Споживачі послуг таксі у Чернівцях за 5-ти бальною шкалою оцінили якість перевезень: зручність автомобіля, комфортність, оперативність виїзду на виклик, стан авто, зовнішній вигляд водія, інше. Жодна з оцінок споживачів за тими критеріями не перевищила 4-х балів, повідомив прес-центр міської ради.
Найбільшою проблемою для споживачів у Чернівцях є прибуття таксі із запізненням (49%), на другому місці (31%) – порушення водієм правил дорожнього руху. 25% учасників опитування незадоволені візуально-технічним станом машин, 22% – поганим запахом в автомобілі, 16% – неохайним зовнішнім виглядом водія.
Опитування таксистів та споживачів їх послуг у Чернівцях у червні-липні цього року здійснив міський Центр захисту приватних підприємців і підприємств малого бізнесу на замовлення Департаменту економіки міської ради в рамках дослідження стану організації у місті суб’єктами підприємництва перевезень пасажирів на таксі.
Загалом було опитано 250 споживачів послуг таксі.
31-08-2009, 14:42
0
3 550