Американські вчені знайшли найщільнішу суперземлю

Астрономи з американського Інституту Карнегі відкрили планету, у якій найбільша щільність і маса з усіх суперземель, відомих на сьогодні.

Ця планета розташована у зірки GJ 9827 в сузір'ї Риб, на відстані близько 100 світлових років від Землі, повідомляє Astronomy Now.

Вчені на чолі з Джоан Теске вивчили три планети, відкриті телескопом Кеплер в системі оранжевого карлика GJ 9827. Значення маси планет вдалося визначити під час спостережної кампанії зі спектрографом PFS (Planet Finding Spectrograph), встановленому на 6,5-метровому Магеллановому телескопі II, за допомогою методу радіальних швидкостей і пакетів обробки даних SYSTEMIC і RADVEL. Розмір екзопланет оцінювався на основі методу транзитної фотометрії.

З'ясувалося, що маси планет GJ 9827b, GJ 9827c і GJ 9827d становлять 7,6, 2,65 і 4,67 мас Землі відповідно. З огляду на, що їх радіуси приблизно рівні 1,64, 1,29 і 2,08 радіусів Землі, астрономи прийшли до висновку, що екзопланета GJ 9827d може мати велику газоподібну оболонку з високим відносним вмістом водяної пари, водню і гелію.

У той же час, екзопланета GJ 9827c може містити до 50 відсотків заліза і до 50 відсотків води по масі, а екзопланета GJ 9827b виявилася наймасивнішою і щільною, що містить більше 50 відсотків заліза по масі.

Нові дані повинні допомогти астрономам краще зрозуміти процес, за допомогою якого такі планети можуть сформуватися. Проте, вчені визнають, що ці величини встановлені з великими похибками. Для перевірки гіпотез про склад екзопланет необхідні додаткові спостереження за допомогою космічних телескопів, зокрема - телескопа Хаббл.

13-02-2018, 10:10

У Чернівцях біля госпіталю шукали вибухівку
Евакуювали близько 300 осіб, з них 70 - персоналу.
У Чернівецькій області згорів будинок
Причина пожежі та збитки встановлюються.
Няшна власть: Дєдушка – з зубрами, Вася – з яблучком. Блог Мостіпаки
Про головні політичні події в регіоні - у блозі Олександра Мостіпаки
Відпочинок у Карпатах: садиби та комплекси, які варто відвідати взимку (на правах реклами)

Переглядайте підбір та запам’ятовуйте місця, де можна відпочити взимку
Жорстка вода? Як пом’якшити знають у "Ательє води" (на правах реклами)

Так само як неочищена вода осідає в людських органах, так і на частинах побутової і санітарної техніки вона залишає непоправні сліди. Це значно знижує період її експлуатації.
Професійне прання: де шукати хімчистки у Чернівцях (на правах реклами)

Пропонуємо вашій увазі місця, де їх шукати, – хімчистки у Чернівцях.
Передовий Інтернет-провайдер у Чернівцях «Інтелект» турбується про своїх клієнтів та створює приємні миті (на правах реклами)

31.10.18, о 12.00, біля ТЦ "Проспект" Інтернет-провайдер "Інтелект" провів заключну частину акції, а саме розіграш призів серед діючих та майбутніх клієнтів.