RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |

Василь ФЕДОРЯК – креативний директор рекламного агентства, який має досвід копірайтингу майже 10 років. В інтерв’ю "МБ" він розповів про особливості своєї професії та рекламний бізнес у Чернівцях.

– Як ви потрапили на роботу до рекламного агентства?

– Випадково. Починав я зовсім з іншої професії – працював оператором радіоефіру. Копірайтером почав працювати пізніше. У компанії тоді не було чіткої структури, штатного розкладу. Спочатку було незрозуміло, кому писати рекламні тексти. Менеджер пояснював клієнтові, чому йому варто розмістити рекламу. Він же й складав текст оголошення. На тлі цього я теж спробував свої сили, й мені одразу почало вдаватися. Посада копірайтера на той час була революційною для чернівецького ринку реклами.

– Ви відвідували якісь семінари, тренінги?

– Спочатку вчився на власних досягненнях та помилках. Потім почав відвідувати Київський міжнародний фестиваль реклами. Там ми подивилися, як працюють інші, й почали набиратися досвіду від знавців.

– У чому полягає робота копірайтера?

– Завдання копірайтера на радіо – за 20 секунд "намалювати" картинку. Це 40 слів, якими потрібно встигнути зацікавити слухача, пояснити і сказати, де цю продукцію можна знайти.

– Які строки виконання завдання?

– Залежно від складності – від години до п’яти днів, а також залежно від наявності черги. Але щоразу потрібно зробити рекламу такою, щоби вона була максимально цікавою і зрозумілою клієнтам.

– Де найкраще вигадувати тексти?

– Навіть поставлена у межі, це все одно творчість. Коли людина себе стимулює, то може думати навіть у "напіввідключеному" стані. Можна фізично займатися чимось іншим, але мозок у той час працює над завданням.

– Коли продукт готовий, його представляють замовнику, погоджують?

– Все залежить від клієнта, від того, наскільки довго ми співпрацюємо, та від складності завдання. Насправді продавати радіорекламу на папері дуже складно. Тому в тих випадках, коли людина нам довіряє, показуємо вже кінцевий результат. А деколи можемо переписувати по декілька разів, переробляти.

– Наш ринок праці потребує спеціалістів цієї галузі?

– Для тієї кількості інтелектуального продукту, який потрібен на сьогодні, фахівців вистачає. Але, гадаю, цей ринок буде рости і будуть з’являтися нові люди.

– А як відбираєте молодих спеціалістів, адже освіти маркетолога недостатньо?

– Маркетинг – це глобальна дисципліна, реклама є її частиною, а копірайт вже є частиною виробництва реклами. А між теорією і практикою насправді велика різниця. Скажімо так, маркетолог – це людина, яка готова починати навчатися маркетингу.

– Які якості повинен мати хороший спеціаліст?

– Насамперед природну схильність, велике бажання навчитися працювати добре, не заради грошей. А також потрібно мати совість. 
Яна ЯЩЕНКО
3-08-2010, 10:35
Коментарів 0 Переглядів 2 543

• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні



"На Трампа сподіваймося, але люби, Боже, правду"
"Це важка, але необхідна правда, яку важко буде прийняти багатьом", - зазначає Сергій Рудик
«По ліки їду дев’ять кілометрів». Блог Людмили Осадчук
Як живуть мешканці села Чорнівка, яке приєднали до Чернівецької територіальної громади
ВІДЕО Переглянути все відео

Паровоз не курсував уже понад 60 років

Чернівецька філія Державного підприємства "Івано-Франківський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації" — це надійний партнер із забезпечення точності вимірювань, сертифікації продукції та відповідності стандартам. Філія запрошує до співпраці місцевих виробників, організації та фірми, які займаються виробництвом, експортом та імпортом, реалізацією продукції.

"Профі-Центр" — це не стереотипне середовище для вивчення іноземної. Насамперед це осередок, який має не тільки ефективну навчальну базу, яку може запропонувати студентам, а й відповідні підтвердження цьому.

Кожен маленький гість отримає солодкий подарунок за віршик чи талант. Варто лиш продекламувати віршик чи розповісти, яким чемним був цього року.