RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |

П’ятнадцять підприємців у центрі міста отримало приписи від міської влади з рекомендаціями демонтувати інформаційні вивіски, встановлені на фасадах будинків, і розробити нові, які би поєднувалися з архітектурними елементами будівель.
Під жорсткіші вимоги насамперед потрапили власники або орендарі комерційних приміщень у центрі Чернівців. Наразі робоча група оглянула вивіски на Центральній площі, частково на вулицях Івана Франка та Головній.
– Складно це питання вирішується. Деякі підприємці дуже негативно реагують. Особливо важко переконувати банківські відділення, – каже Манолій Манчуленко, начальник відділу з питань дизайну міського середовища, який очолив робочу групу. – Виникла суперечність: підприємці хочуть привернути увагу до вивісок, щоби вони були якнайяскравіші, а наше завдання, щоби вони не псували архітектуру фасаду.
Банк на вулиці Івана Франка узгодив свого часу вивіску з департаментом містобудування, але, за словами Манолія Манчуленка, дещо не дотримався цього варіанту. А найбільше робочій групі на сподобався червоний колір: він агресивний і не бажаний у старому місті.
Нижче Нацбанку на Центральній площі всім підприємцям видали приписи про демонтаж, посилаючись на розпорядження міського голови, невідповідність вимогам Закону України “Про рекламу” і перешкоджанню гармонійному сприйняттю пам’яток архітектури.
Яна Панфілова, орендар приміщення магазину “Жетем”, отримала припис за французьку назву, хоч і написану кирилицею.
– Нам сказали, щоби назва була обов’язково українською, оскільки бабуся, яка приїде з села, не зрозуміє слова “жетем”. Вивіску з архітектурою узгоджувала фірма, яка її виготовляла, а тепер вимоги змінили. Що робити не знаємо. Вивіска коштувала 2,5 тисячі доларів.
Відділенню одного з банків рекомендували забрати зелену планку-тло, і на фасаді залишити тільки букви. А ще бажано, щоби назва виглядала “під старовину”. Як пояснили “МБ” у банку, в них є єдиний стандарт вивіски, якого дотримуються відділення у всій Україні, тож одне відділення в Чернівцях не може відрізнятися. Проте листа до київського керівництва написали, тепер чекають відповіді.
Лілія Копчак, орендар приміщення магазину “Мистецтво” погоджується, що їхню вивіску, встановлену ще 1994 року, потрібно оновити, бо з часом вона втратила вигляд, але виготовити нову і технологічно (за вивіскою є комунікації), і матеріально дуже важко.
– Як нам пояснили, вивіска повинна бути такою, щоби було видно фасад. Але зробити нову вивіску непросто, це великі гроші. Тим паче, що теперішню ми самовільно не вішали, вона узгоджена з архітектурою.
Доки підприємці розгублені, в міській раді налаштовані пояснювати та переконувати.
Згідно з розпорядженням, на створення нових проектів, узгодження їх у департаменті містобудівного комплексу і виготовлення нових вивісок виділили три місяці.
Марина Карасьова
15-05-2008, 11:03
Коментарів 0 Переглядів 3 269

Теги -
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі

Олена Рєпіна – випускниця Міжнародної програми "Капеланська академія"


«По ліки їду дев’ять кілометрів». Блог Людмили Осадчук
Як живуть мешканці села Чорнівка, яке приєднали до Чернівецької територіальної громади
Долар не буде вищим за 47 гривень. Блог Богдана Сторощука
Які будуть ціни, курс долара та інфляція у 2025 році
ВІДЕО Переглянути все відео

Паровоз не курсував уже понад 60 років

Чернівецька філія Державного підприємства "Івано-Франківський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації" — це надійний партнер із забезпечення точності вимірювань, сертифікації продукції та відповідності стандартам. Філія запрошує до співпраці місцевих виробників, організації та фірми, які займаються виробництвом, експортом та імпортом, реалізацією продукції.

"Профі-Центр" — це не стереотипне середовище для вивчення іноземної. Насамперед це осередок, який має не тільки ефективну навчальну базу, яку може запропонувати студентам, а й відповідні підтвердження цьому.

Кожен маленький гість отримає солодкий подарунок за віршик чи талант. Варто лиш продекламувати віршик чи розповісти, яким чемним був цього року.