RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |
Молодий буковинець » у номері » суспільство » З автовокзалу виконують половину рейсів

З автовокзалу виконують половину рейсів


Зі 115-125 автобусних рейсів, які відправлялися із центрального автовокзалу до епідемії, тепер щодня зриваються приблизно 50-70 рейсів. Більшість перевезень на час карантину стали збитковими. Деякі водії виїжджають за маршрутом взагалі без пасажирів.
Автовокзали Дніпропетровська та Вінниці з ініціативи тамтешньої влади взагалі відмовилися приймати автобуси з карантинних областей. Щоправда, тепер ці рейси відновлюють. Натомість з іншими регіонами, наприклад, з Кримом чи Донецьком, жодних труднощів.
– У нас графік накатаний, як люди їздили, так і їздять, – каже Олександр, водій автобуса з Донецька. – Ніхто від нас на Захід не боїться їздити, у нас теж люди хворіють.
– Основні втрати перевізники зазнають через закриття промислових ринків, зокрема Калинівського, а також через те, що не навчаються студенти. Куди зараз людям їздити? – каже Павло АНТОНЮК, директор Центрального автовокзалу Чернівців.
За словами водія маршруту "Чернівці – Долішній Шепіт", збитки в перевізників великі. Після оголошення карантину людей їздить мало, трапляється, що в салоні один-двоє пасажирів.
– Буває, навіть сам їду, – каже Ігор, водій автобуса "Чернівці – Новодністровськ". – І так їздимо напівпорожні, оскільки пасажирів біля автостанції перехоплюють нелегали. А зараз взагалі людей немає. Через грип чи ні, але перевезення дуже
сильно впали.
Починаючи з минулої неділі, пасажирів у касах автовокзалу потроху стає більше, кожного дня приблизно на тисячу гривень збільшується продаж квит­ків. Та найбільше обласні перевізники чекають відкриття ринків.
Натомість потяги курсують за звичним графіком і маршрутами, хоча під час епідемії втратили половину пасажирів. "Зараз ситуація стабілізується, – розповів Дмитро ГАРАБАЖІВ, директор залізничного вокзалу станції "Чернівці". – Наприклад, за восьме листопада здали в каси тільки 14 квитків". Залізничники також втрачають через закриття Калинівського ринку, адже багато мешканців з Івано-Франківської, Тернопільської, Закарпатської областей дістаються ринку потягами. 
Марина Карасьова
12-11-2009, 10:38
Коментарів 0 Переглядів 3 953


У Чернівціобленерго оприлюднили графік на завтра


Хоч і загальна кількість відвідувачів зменшилася порівняно з минулим роком, інтерес іноземців зріс.
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


Чому всі заздрять українцям? Блог Ярослава Волощука
Не знаю, чи робив хтось дослідження, хто у світі найбільше задоволений своєю владою
Замість саміту миру – варіанти капітуляції. Блог Ярослава Волощука
Ви помітили, що останніми днями на єдиному марафоні поменшало розмов про другий та наступні саміти миру?
ВІДЕО Переглянути все відео

Уже цієї неділі – 24 листопада – у Чернівцях, за сприянням "Словацько-Українського культурно-освітнього товариства", відбудеться зустріч із представниками освітньої програми Free Student.

22 серпня 2023 року Президент України підписав закон, що стосується обов’язкового облаштування бомбосховищ у новобудовах. Як відреагували на ці зміни забудовники й що вони вважають пріоритетним у процесі зведення своїх новобудов, ми поцікавилися у Василя Воєвідка, генерального директора відділу продажів будівельної компанії "Родоліт".

Провайдер INTELEKT пропонує декілька надійних способів залишатися онлайн незалежно від перебоїв з електропостачанням.

В Україні є чимало компаній, що працюють в галузі архітектурного проєктування та дизайну. У міру того, як між ними зростає конкуренція, підвищується і професійний рівень архітектурних бюро. Про особливості роботи одного з таких чернівецьких бюро ми розпитали у Дарії Олексюк, операційного директора бюро архітектури та дизайну DAR group&partners.