RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |
Молодий буковинець » у номері » суспільство » На час ремонту вимагайте у майстра запасну мобілку

На час ремонту вимагайте у майстра запасну мобілку

Найпоширеніші скарги покупців техніки – на неякісні мобільні телефони. Про це повідомили в обласному управлінні у справах захисту прав споживачів.

– Мобілки – це на найбільша проблема, - розповіла Сабіна КУКУЛЬНЯК, головний спеціаліст обласного управління захисту прав споживачів. – Особливо це стосується гарантійного ремонту телефонів. Практично всі сервісні центри, які діють у нашій області, лише приймають мобілки і перенаправляють їх для ремонту в авторизовані сервісні центри в Київ, Івано-Франківськ та інші міста. Через це затягуються терміни гарантійного ремонту. За законом, строк гарантійного ремонту не повинен перевищувати 30 днів. Якщо потрібно більше часу, сервісний центр повинен узгодити це зі споживачем. Загалом такий строк ремонту не має перевищувати 45 днів. Якщо телефон триматимуть довше, споживач має право вимагати пеню за прострочку.

На весь час гарантійного ремонту споживач має право вимагати, щоб продавець чи співробітник сервісного центру видали йому інший робочий телефон з обмінного фонду. Про це треба написати відповідну заяву. Звісно, надана в користування мобілка буде більш старої моделі, однак це краще, ніж залишитися на місяць-два взагалі без телефону.

- Будь-яку техніку покупець має право повернути впродовж 14 днів і отримати назад свої гроші, якщо річ не підійшла за розміром, кольором, формою тощо, – пояснила С. Кукульняк. – Однак на такий обмін якісної техніки споживач може розраховувати лише якщо річ не була в ужитку. А мобільний телефон вважається вживаним, якщо з нього здійснили хоча б один дзвінок. Після цього мобілку вже мають право не приймати.

Якщо проблеми з телефоном виникли під час гарантійного терміну, споживачеві спочатку слід написати заяву з вимогою безкоштовного ремонту до суб’єкта господарювання, у якого був придбаний апарат, або до сервісного центру. Якщо впродовж двох тижнів телефон не прийняли на гарантійний ремонт, споживач має право скаржитися до управління у справах захисту прав споживачів.

Якщо телефон виходить із ладу, покупець упродовж усього гарантійного терміну має право звернутися в сервісний центр. Він може безкоштовно відремонтувати телефон, а якщо апарат не підлягає ремонту - повернути гроші чи замінити придбаний товар на інший. Однак споживач має право на це лише, якщо річ вийшла з ладу не з вини споживача, а внаслідок порушення технології виготовлення або дефекту виробництва.

Тому коли здаєте придбану річ у гарантійний ремонт чи просто на експертизу, уважно стежте за тим, що записують у квитанції під час прийому. У квитанції є спеціальна графа “зовнішній вигляд терміналу”. Обов’язково повинні наполягти, щоб той, хто його приймає, описав стан, у якому ви здаєте свій телефон: наявність чи відсутність яких-небудь механічних пошкоджень, слідів стороннього втручання, чи не пошкоджений корпус. Можна також вимагати у майстра при вас розібрати телефон та зафіксувати наявність чи відсутність потрапляння вологи у телефон, тому що це часто стає причиною відмови у проведенні гарантійного ремонту або відмови у наданні гарантій після проведення платного ремонту.

Існують гарантійні терміни на здійснений ремонт. Їх позначають у квитанції про роботу, яку виконав майстер. А щодо товарів, робіт, послуг, на які гарантійні терміни не встановлено, споживач має право висунути продавцю, виробникові чи виконавцю відповідні вимоги, якщо недоліки виявлено протягом шести місяців.

Надія ВАСИЛИШИН

На замітку
Купуючи телефон, вимагайте:
- правильно заповнений гарантійний талон із печаткою підприємства, яке його реалізовує, переліком сервісних центрів тощо;
- паспорт на товар із печаткою на останній сторінці, датою покупки, прізвищем продавця і його підписом;
- інструкцію до телефону зрозумілою мовою;
- чек.
20-04-2010, 14:06
Коментарів 0 Переглядів 5 407


У Чернівціобленерго оприлюднили графік на завтра


Хоч і загальна кількість відвідувачів зменшилася порівняно з минулим роком, інтерес іноземців зріс.
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


Чому всі заздрять українцям? Блог Ярослава Волощука
Не знаю, чи робив хтось дослідження, хто у світі найбільше задоволений своєю владою
Замість саміту миру – варіанти капітуляції. Блог Ярослава Волощука
Ви помітили, що останніми днями на єдиному марафоні поменшало розмов про другий та наступні саміти миру?
ВІДЕО Переглянути все відео

Уже цієї неділі – 24 листопада – у Чернівцях, за сприянням "Словацько-Українського культурно-освітнього товариства", відбудеться зустріч із представниками освітньої програми Free Student.

22 серпня 2023 року Президент України підписав закон, що стосується обов’язкового облаштування бомбосховищ у новобудовах. Як відреагували на ці зміни забудовники й що вони вважають пріоритетним у процесі зведення своїх новобудов, ми поцікавилися у Василя Воєвідка, генерального директора відділу продажів будівельної компанії "Родоліт".

Провайдер INTELEKT пропонує декілька надійних способів залишатися онлайн незалежно від перебоїв з електропостачанням.

В Україні є чимало компаній, що працюють в галузі архітектурного проєктування та дизайну. У міру того, як між ними зростає конкуренція, підвищується і професійний рівень архітектурних бюро. Про особливості роботи одного з таких чернівецьких бюро ми розпитали у Дарії Олексюк, операційного директора бюро архітектури та дизайну DAR group&partners.