Американські вчені знайшли найщільнішу суперземлю

Астрономи з американського Інституту Карнегі відкрили планету, у якій найбільша щільність і маса з усіх суперземель, відомих на сьогодні.

Ця планета розташована у зірки GJ 9827 в сузір'ї Риб, на відстані близько 100 світлових років від Землі, повідомляє Astronomy Now.

Вчені на чолі з Джоан Теске вивчили три планети, відкриті телескопом Кеплер в системі оранжевого карлика GJ 9827. Значення маси планет вдалося визначити під час спостережної кампанії зі спектрографом PFS (Planet Finding Spectrograph), встановленому на 6,5-метровому Магеллановому телескопі II, за допомогою методу радіальних швидкостей і пакетів обробки даних SYSTEMIC і RADVEL. Розмір екзопланет оцінювався на основі методу транзитної фотометрії.

З'ясувалося, що маси планет GJ 9827b, GJ 9827c і GJ 9827d становлять 7,6, 2,65 і 4,67 мас Землі відповідно. З огляду на, що їх радіуси приблизно рівні 1,64, 1,29 і 2,08 радіусів Землі, астрономи прийшли до висновку, що екзопланета GJ 9827d може мати велику газоподібну оболонку з високим відносним вмістом водяної пари, водню і гелію.

У той же час, екзопланета GJ 9827c може містити до 50 відсотків заліза і до 50 відсотків води по масі, а екзопланета GJ 9827b виявилася наймасивнішою і щільною, що містить більше 50 відсотків заліза по масі.

Нові дані повинні допомогти астрономам краще зрозуміти процес, за допомогою якого такі планети можуть сформуватися. Проте, вчені визнають, що ці величини встановлені з великими похибками. Для перевірки гіпотез про склад екзопланет необхідні додаткові спостереження за допомогою космічних телескопів, зокрема - телескопа Хаббл.

13-02-2018, 10:10

«Свиноматка» на бусику і Мак’явеллі за фіранкою. Блог Мостіпаки
Про головні події минулого тижня - у блозі Олександра Мостіпаки
Свято морозива "Рудь" об’єднало чернівецькі родини (новини компанії)

У Чернівцях 12 травня пройшло "Мегасвято Морозива" від компанії "Рудь" - найбільшого виробника "солодкого холоду". Вкотре компанія "Рудь" подарувала мешканцям та гостям міста незабутні враження та яскраві емоції
З таким молодим поколінням на Україну чекає успіх (на правах реклами)

У Чернівцях вже вдруге відбувся "Форум стартапів", який організувала філія Міжнародної освітньої мережі Бізнес-шкіл для дітей та підлітків "Miniboss Business School" у м.Чернівцях за сприяння [b]Європейської Асоціації Розвитку Бізнесу (ЄАРБ).
Чернівчан та гостей міста запрошують на "Форум стартапів" для дітей і підлітків (на правах реклами)

28 квітня 2018 року о 11:00 год., в ресторанному комплексі "Palazzo" (м.Чернівці, вул. Руська, 242) за сприяння Європейської Асоціації Розвитку Бізнесу відбудеться Форум стартапів, який організовує філіал Міжнародної освітньої мережі Бізнес-шкіл для дітей та підлітків Miniboss Business School у м.Чернівці.
І знесла курочка яєчко, не золоте, а просте... (на правах реклами)

Куряче яйце – це справжня скарбничка вітамінів та мікроелементів. У цьому продукті високий вміст вітамінів групи А, D, Е, фолієвої кислоти, вітамінів В3, В12, біотину і холіну.
Ідеальна шкіра обличчя – тепер це реально! (на правах реклами)

Здорова пружна ідеальна шкіра обличчя – це візитівка будь-якої людини. Щоб досягти такого результату, часто витрачають неймовірно великі кошти на косметичні засоби для догляду за шкірою, які, на жаль, не завжди ефективні...
Ощадбанк діє: Голову правління Ощадбанку Андрія Пишного визнано Банкіром року (прес-реліз)

Голова правління Ощадбанку Андрій Пишний посів І місце в номінації "Банкір року" рейтингу "Фінансовий Оскар 2017" від ділового тижневика "Бізнес".
Lifecell першим запустив 4.5G у Чернівцях (новини компанії)

31 березня lifecell запрошує всіх бажаючих мешканців Чернівців взяти участь у промо-акції, що відбудеться на перетині вул. Героїв Майдану та проспекту Незалежності з 12:00 до 18:00
Передменстуральний синдром: що відбувається у вашому тілі?

Предменструальний синдром – це складний патологічний симптомокомплекс, що з’являється за 1-14 днів до менструації і зникає відразу після її початку.
Рубрика здоров'я ...