Забуті речі передають на зберігання

у номері / споживач
7 141
0
Повертаючись потягом із Ковеля до Чернівців, чернівчанин Сергій БУРИЙ забув у вагоні ніж. Річ для чоловіка має особливу цінність. Не один день Сергій витратив на спроби повернути ніж, проте йому це так і не вдалося.
– Чергова вокзалу заяву не прийняла, мені сказали, що відповідальності за збереження речей пасажирів "Укрзалізниця" не несе, – розповідає Сергій Бурий. – Якщо пасажири забувають сумки чи пакети, їх повертають. А дрібні речі, очевидно, просто викидають. Але для мене цей предмет – особлива цінність, це ж не плитка шоколаду чи пляшка води.
За словами Сергія, йому довелося ходити до начальника вокзалу, локомотивного депо, підходив він і до потягу… Але ніж так і не повернув. "Я клієнт "Укрзалізниці", маю квиток, який підтверджує, що я їхав саме тим потягом, але мені ніхто не допоміг, – обурюється чоловік. – Якщо пасажир забув у потягу речі, що йому робити?"
Дмитро ГАРАБАЖІВ, начальник вокзалу станції "Чернівці" розповів, що "Укрзалізниця", згідно з "Правилами перевезення пасажирів багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом", не несе відповідальності за збереження особистих речей пасажирів. Крім того, у вагоні є й інші пасажири, які можуть підібрати забуті речі.
– Якщо працівники потягу знайдуть речі, незалежно від того, сумка це чи окремий предмет, їх передають на довготермінове зберігання, – пояснює Дмитро Гарабажів. – Спочатку до камери схову на 30 діб, потім у багажне відділення ще на півроку. Якщо власник речей так і не знайдеться, їх реалізують, згідно із законом.
У "Правилах перевезення…" є розділ 17: "Забуті та знайдені речі", в якому саме йдеться про те, як поводитися з речами, які забули або загубили пасажири.
У всіх випадках виявлення в потягах, на станціях (вокзалах) загублених речей складають акт з описом знайдених речей. Якщо їх знайшли в потягу, акт складають за участю начальника потягу і провідника вагона, на станції – начальника станції (вокзалу).
Речі, забуті пасажирами під час прямування потягу, начальник потягу передає з актом під розписку начальнику кінцевої станції. Пасажир, який звертається до адміністрації за знайденими речами, повинен довести своє право на них: письмово описати речі, продемонструвати ключі до замків валіз тощо.
Марина КАРАСЬОВА
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.

0 коментарів

Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код:

Колонка

Читають Коментують

Свіжий номер

Афіша

політика, влада

економіка

здоров'я

культура

спорт

Каталог фірм