RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |

Віра Костенюк з Коровії зателефонувала до редакції після того, як понад тиждень їй не вдавалося повернути гроші за зіпсутий чернівецькою турфірмою відпочинок її доньки. Кошти повернути не відмовлялися, але щодня говорили: “Прийдіть завтра”.
Відпочивати донька пані Віри з подружками вирушили до Скадовська. Турфірма повинна була їм забезпечити дорогу – перевезення автобусом до курорту і назад. Дівчата заплатили за послугу по 500 гривень. Проте, як розповіла пані Віра, дівчат до місця відпочинку не довезли, а висадили о 04.00 за 30 кілометрів від бази, бо поламався автобус. Добиралися дівчата попутками. Через 10 днів туристок автобус повинен був забрати назад, але вже на курорті з’ясувалося, що транспорту від фірми не буде взагалі. Дівчата з пригодами та пересадками самотужки діставалися до Чернівців.
У турфірмі ж пообіцяли повернути тільки по 250 гривень, тобто гроші за дорогу назад.
“Що робити в таких випадках, скільки вже можна на фірму ходити?” – обурюється жінка.
Як захистити себе у випадках, коли турфірма не надає обіцяних послуг, ми попросили пояснити Олеся МАТВІЄВА, провідного спеціаліста обласного управління у справах захисту прав споживачів:
- Проблема саме в тому, що туристи ходять і телефонують на турфірму замість того, щоби одразу написати претензію. Насамперед потрібно звернутися до того, хто надавав послуги. Він повинен вам відповісти. Не потрібно ходити, оббивати пороги, а щойно приїхали з відпочинку – одразу на фірму з заявою. Це потрібно зробити впродовж 14 днів. Причому повинне бути підтвердження, що вам не надали послуги, або надали не в повному обсязі. Наприклад, в ситуації з дівчатами, яких не довезли до Скадовська, потрібно було записати свідчення інших пасажирів, можливо, під ним не відмовився підписатися і водій. Крім того, на туристичні послуги повинен укладатися договір, починаючи від дати, коли турист виїжджає і повертається, яким транспортом, і закінчуючи – в якому номері буде жити і скільки разів його харчуватимуть. Все розписується в документі до дрібниць. Зокрема зазначається і перевізник, а якщо турфірма не має свого транспорту, то повинна бути угода з транспортним підприємством. Якщо турист під час відпочинку виявить, що умови договору не дотримуються, наприклад, трьохразове харчування виявилося двохразовим, усе потрібно фіксувати, залучаючи у свідки інших відпочивальників. У такому разі зайвих папірців не буває. І якщо вже турфірма не реагує на офіційну заяву, то виконання закону про звернення громадян контролює прокуратура. (М.Карасьова)
21-08-2008, 11:12
Коментарів 0 Переглядів 2 461

Теги -

Рішення ухвалили після нещодавнього скандалу на похороні військового


На ці бюджетні кошти мали закупити зимовий одяг військовим
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


«По ліки їду дев’ять кілометрів». Блог Людмили Осадчук
Як живуть мешканці села Чорнівка, яке приєднали до Чернівецької територіальної громади
Долар не буде вищим за 47 гривень. Блог Богдана Сторощука
Які будуть ціни, курс долара та інфляція у 2025 році
ВІДЕО Переглянути все відео

Паровоз не курсував уже понад 60 років

Чернівецька філія Державного підприємства "Івано-Франківський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації" — це надійний партнер із забезпечення точності вимірювань, сертифікації продукції та відповідності стандартам. Філія запрошує до співпраці місцевих виробників, організації та фірми, які займаються виробництвом, експортом та імпортом, реалізацією продукції.

"Профі-Центр" — це не стереотипне середовище для вивчення іноземної. Насамперед це осередок, який має не тільки ефективну навчальну базу, яку може запропонувати студентам, а й відповідні підтвердження цьому.

Кожен маленький гість отримає солодкий подарунок за віршик чи талант. Варто лиш продекламувати віршик чи розповісти, яким чемним був цього року.