Віра Костенюк з Коровії зателефонувала до редакції після того, як понад тиждень їй не вдавалося повернути гроші за зіпсутий чернівецькою турфірмою відпочинок її доньки. Кошти повернути не відмовлялися, але щодня говорили: “Прийдіть завтра”.
Відпочивати донька пані Віри з подружками вирушили до Скадовська. Турфірма повинна була їм забезпечити дорогу – перевезення автобусом до курорту і назад. Дівчата заплатили за послугу по 500 гривень. Проте, як розповіла пані Віра, дівчат до місця відпочинку не довезли, а висадили о 04.00 за 30 кілометрів від бази, бо поламався автобус. Добиралися дівчата попутками. Через 10 днів туристок автобус повинен був забрати назад, але вже на курорті з’ясувалося, що транспорту від фірми не буде взагалі. Дівчата з пригодами та пересадками самотужки діставалися до Чернівців.
У турфірмі ж пообіцяли повернути тільки по 250 гривень, тобто гроші за дорогу назад.
“Що робити в таких випадках, скільки вже можна на фірму ходити?” – обурюється жінка.
Як захистити себе у випадках, коли турфірма не надає обіцяних послуг, ми попросили пояснити Олеся МАТВІЄВА, провідного спеціаліста обласного управління у справах захисту прав споживачів:
- Проблема саме в тому, що туристи ходять і телефонують на турфірму замість того, щоби одразу написати претензію. Насамперед потрібно звернутися до того, хто надавав послуги. Він повинен вам відповісти. Не потрібно ходити, оббивати пороги, а щойно приїхали з відпочинку – одразу на фірму з заявою. Це потрібно зробити впродовж 14 днів. Причому повинне бути підтвердження, що вам не надали послуги, або надали не в повному обсязі. Наприклад, в ситуації з дівчатами, яких не довезли до Скадовська, потрібно було записати свідчення інших пасажирів, можливо, під ним не відмовився підписатися і водій. Крім того, на туристичні послуги повинен укладатися договір, починаючи від дати, коли турист виїжджає і повертається, яким транспортом, і закінчуючи – в якому номері буде жити і скільки разів його харчуватимуть. Все розписується в документі до дрібниць. Зокрема зазначається і перевізник, а якщо турфірма не має свого транспорту, то повинна бути угода з транспортним підприємством. Якщо турист під час відпочинку виявить, що умови договору не дотримуються, наприклад, трьохразове харчування виявилося двохразовим, усе потрібно фіксувати, залучаючи у свідки інших відпочивальників. У такому разі зайвих папірців не буває. І якщо вже турфірма не реагує на офіційну заяву, то виконання закону про звернення громадян контролює прокуратура. (М.Карасьова)
21-08-2008, 11:12
0
2 440