RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Історія успіху | Історія успіху Допомога захисникам | Медична допомога для переселенців | Він+Вона | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео | » Новини читачів |

На час ремонту вимагайте у майстра запасну мобілку

Найпоширеніші скарги покупців техніки – на неякісні мобільні телефони. Про це повідомили в обласному управлінні у справах захисту прав споживачів.

– Мобілки – це на найбільша проблема, - розповіла Сабіна КУКУЛЬНЯК, головний спеціаліст обласного управління захисту прав споживачів. – Особливо це стосується гарантійного ремонту телефонів. Практично всі сервісні центри, які діють у нашій області, лише приймають мобілки і перенаправляють їх для ремонту в авторизовані сервісні центри в Київ, Івано-Франківськ та інші міста. Через це затягуються терміни гарантійного ремонту. За законом, строк гарантійного ремонту не повинен перевищувати 30 днів. Якщо потрібно більше часу, сервісний центр повинен узгодити це зі споживачем. Загалом такий строк ремонту не має перевищувати 45 днів. Якщо телефон триматимуть довше, споживач має право вимагати пеню за прострочку.

На весь час гарантійного ремонту споживач має право вимагати, щоб продавець чи співробітник сервісного центру видали йому інший робочий телефон з обмінного фонду. Про це треба написати відповідну заяву. Звісно, надана в користування мобілка буде більш старої моделі, однак це краще, ніж залишитися на місяць-два взагалі без телефону.

- Будь-яку техніку покупець має право повернути впродовж 14 днів і отримати назад свої гроші, якщо річ не підійшла за розміром, кольором, формою тощо, – пояснила С. Кукульняк. – Однак на такий обмін якісної техніки споживач може розраховувати лише якщо річ не була в ужитку. А мобільний телефон вважається вживаним, якщо з нього здійснили хоча б один дзвінок. Після цього мобілку вже мають право не приймати.

Якщо проблеми з телефоном виникли під час гарантійного терміну, споживачеві спочатку слід написати заяву з вимогою безкоштовного ремонту до суб’єкта господарювання, у якого був придбаний апарат, або до сервісного центру. Якщо впродовж двох тижнів телефон не прийняли на гарантійний ремонт, споживач має право скаржитися до управління у справах захисту прав споживачів.

Якщо телефон виходить із ладу, покупець упродовж усього гарантійного терміну має право звернутися в сервісний центр. Він може безкоштовно відремонтувати телефон, а якщо апарат не підлягає ремонту - повернути гроші чи замінити придбаний товар на інший. Однак споживач має право на це лише, якщо річ вийшла з ладу не з вини споживача, а внаслідок порушення технології виготовлення або дефекту виробництва.

Тому коли здаєте придбану річ у гарантійний ремонт чи просто на експертизу, уважно стежте за тим, що записують у квитанції під час прийому. У квитанції є спеціальна графа “зовнішній вигляд терміналу”. Обов’язково повинні наполягти, щоб той, хто його приймає, описав стан, у якому ви здаєте свій телефон: наявність чи відсутність яких-небудь механічних пошкоджень, слідів стороннього втручання, чи не пошкоджений корпус. Можна також вимагати у майстра при вас розібрати телефон та зафіксувати наявність чи відсутність потрапляння вологи у телефон, тому що це часто стає причиною відмови у проведенні гарантійного ремонту або відмови у наданні гарантій після проведення платного ремонту.

Існують гарантійні терміни на здійснений ремонт. Їх позначають у квитанції про роботу, яку виконав майстер. А щодо товарів, робіт, послуг, на які гарантійні терміни не встановлено, споживач має право висунути продавцю, виробникові чи виконавцю відповідні вимоги, якщо недоліки виявлено протягом шести місяців.

Надія ВАСИЛИШИН

На замітку
Купуючи телефон, вимагайте:
- правильно заповнений гарантійний талон із печаткою підприємства, яке його реалізовує, переліком сервісних центрів тощо;
- паспорт на товар із печаткою на останній сторінці, датою покупки, прізвищем продавця і його підписом;
- інструкцію до телефону зрозумілою мовою;
- чек.
20-04-2010, 14:06
Коментарів 0 Переглядів 5 285

Теги -
• Новини партнерів
iPhone 14 Pro Max ціна в Одесі, Україна
ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


Отримав прапор із підписом Залужного. Блог Надії Будної
Отець Василь Гасинець допомагає українському війську з 2014 року.
Навіщо нам той Бахмут? Блог Ярослава Волощука
Не претендую на місце Арестовича і великого військового експерта
ВІДЕО Переглянути все відео

У Приватному вищому навчальному закладі "Буковинський університет" відбувся[i] Благодійний культурно-мистецький марафон "Борітеся – поборете!".

У Чернівцях дистанційно опанувати німецьку мову, відшліфувати вимову та граматику допоможуть у Центрі німецької мови, який є офіційним партнером Goethe-Institut.

На полях триває підживлення озимих культур, під які цього сезону відвели 79,6 тис. га.

Яким був розвиток цього структурного підрозділу Буковинського державного університету, нам розповів БІЛООКИЙ В'ЯЧЕСЛАВ ВАСИЛЬОВИЧ – декан стоматологічного факультету, доктор медичних наук, професор кафедри хірургії БДМУ, лікар хірург вищої категорії.
• Теги