RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео | » Новини читачів |

На час ремонту вимагайте у майстра запасну мобілку

Найпоширеніші скарги покупців техніки – на неякісні мобільні телефони. Про це повідомили в обласному управлінні у справах захисту прав споживачів.

– Мобілки – це на найбільша проблема, - розповіла Сабіна КУКУЛЬНЯК, головний спеціаліст обласного управління захисту прав споживачів. – Особливо це стосується гарантійного ремонту телефонів. Практично всі сервісні центри, які діють у нашій області, лише приймають мобілки і перенаправляють їх для ремонту в авторизовані сервісні центри в Київ, Івано-Франківськ та інші міста. Через це затягуються терміни гарантійного ремонту. За законом, строк гарантійного ремонту не повинен перевищувати 30 днів. Якщо потрібно більше часу, сервісний центр повинен узгодити це зі споживачем. Загалом такий строк ремонту не має перевищувати 45 днів. Якщо телефон триматимуть довше, споживач має право вимагати пеню за прострочку.

На весь час гарантійного ремонту споживач має право вимагати, щоб продавець чи співробітник сервісного центру видали йому інший робочий телефон з обмінного фонду. Про це треба написати відповідну заяву. Звісно, надана в користування мобілка буде більш старої моделі, однак це краще, ніж залишитися на місяць-два взагалі без телефону.

- Будь-яку техніку покупець має право повернути впродовж 14 днів і отримати назад свої гроші, якщо річ не підійшла за розміром, кольором, формою тощо, – пояснила С. Кукульняк. – Однак на такий обмін якісної техніки споживач може розраховувати лише якщо річ не була в ужитку. А мобільний телефон вважається вживаним, якщо з нього здійснили хоча б один дзвінок. Після цього мобілку вже мають право не приймати.

Якщо проблеми з телефоном виникли під час гарантійного терміну, споживачеві спочатку слід написати заяву з вимогою безкоштовного ремонту до суб’єкта господарювання, у якого був придбаний апарат, або до сервісного центру. Якщо впродовж двох тижнів телефон не прийняли на гарантійний ремонт, споживач має право скаржитися до управління у справах захисту прав споживачів.

Якщо телефон виходить із ладу, покупець упродовж усього гарантійного терміну має право звернутися в сервісний центр. Він може безкоштовно відремонтувати телефон, а якщо апарат не підлягає ремонту - повернути гроші чи замінити придбаний товар на інший. Однак споживач має право на це лише, якщо річ вийшла з ладу не з вини споживача, а внаслідок порушення технології виготовлення або дефекту виробництва.

Тому коли здаєте придбану річ у гарантійний ремонт чи просто на експертизу, уважно стежте за тим, що записують у квитанції під час прийому. У квитанції є спеціальна графа “зовнішній вигляд терміналу”. Обов’язково повинні наполягти, щоб той, хто його приймає, описав стан, у якому ви здаєте свій телефон: наявність чи відсутність яких-небудь механічних пошкоджень, слідів стороннього втручання, чи не пошкоджений корпус. Можна також вимагати у майстра при вас розібрати телефон та зафіксувати наявність чи відсутність потрапляння вологи у телефон, тому що це часто стає причиною відмови у проведенні гарантійного ремонту або відмови у наданні гарантій після проведення платного ремонту.

Існують гарантійні терміни на здійснений ремонт. Їх позначають у квитанції про роботу, яку виконав майстер. А щодо товарів, робіт, послуг, на які гарантійні терміни не встановлено, споживач має право висунути продавцю, виробникові чи виконавцю відповідні вимоги, якщо недоліки виявлено протягом шести місяців.

Надія ВАСИЛИШИН

На замітку
Купуючи телефон, вимагайте:
- правильно заповнений гарантійний талон із печаткою підприємства, яке його реалізовує, переліком сервісних центрів тощо;
- паспорт на товар із печаткою на останній сторінці, датою покупки, прізвищем продавця і його підписом;
- інструкцію до телефону зрозумілою мовою;
- чек.
20-04-2010, 14:06
Коментарів 0 Переглядів 5 363

Теги -

Наразі правоохоронці перевіряють це повідомлення

"Через доволі "розтягнутий" пішохідний перехід там є низка проблем", - кажуть у департаменті урбаністики та архітектури Чернівецької міськради
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі

До збірки увійшли вірші, написані впродовж багатьох років.


Вирок суду – читати класику. Блог Юлії Пацаранюк
Чоловіка, який обікрав сестру, зобов'язали прочитати "Кайдашеву сім’ю" І.Нечуя-Левицького
“Красиве, спокійне, проєвропейське місто”. Блог Галини Олійник
Віталій Кім поділився враженнями від Чернівців та поміркував, на що зараз слід витрачати бюджетні кошти.
Кому дісталися гуманітарні швидкі допомоги – секрет: чому посадовці на Буковині не готові це розказати
Державні відомства приховали інформацію про отримувачів дорогих авто з Італії під приводом "обмеженого доступу"
ВІДЕО Переглянути все відео

До церкви приходьте на всю Великодню службу, щоби відчути велич свята, радить єпископ Феогност

Alterra School – це територія іншого навчання. Тут поєднуються академічні студії з проєктною діяльністю. Цінностями школи є демократичний підхід, екологічність та практичність. Тьютори школи здійснюють індивідуальний супровід кожної дитини. Допомагають школярам ставити цілі та досягати їх. Сприяють розвитку емоційного інтелекту та формуванню так званих soft skills у дітей.

Міжнародна програма з ефектом особистої присутності за участі європейських артистів цирку та героїчного артиста, що отримав поранення під Бахмутом.

У "Магістраль" ви будете навчатися з висококваліфікованими інструкторами, які підготують вас до будь-яких дорожніх ситуацій. Наші автомобілі відповідають найвищим стандартам безпеки, а навчання проводиться за сучасними методиками, що забезпечує вам не лише отримання водійського посвідчення, але й практичні навички, необхідні для безпечного водіння.