RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |

Кандидат у президенти Віктор Янукович не прийшов на дебати з Юлією Тимошенко, які мали відбутися першого лютого. Таким чином весь ефірний час дебатів на УТ-1 отримала Юлія Тимошенко. Незважаючи на відсутність одного з кандидатів, навіть такі урізані дебати-монолог викликали інтерес. Їх переглянули майже 11 мільйонів телеглядачів.

У виступі Тимошенко заявила: "У нас є два Віктори Януковичі. Чому два? Тому що один Янукович – це рекламні ролики, це білборди, це рекламна продукція, це спеціальні звернення для людей, які записані через такі пристрої, які називаються суфлерами".
"Мені дуже шкода, що ми не змогли побачити другого Віктора Федоровича Януковича. Не такого, як він у рекламі, а справжнього. Як він жив, коли багато разів був прем’єром, як він бачить майбутнє України", – зазначила кандидат у президенти.
"Другої сутності Януковича ви побачити не зможете, тому що піар-штаб його просто сховав від вас. Я розумію, що пусте місце, яке ми зараз бачимо, – це насправді і є сутність", – зазначила вона.

У цей час Віктор Янукович виступав на телеканалі ICTV. Як заявив кандидат, який проігнорував теледебати, він переконаний, що команда Юлії Тимошенко використовувала проти нього "брудні технології", які відволікали увагу суспільства від реальних проблем.

На думку кандидата політичних наук, політолога Ігора Гавради, ігнорування кандидатами політичних дебатів свідчить, з одного боку, про низький рівень політичної культури української владної еліти, а з іншого – про їхнє невміння вести відкриті політичні дискусії з опонентами. Хоча, як вважає експерт, інтерес до теледебатів у виборців є значний. Про це свідчить численність аудиторії, яка переглядала перші політичні дебати в Україні між Ющенком і Януковичем 2004 року.

З історії

Дебати (фр. debat) – чітко структурований і спеціально організований публічний обмін думками між двома сторонами з актуальної теми.
Популярність дебатів сьогодення пов’язана з політичними дебатами. Першими телевізійними дебатами були теледебати між Дж. Кеннеді та Р. Ніксоном під час передвиборчої президентської кампанії в США 1960 року. Після цього дебати ввійшли в політичне життя як на американському континенті, так і в Європі.
Історія політичних дебатів починається з античної Греції, коли дебати використовували як демократичний метод обговорення законів. Сучасні політичні дебати засновані на дебатах у британському парламенті, що веде свою історію з 1265 року.
У США на президентських виборах стало традицією проведення дебатів між основними кандидатами від Демократичної та Республіканської партій. Роль цих дебатів настільки важлива, що навіть кажуть: "Хто виграє дебати – той виграє вибори".
У листопаді та грудні 2004 року відбулися одні з найвідоміших політичних дебатів в Україні – між тодішніми кандидатами на посаду Президента України Віктором Ющенком і Віктором Януковичем. 
4-02-2010, 10:35
Коментарів 0 Переглядів 3 004

Теги -
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі

Олена Рєпіна – випускниця Міжнародної програми "Капеланська академія"


«По ліки їду дев’ять кілометрів». Блог Людмили Осадчук
Як живуть мешканці села Чорнівка, яке приєднали до Чернівецької територіальної громади
Долар не буде вищим за 47 гривень. Блог Богдана Сторощука
Які будуть ціни, курс долара та інфляція у 2025 році
ВІДЕО Переглянути все відео

Паровоз не курсував уже понад 60 років

Чернівецька філія Державного підприємства "Івано-Франківський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації" — це надійний партнер із забезпечення точності вимірювань, сертифікації продукції та відповідності стандартам. Філія запрошує до співпраці місцевих виробників, організації та фірми, які займаються виробництвом, експортом та імпортом, реалізацією продукції.

"Профі-Центр" — це не стереотипне середовище для вивчення іноземної. Насамперед це осередок, який має не тільки ефективну навчальну базу, яку може запропонувати студентам, а й відповідні підтвердження цьому.

Кожен маленький гість отримає солодкий подарунок за віршик чи талант. Варто лиш продекламувати віршик чи розповісти, яким чемним був цього року.