RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |
Молодий буковинець » у номері » суспільство » Горбатий “Запорожець” має бортовий комп’ютер і двірники від вантажівки

Шістьма ексклюзивними “Запорожцями” володіють водії Клубу раритетних авто. Першим з’явився “Горбатий” у Василя Гнатюка ще 1991 року.
- Реставрація обійшлася у 2,5 тисячі доларів. Двигун – рідний, але дещо перероблений. Салон – від “Сітроена”. Встановлено електропідйомники. Двірники – від вантажівки. Фари – від “Жигуля”. Майже всі деталі купували у Чернівцях, лише дзеркала – у Москві. А дверцята та передні крила робили самі, - розповідає Василь. – Найбільшою перевагою “Запорожців” є те, що розхід пального невеликий – до п’яти літрів.
Авто Стеліана Чеботаря, яке чоловік придбав дев’ять років тому за 240 доларів, обладнане
сигналізацією, центральним замком, електросклопідйомниками, люком, спортивними сидіннями та бортовим комп’ютером.
- Два рази зверталися з пропозицією продати. Доходило до того, що вже навіть додому привозили гроші - п’ять тисяч доларів. А інший чоловік приїхав і просив обміняти на 124-ий Мерседес. Я відмовив, - каже Стеліан. – Продавати не хочу тому, що дуже економна витрата пального. Маю ще 123-й “Мерседес”, але перевагу надаю “Горбатому”. Так вигідніше і паркуватися легше. Аби заправити “Мерс”, треба 10-12 літрів дорогої солярки, а для “Запорожця” достатньо й 4,5 літрів. Якось на ньому їздив до Румунії через гори серпантином і дуже задоволений його маневреністю.
Найнезвичніше “Запорожець” виглядає у Ігоря Атвіновського – його власник затюнингував його так, що авто нагадує “Порше”.
- 2004 року ремонтував, а 2005-го виїхав, - пригадує Ігор. - Найдорожче обійшовся кузов – усе робили самі. Сидіння – від “Ніссана”. Спідометр – рідний. Руль – “Жигулівський”. Рідний не підходить, адже за розмірами такий, як у трактора. Продавати авто не збираюся, адже машина вже стала майже членом сім’ї. Якщо хтось бажає володіти подібною річчю, може привезти старий “Заропожець”, а ми його зробимо. Але тієї суми, яку ми витрачали на ремонт власних авто, сьогодні може й не вистачити через зростання цін.
Раритетні авто замовляють для весільних кортежів, але власники на це не роблять ставку.
- Ми – мандрівники. Створити весільний кортеж можемо для друзів. Для останніх це буде коштувати “нічого”, а з іншими треба домовлятися, - каже Василь Гнатюк. – Брали участь у Петрівському ярмарку. Попереду їхала бричка з конями, потім два наших авто і сучасні машини. Сподіваємося, що запросять на святкування 600-ліття Чернівців. Маємо бажання поїхати на виставку до Москви, але потрібно ще оформити відповідні номери для автівок.
Ольга Гнідан
12-06-2008, 11:09
Коментарів 0 Переглядів 4 565

Теги -
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


«Зараз найгостріша фаза». Блог Ігоря Буркута
Зараз найактивніша фаза російсько-української війни, яка розпочалася ще у 2014 році
Чому всі заздрять українцям? Блог Ярослава Волощука
Не знаю, чи робив хтось дослідження, хто у світі найбільше задоволений своєю владою
ВІДЕО Переглянути все відео

Провайдер INTELEKT пропонує декілька надійних способів залишатися онлайн незалежно від перебоїв з електропостачанням.

Уже цієї неділі – 24 листопада – у Чернівцях, за сприянням "Словацько-Українського культурно-освітнього товариства", відбудеться зустріч із представниками освітньої програми Free Student.

22 серпня 2023 року Президент України підписав закон, що стосується обов’язкового облаштування бомбосховищ у новобудовах. Як відреагували на ці зміни забудовники й що вони вважають пріоритетним у процесі зведення своїх новобудов, ми поцікавилися у Василя Воєвідка, генерального директора відділу продажів будівельної компанії "Родоліт".

В Україні є чимало компаній, що працюють в галузі архітектурного проєктування та дизайну. У міру того, як між ними зростає конкуренція, підвищується і професійний рівень архітектурних бюро. Про особливості роботи одного з таких чернівецьких бюро ми розпитали у Дарії Олексюк, операційного директора бюро архітектури та дизайну DAR group&partners.