RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |

– Чому обрали цей вид бізнесу?

– Я з дитинства любила гратися з ляльками та вигадувати їм вбрання. Очевидно, батьки не надали особливої уваги тому, чим я займалася, тому отримала економічну освіту. А за кілька років у мене народилася донька, потім вона підросла, з’явилися Барбі, я почала їх прикрашати. Мені захотілося зайнятися дизайном. Тоді й вирішила відкрити свій салон.

– Як справи з конкуренцією?

– О, конкуренція велика! Навіть на момент відкриття вона була сильною. Але тоді ми взяли за правило якісну роботу, а не масовий пошив суконь. Я мала свої ідеї. У нас була тканина, якою ніхто не користувався. Обрала свій напрямок, свій стиль. А на той момент це було дуже важко, адже був масовий пошив, використовували більше дешеві тканини, були низькі ціни. Потім ринок захотів якіснішої продукції, ось і знадобилися такі, як я.

– Із якими труднощами було найважче впоратися?

– Не вистачало кваліфікованих працівників. Приходили люди, яких потрібно було навчати. У кого є терпіння і хто хоче добре заробляти, залишаються. А ті, хто шукає "шари", довго не затримуються.

Пережили і кризу, і всі поневіряння. А скільки людей у мене в декретну відпустку пішло? Не менше двадцяти! Щастить мені також на працівниць, які щойно влаштуються і заміж виходять! Така, певно, енергетика у нас. Навіть клієнти, які до нас зверталися, гуртові покупці з інших міст, які не могли одружитися або мати дітей, влаштували своє життя. Можливо, це збіг.

– Не виникає проблем із поставками?

– Дуже великі проблеми. У сезон ходові тканини дістати важко, іноді з-за кордону вони не можуть прийти вчасно. Тому влітку починаємо страждати. А взимку більше товару, бо сезону немає. Є пропозиції працювати з французькими тканинами, але вони дуже дорогі для нашого ринку – метр коштує від 15 до 350 євро.

– Яке найбільше досягнення?

– Цього року взяли участь у міжнародній виставці у Москві, ми – дипломовані учасники. Ще одне досягнення – кількість клієнтів.

– А найважчий момент?

– Криза, яка була торік, відчувається й досі. Ледь пережили той час, коли купівельна спроможність знизилася. Це торкнулося не лише нас, а й Європи, Росії. Також епідемія грипу була важким періодом. Ці дві події наклалися одна на одну.

– Секрет успіху...

– Потрібно любити справу, якою займаєшся. Я люблю роботу, людей, з якими працюю, клієнтів. Я особисто обслуговую майже кожну людину, яка до нас приходить.

– Які рекомендації початківцям?

– Вірити в себе, незважаючи ні на що. Труднощів багато й успіх одразу не приходить, його потрібно заслужити роботою, терпінням та любов’ю. А все решта – потім. 

Наталія ПРОКОПЕНКО
Місце народження: м. Чернівці.
Дата народження: 22 липня 1978 р.
Освіта: КНТЕУ, "Маркетинг".
Дата відкриття: червень 2003.
Суть бізнесу: салон весільних суконь.
8-07-2010, 10:54
Коментарів 0 Переглядів 2 307

Теги -

На ці бюджетні кошти мали закупити зимовий одяг військовим

У жителів села Біла наприкінці 2023 року через підвищення напруги перегоріли електроприлади. Василь Шокостюк подав до суду та домігся компенсації від "Чернівціобленерго". "МБ" розпитав у чоловіка, як йому це вдалося.

Сергій Цюга воює майже три роки, отримав орден "За мужність" III ступеня.
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі

Олена Рєпіна – випускниця Міжнародної програми "Капеланська академія"


«По ліки їду дев’ять кілометрів». Блог Людмили Осадчук
Як живуть мешканці села Чорнівка, яке приєднали до Чернівецької територіальної громади
Долар не буде вищим за 47 гривень. Блог Богдана Сторощука
Які будуть ціни, курс долара та інфляція у 2025 році
ВІДЕО Переглянути все відео

Паровоз не курсував уже понад 60 років

Чернівецька філія Державного підприємства "Івано-Франківський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації" — це надійний партнер із забезпечення точності вимірювань, сертифікації продукції та відповідності стандартам. Філія запрошує до співпраці місцевих виробників, організації та фірми, які займаються виробництвом, експортом та імпортом, реалізацією продукції.

"Профі-Центр" — це не стереотипне середовище для вивчення іноземної. Насамперед це осередок, який має не тільки ефективну навчальну базу, яку може запропонувати студентам, а й відповідні підтвердження цьому.

Кожен маленький гість отримає солодкий подарунок за віршик чи талант. Варто лиш продекламувати віршик чи розповісти, яким чемним був цього року.