Виручка роздрібних магазинів США в перший день святкових розпродажів, відомий як "чорна п'ятниця", в 2012 році скоротилася на 1,8 відсотка в порівнянні з 2011 роком, повідомляє агентство Associated Press.
Як зазначають фахівці, за п'ятницю американці витратили близько 11,2 мільярда доларів.
Аналітики вважають, що на розмір виручки у "чорну п'ятницю" вплинуло те, що деякі мережі розпочали встановлювати знижки ще напередодні ввечері, у День подяки.
Тим часом деякі покупці зазначили, що продавці не пропонують ні великий вибір товарів, ні дійсно вигідні знижки. Частина американців вирішила дочекатися суботи, щоб уникнути тисняви в магазинах, звичайної для початку розпродажів.
25-11-2012, 13:05
0
1 549