Авто | Нерухомість | Робота
RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець Вхід через ВКонтакте
Головна | Приватні оголошення |Приватні оголошення Тури з Чернівців | Історія успіху | Історія успіху Афіша | Пропозиція тижня | Послуги | Журнал "Давай Одружимось!" |
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео | » Новини читачів |
Претенденти на посаду міського голови та в депутати міської ради дедалі активніше красуються перед виборцями. Але чи можуть мешканців Чернівців надихнути абстрактні заклики "Разом до кращого майбутнього", "Зміни своє майбутнє", "Будуємо країну разом", "Третя сила – це ви"?.. Або піар, коли будь-яку нагоду, навіть не варту дірки від бублика, використовують для критики. Виборці ж і без того знають, які в місті проблеми. А ось як їх вирішити – наразі запитання без відповідей. Чи можуть місцеві політики запропонувати щось нове виборцям і про що свідчить їхня політична реклама, ми запитали у політолога Ігоря Буркута.

– Якщо йдеться про вибори мера, я не бачу наразі чогось нового і яскравого. А щодо кандидатів у депутати, то їх взагалі не помітно і не чутно. Хоча є одна чудова технологія, яка дає гарантію обрання, – це обхід квартир, – зауважує Ігор Григорович. – А всі ці загальні фрази, які ми наразі чуємо, абсолютно неефективні.

– Нещодавно з’явилися листівки: "Федорук, не висувайся. Мешканці Барбюса". Як ви оцінюєте таку технологію?

– Це застосування так званих "чорних" технологій, коли намагаються дискредитувати нині чинного політика за допомогою тих негативних фактів, які насправді є. Зсуви в Чернівцях розпочалися задовго до того, як мером став Федорук. І триватимуть, на жаль, ще дуже довго. Звичайно, в період виборчої кампанії звичайні виборці не займаються аналітичною роботою. Вони на подібні речі реагують суто емоційно. Тому і з’являються такі листівки, які повинні викликати негативне ставлення до чинного мера. Але я наразі не бачу жодного реального конкурента Федоруку. Адже всі, хто вже заявив про намір балотуватися, або не мають необхідного досвіду роботи, або маловідомі широкому загалу, або виглядають як технічні кандидати.

– Деякі ймовірні кандидати в мери використовують будь-які нагоди, щоби розкритикувати владу. Наприклад, один із них, взявши участь у спортивних змаганнях до Дня фізкультурника, зауважив, що для теперішнього мера одягнути спортивний костюм – це вже олімпійський рекорд…

– Це типове явище. Воно завжди було, є і буде. У тому, щоб використовувати будь-який інформаційний привід для самореклами з одного боку і для критики конкурентів – з іншого, немає нічого дивного. Але не думаю, що з точки зору логіки чи економіки варто розбирати такі звинувачення. Тут йдеться про типовий технологічний хід.

– Наскільки вдалим на місцевих виборах є позиціонування на противагу відомим політичним брендам певної третьої сили? І як можна розуміти гасло "Стабільність і розвиток"?

– "Стабільність і розвиток" – не нове гасло. Це було гаслом нині правлячої коаліції в парламенті. Тому не бачу тут оригінальності. А поняття "третя сила" дискредитовано ще в період минулих президентських виборів. Коли під цим гаслом виступали люди (маю на увазі Тігіпка), які зрештою опинилися в правлячій команді. І взагалі виборці дуже швидко звикають до різноманітних понять. Потрібно вигадувати щось нове.

– Чи є місце на місцевих виборах всеукраїнським політичним гаслам?

– Вважаю, що міжнародні або всеукраїнські гасла на кшталт "Обираємо майбутнє" чи "Будуємо нову країну" – це позавчорашній день. Дієва річ – коли кандидати кажуть, що разом із виборцями відремонтують дитячі майданчики, наведуть порядок із незаконними автостоянками під вікнами будинків тощо. Але наразі таких речей не чую від майбутніх обранців. Тому в мене немає бажання віддавати свій голос за кандидатів, які розповідають щось малозрозуміле для виборця.

– Якщо виборча кампанія розвиватиметься так надалі, чи не зіткнуться виборці з проблемою: а за кого взагалі голосувати?

– Це дуже серйозне запитання, і мене непокоїть, що на виборчі дільниці прийде мінімум людей. Взагалі для місцевих виборів характерно, що на них голосують менше, ніж на національних. Але це було пов’язано з особливостями попередніх кампаній. Тож ми вперше маємо окрему кампанію виборів до місцевих органів самоврядування, тому ще немає досвіду. І найголовніше те, що депутати не зрозуміли свою відповідальність, яка значно зросла, а виборці не зрозуміли, що в них тепер більше важелів впливу на депутатів. Депутата потрібно обирати осмислено. І насамперед потрібно думати, кого ми обираємо за мажоритарними списками.
Марина Карасьова
Рейтинг:
(голосів: 1)
30-09-2010, 11:46
Коментарів 0 Переглядів 2535

загрузка...
Популярне Коментують
• Новини
Не прив’єзаний Йван і «кума, ти жива». Блог Мостіпаки
Про головні події минулого тижня у блозі Олександра Мостіпаки
загрузка...
Апартаменти чистого повітря чекають на своїх мешканців (на правах реклами)

На околиці Чернівців, подалі від міської метушні, розташувався новий сучасний житловий комплекс "GARDEN HALL", який відрізняється зручним плануванням квартир, якістю будівництва і доступною ціновою політикою
Солодке задоволення у Чернівцях (на правах реклами)

А ви знали, що солодощі сприяють вашому щастю? Ні? Тоді мерщій до найсолодших місць у Чернівцях, що вразять не лише смаком десертів, але й їх естетичним оформленням.
Громадський транспорт майбутнього в Чернівцях. Бути чи не бути? (новини компанії)

Уряд затвердив зміни в двох постановах, що стосуються порядку проведення конкурсу на регулярних автобусних маршрутах та правил надання послуг на автомобільному транспорті
Про інвесторів житлового комплексу Comfort Park подбає "Місто Мрій" (новини компанії)

Що буде з житловим комплексом "Comfort Park"? Чи отримають інвестори своє житло?
Накопичуйте і акумулюйте тепло у своїх оселях з продукцією фірми "Garant" (на правах реклами)

Теплові акумулятори забезпечать оптимальний режим роботи будь-якої системи опалення