DataLife Engine > --- > Без пробок возитиме лише трамвай

Без пробок возитиме лише трамвай

Після підвищення цін на проїзд у тролейбусах виручка у кондукторів за день у будні зросла на чотири тисячі гривень (18,5 тисячі гривень замість 14,5), у вихідні – на дві тисячі. Про це розповів начальник Чернівецького тролейбусного управління Іван Іванічек, зазначивши, що підвищення цін дає змогу розраховуватися з боргами. А що звичайний пасажир матиме з того, що платить за проїзд на 10 копійок більше?

– Як підвищення вплине на рух тролейбусів? Чи будуть тролейбуси їздити частіше?

– Слід порівняти ситуацію у Чернівцях із ситуацією в інших

містах. Наші пасажири, наприклад, звикли, що тролейбуси їздять кожні п’ять хвилин, а у Маріуполі курсує лише один тролейбус вранці і один – увечері. Ми стараємося, щоби у нас все було добре.

– Чи покращиться технічний стан тролейбусів?

– Зараз ми покращуємо ремонтну базу, а з нового року обіцяють 4-5 нових тролейбусів. Ми завжди були збитковими і будемо, бо возимо безкоштовно пільговиків. А на одного пільговика виділяють чотири гривні на місяць – на 8 поїздок. А він скільки катається?

– Що ж пасажирам буде з того, що ми платимо більше?

– Якщо говорити відверто, то виходить, що збільшення на 10 копійок – це проплата за того, хто їде безкоштовно. Ми доплачуємо за тих, хто не платить взагалі. Доки не вирішать питання у Верховній Раді, нічого не зміниться. Єдине – ми не зупинимося взагалі. Якщо зупинимося, пільги залишаться, але не буде кому возити.

– Тобто не переповнений тролейбус – це нездійсненна мрія?

– Я вранці біля магазину "Колос" стою і спостерігаю: тролейбуси їдуть кожні 5-6 хвилин, та вони переповнені. Але ж й інтервал витримують. А куди ж ще додавати тролейбуси, якщо майже на кожній зупинці – тролейбус. Не було би пільг – такого би не було.

– Отож, доки є пільги, будемо на одній нозі їздити?

– Так. А в автобусах, маршрутках хіба не стоять на одній нозі?

– То у чому вихід? Чи не заслуговуємо ми за власні гроші їздити по-людськи?

– Є вихід, але він потребує багато коштів. Річ у тому, що тролейбус їде у загальному потоці транспорту, як і маршрутка. Швидкість руху тролейбусів з кожним роком знижується, бо зростає кількість транспорту. Західна Європа зробила окреме полотно трамвая. Уявіть собі, що можна було би з Центральної площі до Південно-Кільцевої або Руської доїхати за 5-8 хвилин, щоби жоден вид транспорту не заважав.

Перспектива є. Якщо у час пік з бульвару Героїв Сталінграда їхати власною машиною, то знадобиться півгодини, а якщо людина доїде за 5-7 хвилин, то вона подумає, чи брати свою машину чи ні. Західна Європа зараз розвиває трамвай більше, ніж тролейбус. Тоді не буде ні затримок, ні заторів.



Повернутися назад