Щоби школярі навчалися під час карантину, методисти міського управління освіти розробили завдання для учнів. Їх розміщено на сайті за адресою http://www.osvita-cv.narod.ru. Чи ефективними є ці завдання, ми запитали у педагогів.
– Це гарна ідея, – вважає директор школи №1 Марія ГАЛУЗІНСЬКА. – Класні керівники зателефонували усім учням нашої школи і повідомили про те, що можна навчатися через Інтернет. Водночас виявили, що у деяких класах Інтернету не має більшість учнів – із 24-х мережа може бути у вісьмох. Інновація допоможе нам виявити, чи готові ми до навчання з допомогою Інтернету. Усі школярі, а також їхні батьки, зацікавилися цією ідеєю. Чи ефективним є такий метод – перевіримо. Виконувати завдання не обов’язково, але тим, хто їх виконає, поставимо гарні оцінки.
– У нашої гімназії є свій сайт, на якому ми розмістили завдання, підготовлені нашими учнями, – розповідає заступник директора гімназії №5 Галина ФУРДИГА. – За два дні сайт відвідало понад 400 наших учнів із 600. Деякі учні попередили, що не матимуть доступу до Інтернету, бо їдуть у село. Ми розуміємо їх, тож нічого страшного, якщо хтось не виконає завдання. А тим, хто виконає – плюс. Можливо, такий метод не дуже ефективний, але це єдиний вихід із ситуації, що склалася.
– Сайт мені не подобається, – зізнається учень гімназії №1 Павло ГРОСУЛ. – Він рідко оновлюється. Також завдань там дуже мало: на три тижні – з фізики лише два параграфи. Крім того, для деяких класів там взагалі немає завдань – наприклад, з української та зарубіжної літератур. Розробникам сайту варто було би скомпонувати різні завдання для учнів різних шкіл. Бо у нашій школі – поглиблене вивчення німецької мови, а на сайті завдання дуже прості.
19-11-2009, 10:10
0
5 029