Авто | Нерухомість | Робота
RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець Вхід через ВКонтакте
Головна | Приватні оголошення |Приватні оголошення Тури з Чернівців | Історія успіху | Історія успіху Афіша | Пропозиція тижня | Послуги | Журнал "Давай Одружимось!" |
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео | » Новини читачів |
Претенденти на посаду міського голови та в депутати міської ради дедалі активніше красуються перед виборцями. Але чи можуть мешканців Чернівців надихнути абстрактні заклики "Разом до кращого майбутнього", "Зміни своє майбутнє", "Будуємо країну разом", "Третя сила – це ви"?.. Або піар, коли будь-яку нагоду, навіть не варту дірки від бублика, використовують для критики. Виборці ж і без того знають, які в місті проблеми. А ось як їх вирішити – наразі запитання без відповідей. Чи можуть місцеві політики запропонувати щось нове виборцям і про що свідчить їхня політична реклама, ми запитали у політолога Ігоря Буркута.

– Якщо йдеться про вибори мера, я не бачу наразі чогось нового і яскравого. А щодо кандидатів у депутати, то їх взагалі не помітно і не чутно. Хоча є одна чудова технологія, яка дає гарантію обрання, – це обхід квартир, – зауважує Ігор Григорович. – А всі ці загальні фрази, які ми наразі чуємо, абсолютно неефективні.

– Нещодавно з’явилися листівки: "Федорук, не висувайся. Мешканці Барбюса". Як ви оцінюєте таку технологію?

– Це застосування так званих "чорних" технологій, коли намагаються дискредитувати нині чинного політика за допомогою тих негативних фактів, які насправді є. Зсуви в Чернівцях розпочалися задовго до того, як мером став Федорук. І триватимуть, на жаль, ще дуже довго. Звичайно, в період виборчої кампанії звичайні виборці не займаються аналітичною роботою. Вони на подібні речі реагують суто емоційно. Тому і з’являються такі листівки, які повинні викликати негативне ставлення до чинного мера. Але я наразі не бачу жодного реального конкурента Федоруку. Адже всі, хто вже заявив про намір балотуватися, або не мають необхідного досвіду роботи, або маловідомі широкому загалу, або виглядають як технічні кандидати.

– Деякі ймовірні кандидати в мери використовують будь-які нагоди, щоби розкритикувати владу. Наприклад, один із них, взявши участь у спортивних змаганнях до Дня фізкультурника, зауважив, що для теперішнього мера одягнути спортивний костюм – це вже олімпійський рекорд…

– Це типове явище. Воно завжди було, є і буде. У тому, щоб використовувати будь-який інформаційний привід для самореклами з одного боку і для критики конкурентів – з іншого, немає нічого дивного. Але не думаю, що з точки зору логіки чи економіки варто розбирати такі звинувачення. Тут йдеться про типовий технологічний хід.

– Наскільки вдалим на місцевих виборах є позиціонування на противагу відомим політичним брендам певної третьої сили? І як можна розуміти гасло "Стабільність і розвиток"?

– "Стабільність і розвиток" – не нове гасло. Це було гаслом нині правлячої коаліції в парламенті. Тому не бачу тут оригінальності. А поняття "третя сила" дискредитовано ще в період минулих президентських виборів. Коли під цим гаслом виступали люди (маю на увазі Тігіпка), які зрештою опинилися в правлячій команді. І взагалі виборці дуже швидко звикають до різноманітних понять. Потрібно вигадувати щось нове.

– Чи є місце на місцевих виборах всеукраїнським політичним гаслам?

– Вважаю, що міжнародні або всеукраїнські гасла на кшталт "Обираємо майбутнє" чи "Будуємо нову країну" – це позавчорашній день. Дієва річ – коли кандидати кажуть, що разом із виборцями відремонтують дитячі майданчики, наведуть порядок із незаконними автостоянками під вікнами будинків тощо. Але наразі таких речей не чую від майбутніх обранців. Тому в мене немає бажання віддавати свій голос за кандидатів, які розповідають щось малозрозуміле для виборця.

