Мода на автомобілі, як і на одяг, періодично змінюється. Особливо помітним це стає на прикладі тих, хто має достатньо грошей – якщо не у власній кишені, то в бюджетній.
Ще кілька років тому головним атрибутом успіху в бізнесі був "Мерседес" люкс-класу, наприклад, герой численних анекдотів "шістсотий". Слідом за бізнесменами потяглися до "мерсів" політики і можновладці. Так, службовим "Мерседесом" із київськими номерами користувалися попередні буковинські губернатори.
Нині ж лише дехто зберігає відданість цим німецьким авто. Так, бізнесмен і депутат міської ради від "Нашої України" Валерій ЧИНУШ, як зізнався сам, їздить лише на такому авто.
– Машина нова, їй не більше року. Купував у Києві, – поділився Валерій Миколайович. – До цього так само користувався "Мерседесом". Можна сказати, що усе життя їздив на "Мерседесах".
Часто службовим "Мерседесом" користується і міський голова Микола Федорук.
Формула успіху – 4Х4
Нині кожен серйозний бізнесмен мусить мати позашляховик (у народі – "джип") – і чим більший, тим краще. Як розповіли у відділі реєстрації та екзаменаційної роботи ДАІ, за останні два-три роки в області значно побільшало дорогих автомобілів типу "Тойота Ленд Крузер", "Лексус", "Фольксваген Туарег" і "Порш Кайєн". Їхня вартість залежить від комплектації, але починається приблизно від 50-60 тисяч доларів. Серед зареєстрованих в області є й такі, що коштують 100-120 тисяч доларів.
Серед прихильників "Ленд Крузера" – голова обласної організації Партії регіонів Микола РОМАНЮК. Він повідомив, що зараз їздить на такому джипі. Машині – рік, придбана вона у київському автосалоні – там дешевше.
Однією з найкращих автівок у місті називають джип "Інфініті QX-56", який належить депутату міськради, підприємцю Олегові ОХОТСЬКОМУ.
– Авто придбав три роки тому за 100 тисяч доларів, – розповів Олег Євгенович. – Машину замовляв у Києві.
Народний депутат України, голова облорганізації ВО "Батьківщина" Петро ГАСЮК повідомив, що вже три роки їздить на власному джипі "Міцубісі Паджеро".
– Спочатку їздив на "Форді", якому було сім років. Потім я це авто продав і купив "Мерседес". Після продажу останнього придбав джип, – сказав Петро Петрович.
Можновладці теж стежать за автомобільною модою, хоча самі собі авто не купують. Так, голова ОДА Володимир КУЛІШ користується "Фольксваген Туарег" (орієнтовна ціна – 80 тисяч доларів). Як повідомили у прес-службі, авто було передано з Києва 2004 року.
Міський голова Микола ФЕДОРУК теж користується переважно джипами. Раніше для нього орендували "Міцубісі Паджеро", але торік перед 600-річчям міста мерія отримала як пожертву від ТОВ "Епіцентр" "Тойота Ленд Крузер Прадо" за 335 тисяч гривень.
При цьому ні Володимир Куліш, ні Микола Федорук власних автомобілів не мають – такі дані містяться в їхніх деклараціях про доходи 2008 року.
Усі ці авто об’єднує одне – вони легко можуть подолати будь-яке бездоріжжя.
На ексклюзив буковинцям бракує грошей
Столичні олігархи полюбляють хизуватися ексклюзивними авто, яких у світі налічується десяток чи сотня. Серед буковинців мільярдерів немає, отож вартість їхніх авто рідко перевищує 100 тисяч доларів.
Як повідомили у відділі реєстрації та екзаменаційної роботи ДАІ, найдорожча зареєстрована в області автівка – "Бентлі Континенталь". Це аристократичне англійське авто було придбане новеньким у салоні, ціна його стартує від 225 тисяч євро. Власник – керівник фірми з виробництва будівельних матеріалів із Новоселицького району.
У Чернівцях є й унікальна машина, яка існує в єдиному екземплярі в усьому світі. Це авто з дуба, яке чернівчанин Василь Лазаренко зібрав власноруч. Оцінити його в гривнях чи доларах неможливо, та й призначене воно не для поїздок в магазин чи на роботу. Зате це авто з дуба чернівецького майстра вже відоме далеко за межами області.
Ольга ГНІДАН, Ігор ДОВГАНЬ
11-06-2009, 13:31
0
1 895