Weather

Клієнти нарікають, що таксисти запізнюються і не миють машини

у номері / економіка, бізнес
3 593
0
Споживачі послуг таксі у Чернівцях за 5-ти бальною шкалою оцінили якість перевезень: зручність автомобіля, комфортність, оперативність виїзду на виклик, стан авто, зовнішній вигляд водія, інше. Жодна з оцінок споживачів за тими критеріями не перевищила 4-х балів, повідомив прес-центр міської ради.
Найбільшою проблемою для споживачів у Чернівцях є прибуття таксі із запізненням (49%), на другому місці (31%) – порушення водієм правил дорожнього руху. 25% учасників опитування незадоволені візуально-технічним станом машин, 22% – поганим запахом в автомобілі, 16% – неохайним зовнішнім виглядом водія.
Опитування таксистів та споживачів їх послуг у Чернівцях у червні-липні цього року здійснив міський Центр захисту приватних підприємців і підприємств малого бізнесу на замовлення Департаменту економіки міської ради в рамках дослідження стану організації у місті суб’єктами підприємництва перевезень пасажирів на таксі.
Загалом було опитано 250 споживачів послуг таксі.
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.

0 коментарів

Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код:
Читають Коментують