частіше?

– Слід порівняти ситуацію у Чернівцях із ситуацією в інших

містах. Наші пасажири, наприклад, звикли, що тролейбуси їздять кожні п’ять хвилин, а у Маріуполі курсує лише один тролейбус вранці і один – увечері. Ми стараємося, щоби у нас все було добре.

– Чи покращиться технічний стан тролейбусів?

– Зараз ми покращуємо ремонтну базу, а з нового року обіцяють 4-5 нових тролейбусів. Ми завжди були збитковими і будемо, бо возимо безкоштовно пільговиків. А на одного пільговика виділяють чотири гривні на місяць – на 8 поїздок. А він скільки катається?

– Що ж пасажирам буде з того, що ми платимо більше?

– Якщо говорити відверто, то виходить, що збільшення на 10 копійок – це проплата за того, хто їде безкоштовно. Ми доплачуємо за тих, хто не платить взагалі. Доки не вирішать питання у Верховній Раді, нічого не зміниться. Єдине – ми не зупинимося взагалі. Якщо зупинимося, пільги залишаться, але не буде кому возити.

– Тобто не переповнений тролейбус – це нездійсненна мрія?

– Я вранці біля магазину "Колос" стою і спостерігаю: тролейбуси їдуть кожні 5-6 хвилин, та вони переповнені. Але ж й інтервал витримують. А куди ж ще додавати тролейбуси, якщо майже на кожній зупинці – тролейбус. Не було би пільг – такого би не було.

– Отож, доки є пільги, будемо на одній нозі їздити?

– Так. А в автобусах, маршрутках хіба не стоять на одній нозі?

– То у чому вихід? Чи не заслуговуємо ми за власні гроші їздити по-людськи?

– Є вихід, але він потребує багато коштів. Річ у тому, що тролейбус їде у загальному потоці транспорту, як і маршрутка. Швидкість руху тролейбусів з кожним роком знижується, бо зростає кількість транспорту. Західна Європа зробила окреме полотно трамвая. Уявіть собі, що можна було би з Центральної площі до Південно-Кільцевої або Руської доїхати за 5-8 хвилин, щоби жоден вид транспорту не заважав.

Перспектива є. Якщо у час пік з бульвару Героїв Сталінграда їхати власною машиною, то знадобиться півгодини, а якщо людина доїде за 5-7 хвилин, то вона подумає, чи брати свою машину чи ні. Західна Європа зараз розвиває трамвай більше, ніж тролейбус. Тоді не буде ні затримок, ні заторів.
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.

0 коментарів

Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код:
Читають Коментують