У міськраді минулого понеділка провели конкурс з надання права на користування певними ділянками для розміщення пересувних тимчасових споруд з торгівлі морозивом, квасом та охолоджувальними напоями.
Розміщення таких споруд дозволяється з 10 травня до 11 жовтня, йдеться в публікації "МБ".
Цьогоріч для охочих продавати морозиво на вулиці запропонували 17 місць. З них шість – у центрі міста, сім – у середній зоні, а ще чотири – в периферійній зоні. Всі вони площею від двох до чотирьох квадратних метрів.
Ціна початкового внеску за два квадратних метри становила 2248 гривень, за три – 3 372, і за чотири – 4496 гривень.
Під продаж квасу та охолоджувальних напоїв виділено значно більше місць – 36. З них 11 – в центральній частині міста, 18 в середній зоні, та сім в периферійній. Розмір ділянки – два квадратних метра, початковий внесок – 2 248 гривень.
Конкурс відбувся в понеділок, 26 квітня. Охочих взяти участь в ньому виявилося дуже мало.
На розміщення споруд із морозивом претендували лише двоє учасників. Одного з них відсторонили через відсутність потрібних документів.
П’ять ділянок для продажу морозива отримали двоє хлопців, які працюють разом – Іван Бабинський та Тарас Волощук. Вони продаватимуть морозиво, виробниками якого самі вони і є.
"Минулого року ми заснували свою марку натурального морозива в Чернівцях – Blizzard, маємо своє виробництво. Продаємо морозиво в магазинах не лише в області, а й по всій Україні. Цього року вирішили ще спробувати встановити по місту свої торгівельні пересувні споруди. Сподіваємося, нам вдасться зацікавити чернівчан і ще більше розширити нашу мережу", – розповідають хлопці.
За п’ять ділянок їх довелося заплатити 14 тисяч гривень.
Охочих отримати місця під продаж квасу і холодних напоїв було двоє, однак один із чоловіків не подав вчасно заявку, тож участі в конкурсі не брав.
Заяву іншого комісія прийняла та надала дозвіл на розміщення 16 пересувних споруд. Це майже половина від загальної кількості запропонованих. Така кількість ділянок обійшлася йому в 32 тисячі гривень.
Оскільки інших конкурентів на ці ділянки не було, учасники підвищували суму на один крок, тобто на 10% від розміру початкового внеску.
Наталія Хілько, головна архітекторка міста, зазначає, що така мала кількість учасників конкурсу спостерігається кілька останніх років.
"Така тенденція щодо торгівлі морозивом та охолоджувальними напоями не зовсім хороша в місті. Адже в нас мала активність приватних підприємців. Однак міськрада не планує скасовувати ці конкурси. Я вважаю, що час карантину – це хороша можливість для молодих підприємців розпочати якийсь бізнес. Цього року ми маємо двох нових підприємців, які розпочинають цю справу. Сподіваємося, що в них все вийде, і наступними роками ми матимемо більшу конкуренцію".
Вона додає, що зараз на малу кількість учасників впливають і погані погодні умови цієї весни, адже це теж ризик для підприємців.
"Сподіваємося, що не буде, як минулими роками, коли людина заплатила кошти, отримала паспорт прив’язки, але фактично не продавала, бо не було попиту. Після цього люди вже не подають заявок на конкурс. Хоча, як на мене, ціни на ділянки досить прийнятні. Вони розраховані на конкурентність між підприємцями, як це відбувається з ковомобілями, коли ціну підвищують на кілька кроків. А тут ціна доволі смішна", – зазначає пані Наталія.
Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
3-05-2021, 19:41
0
1 761