Чернівціводоканал запустив власний чат-бот: які функції та як користуватися

новини / Новини Чернівців
2 966
0

Чернівціводоканал запустив власний чат-бот, який півтора місяці вже працював у тестовому режимі. Наразі там зареєстровано понад 3200 користувачів.

Про це повідомляє пресслужба Чернівецької міської ради, пише molbuk.ua



За період тестування понад 100 000 гривень було проплачене за послуги, більше 2 000 показників передано тільки за серпень, понад 300 зекономлених людино-годин (контролери та працівники абонвідділу).

Основні функції чат-боту:

1. Отримувати сповіщення про відключення водопостачання

Як тільки на підприємстві стане відомо про відключення, другими після АДС про нього дізнаються користувачі чат-боту. На телефон приходить повідомлення з датою, адресою та тривалістю відключення водопостачання. Це зручно, якщо потрібно спланувати домашні роботи.

2. Передача показників безпосередньо в систему КП "Чернівціводоканалу"

Не потрібно чекати на контролера або додзвонюватись на “гарячу лінію” підприємства. Можна передати показники лічильника, прикріпити фотографію або оформити звернення безпосередньо у програмі.

3. Отримувати нагадування про своєчасну передачу показників

Для того, щоб система фіксувала реальне споживання води, необхідно до кінця календарного місяця передавати фактичні показники. Тоді не буде розбіжностей між даними в системі та показаннями лічильника.

4. Можливість оплатити безпосередньо в програмі

Якщо Ваш телефон підключено до платіжних систем, то зробити проплату можна в кілька натискань. Також система сама перевіряє наявність оплати та, якщо її немає, нагадає про її необхідність.

5. Керувати одночасно кількома рахунками

Одна з найпопулярніших опцій чат-боту ー можливість керування кількома особовими рахунками. Якщо Ви допомагаєте родичам, дітям, бабусі, знайомим сплачувати комунальні послуги, то в чат-боті водоканалу це можна робити кількома дотиками.

6. Дати запит про відсутність водопостачання

У Вас відсутнє водопостачання? Оформіть запит на підприємство і за кілька хвилин Ви знатимете причину. Часто буває так, що водоканал не проводить роботи в якомусь районі, натомість в мережі падає тиск через витік, роботи проводяться ЖРЕПом або сусідами.

7. Повідомити про витік, який побачили на вулиці

Побачили на вулиці витік? Його можна сфотографувати і повідомити про це КП “Чернівціводоканалу”, у такий спосіб пришвидшуючи його ліквідацію.

Для реєстрації в чат-боті потрібно ввести номер мобільного телефону, особовий рахунок і, на вибір: код активації (він є на платіжках КП "Чернівціводоканал") номер лічильника або суму останньої проплати.

Якщо ви не знаєте цих даних, їх у телефонному порядку нададуть в Абонентному відділі підприємства за телефонами (0372) 52-58-58, (0372)52-23-94, 099-152-58-58, 067-374-07-09



Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram

0 коментарів

Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.
Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код:
ТОП 10
Відкриття ТРЦ «Bukovyna Mall» та скандал у Чернівецькій ОВА: головне за добу
75 105
«Тут культура кави вища»: у Чернівцях подружжя з Курахового відновило власний бізнес
42 146
У Чернівцях маршрут №13 стане комунальним: розрахунок за проїзд лише безготівковий
31 369
Віддали життя у боях за Україну: у громадах Буковини попрощаються із загиблими воїнами
25 753
«Доводилося виходити вночі»: як бізнес у Чернівцях працював під час тривалих знеструмлень
24 649
«Там життя може обірватися будь-якої миті»: прикордонник із Буковини з перших днів на війні — відео
16 179
Сусіди відчули запах диму: у багатоповерхівці в Чернівцях сталася пожежа
10 309
На обстеження даватимуть дві тисячі: що потрібно знати про програму "Скринінг 40+"
8 275
Пункти пропуску «Кельменці - Ларга» та «Вашківці - Гріменкуець» оформлюватимуть автобуси
7 705
Вранці туман: якою буде погода на Буковині завтра
7 250