– Якщо виборча кампанія розвиватиметься так надалі, чи не зіткнуться виборці з проблемою: а за кого взагалі голосувати?

– Це дуже серйозне запитання, і мене непокоїть, що на виборчі дільниці прийде мінімум людей. Взагалі для місцевих виборів характерно, що на них голосують менше, ніж на національних. Але це було пов’язано з особливостями попередніх кампаній. Тож ми вперше маємо окрему кампанію виборів до місцевих органів самоврядування, тому ще немає досвіду. І найголовніше те, що депутати не зрозуміли свою відповідальність, яка значно зросла, а виборці не зрозуміли, що в них тепер більше важелів впливу на депутатів. Депутата потрібно обирати осмислено. І насамперед потрібно думати, кого ми обираємо за мажоритарними списками.
Марина Карасьова
Рейтинг:
(голосів: 1)
30-09-2010, 11:46
Коментарів 0 Переглядів 2503

загрузка...
Популярне Коментують
• Новини
«Свиноматка» на бусику і Мак’явеллі за фіранкою. Блог Мостіпаки
Про головні події минулого тижня - у блозі Олександра Мостіпаки
загрузка...
Свято морозива "Рудь" об’єднало чернівецькі родини (новини компанії)

У Чернівцях 12 травня пройшло "Мегасвято Морозива" від компанії "Рудь" - найбільшого виробника "солодкого холоду". Вкотре компанія "Рудь" подарувала мешканцям та гостям міста незабутні враження та яскраві емоції
З таким молодим поколінням на Україну чекає успіх (на правах реклами)

У Чернівцях вже вдруге відбувся "Форум стартапів", який організувала філія Міжнародної освітньої мережі Бізнес-шкіл для дітей та підлітків "Miniboss Business School" у м.Чернівцях за сприяння [b]Європейської Асоціації Розвитку Бізнесу (ЄАРБ).
Чернівчан та гостей міста запрошують на "Форум стартапів" для дітей і підлітків (на правах реклами)

28 квітня 2018 року о 11:00 год., в ресторанному комплексі "Palazzo" (м.Чернівці, вул. Руська, 242) за сприяння Європейської Асоціації Розвитку Бізнесу відбудеться Форум стартапів, який організовує філіал Міжнародної освітньої мережі Бізнес-шкіл для дітей та підлітків Miniboss Business School у м.Чернівці.
І знесла курочка яєчко, не золоте, а просте... (на правах реклами)

Куряче яйце – це справжня скарбничка вітамінів та мікроелементів. У цьому продукті високий вміст вітамінів групи А, D, Е, фолієвої кислоти, вітамінів В3, В12, біотину і холіну.
Ідеальна шкіра обличчя – тепер це реально! (на правах реклами)

Здорова пружна ідеальна шкіра обличчя – це візитівка будь-якої людини. Щоб досягти такого результату, часто витрачають неймовірно великі кошти на косметичні засоби для догляду за шкірою, які, на жаль, не завжди ефективні...
Ощадбанк діє: Голову правління Ощадбанку Андрія Пишного визнано Банкіром року (прес-реліз)

Голова правління Ощадбанку Андрій Пишний посів І місце в номінації "Банкір року" рейтингу "Фінансовий Оскар 2017" від ділового тижневика "Бізнес".
Lifecell першим запустив 4.5G у Чернівцях (новини компанії)

31 березня lifecell запрошує всіх бажаючих мешканців Чернівців взяти участь у промо-акції, що відбудеться на перетині вул. Героїв Майдану та проспекту Незалежності з 12:00 до 18:00
Передменстуральний синдром: що відбувається у вашому тілі?

Предменструальний синдром – це складний патологічний симптомокомплекс, що з’являється за 1-14 днів до менструації і зникає відразу після її початку.
Рубрика здоров'я ...