Білл Гейтс назвав просту дитячу звичку, яка допомогла йому стати мільярдером

Новини світу / новини
4 161
0


Білл Гейтс не впевнений, що став би мільярдером, якби зростав, як сучасні діти, що проводять багато часу у ґаджетах та соціальних мережах. Співзасновник і колишній генеральний директор Microsoft запевняє, що ніколи не побудував би таку компанію, аби не витрачав час на дослідження зовнішнього світу, читання та розмірковування.

Про це Гейтс розповів у своїй публікації у блозі Gates Notes. Його дитинство проходило в іграх, які надихають на творче мислення. Він зауважує, що концентрація уваги схожа на м’язи, тож безперервні переривання та залежність від соціальних мереж неймовірно ускладнюють її розвиток.

"Коли я почувався неспокійним або нудьгував – або потрапляв у проблеми через погану поведінку – я зникав у своїй кімнаті й занурювався в книги чи ідеї, часто годинами без перерви. Ця здатність перетворювати час простою на глибокі роздуми та навчання стала фундаментальною частиною того, ким я є. Це також було вирішальним для мого успіху пізніше", – пише Гейтс.

Протягом усієї карʼєри ексдиректор Microsoft часто приписував свій успіх невгамовній звичці до читання та здатності до самоізоляції. За його словами, без здатності інтенсивно зосереджуватися та слідувати ідеї, куди б вона не привела, світ міг би залишитися без проривів, які приходять від зосередження на чомусь та утриманні його, навіть при намаганні відволіктися.

"Моє дитинство було відзначене дивовижною свободою — чимось, що може здивувати людей, які припускають, що я цілими днями сидів за комп’ютером у приміщенні. Я ходив у похід стежками, які налякали б сучасних батьків, нескінченно досліджував з друзями по сусідству та бігав Вашингтоном. Мої батьки половину часу не знали, де я був, і тоді це було нормально. Ці заняття навчили мене стійкості, незалежності та розсудливості таким чином, що жодна контрольована, структурована діяльність не може бути відтворена", – пише Гейтс.

Він наводить у приклад книгу Джонатана Гайдта "Тривожне покоління", в якому розповідається, що сучасні підлітки витрачають на час перед екраном від шести до восьми годин на день. Крім того, діти менше і гірше сплять, читають, спілкуються особисто та проводять менше часу на вулиці, що також впливає на їхній розвиток.

0 коментарів

РЕКЛАМА
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.
Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код:
ТОП 10
Зросте мінімальна зарплата та курс валют: що передбачає державний бюджет на 2026 рік
8 332
Вчителька з села Розтоки написала перший роман «Анна» на діалекті Буковинської Гуцульщини
4 955
Понад 40 років навчала української мови та літератури: не стало багаторічної викладачки коледжу у Чернівцях
3 660
Півтори тисячі років під ногами. Поблизу центру Чернівців виявили унікальну пам’ятку
2 970
У Чернівцях попрощалися з диригентом Володимиром Шнайдером
2 760
Зеленський відзначив високими нагородами двох педагогів з Буковини
2 603
«Купуй чернівецьке»: на Центральній площі триває ярмарок-презентація локальних виробників
2 602
«Ці діти пожертвували своїми життями»: у ліцеї Чернівців – уже 14 загиблих на війні випускників
2 585
Загорівся магазин: на Буковині за добу сталося три пожежі
2 266
"З'їжте за мене бутерброд "мальва": нацгвардійці з передової привітали Чернівці - відео
2 260


Logo
“Здійснено за підтримки Асоціації “Незалежні регіональні видавці України” та Foreningen Ukrainian Media Fund Nordic в рамках реалізації проєкту Хаб підтримки регіональних медіа. Погляди авторів не обов'язково збігаються з офіційною позицією партнерів” в рамках реалізації
грантового проєкту Хаб підтримки регіональних медіа.
Погляди авторів не обов'язково збігаються з офіційною позицією партнерів”


Copyright 2024. Всі права захищені. Використання будь-яких матеріалів, розміщених на сайті, дозволяється
при розміщенні посилання (для Інтернет-видань - гіперпосилання) на molbuk.ua. Посилання
(гіперпосилання) обов'язкове в незалежності від повного або часткового використання матеріалів.