RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |

Чи не найсильніше світова економічна криза вдарила по автомобільному ринку. В усіх країнах спостерігається значне падіння продажів, склади переповнені авто. Зниження попиту до 80 відсотків спостерігається і в Україні.
– Минулої весни ми продавали за місяць приблизно 40 машин, – розповіли в одному з чернівецьких автосалонів. – А у березні цього року – лише десять. Перспективи на найближчий час не дуже привабливі, навряд чи слід очікувати зростання попиту.
У представництві іншого дилера відзначили, що рівень продажу впав до рівня 2002-2003 років. З початком весни відбулося деяке сезонне пожвавлення, але воно не йде в жодне порівняння з кількома попередніми роками.
Купують переважно дешевші авто
– Відбувається структурна перебудова ринку, – пояснили в компанії "Автоплаза". – Якщо торік продавали значну кількість авто середнього класу, нині переважає так званий "бюджетний" сегмент, тобто машини ціною 100-120 тисяч гривень.
Таку саму тенденцію відзначають й інші дилери.
– У нас зросла частка продажів недорогих ВАЗів та Chery, – прокоментували ситуацію в автосалоні "Ніко". – Хоча знаходяться покупці і на дорогі престижні марки. Адже навіть під час кризи є чимало людей, які мають гроші. А ось середній ціновий сегмент користується значно меншим попитом, адже представники невеликого бізнесу добре рахують свої витрати і або не поспішають, або не можуть дозволити собі купувати авто.
Кредити
від автосалонів
Ситуація ускладнюється тим, що банки нині не видають кредитів на придбання автомобілів. Деякі з фінансових установ декларують готовність до автокредитування, але насправді грошей не видають. Трапляється, беруть пакет документів від клієнта, просять певний час зачекати, але потім відмовляють з різних причин. Або пропонують такі відсотки, які роблять кредити просто "непідйомними".
За таких умов краще почуваються ті, хто намагається пропонувати клієнтам щось більше, ніж просто продаж авто.
– Сьогодні компанії намагаються знайти власні фінансові ресурси, щоби привабити покупців, – розповідає фахівець. – Ті, хто працює стратегічно, тобто з намірами залишатися на ринку не один рік, пропонують власні кредитні лінії. При цьому їхні умови часто навіть кращі за ті, що пропонували банки ще торік. Набуває поширення і така послуга, як лізинг.
Виробники зменшують прибутки
Через значне зниження курсу гривні автомобілі значно подорожчали. Наприклад, іномарка ціною 20 тисяч доларів коштувала влітку менше 100 тисяч гривень, а нині – вже 160 тисяч. Однак більшість дилерів пропонують значні знижки, які можуть сягати навіть кількох тисяч доларів. В одному із салонів повідомили, що можливий торг довкола фіксованих цін – офіційною мовою це називається лояльність та індивідуальний підхід до клієнта.
– Значні знижки зовсім не означають, що хтось продаватиме авто собі у збиток, – переконаний Олексій, який не один рік працює на авторинку. – Насправді ціни мають у собі чималий запас, який дозволяє виробникам лише дещо зменшувати свої прибутки.
Фахівець каже, що знижки відбуваються за рахунок виробників. Європейські та японські автоконцерни давно диверсифікували своє виробництво, розмістивши заводи у країнах третього світу з дешевшою робочою силою і валютою. Тому нині, коли за умов кризи відбулося падіння не лише гривні, а й багатьох інших валют, автомобілі, які збирають у Туреччині, Польщі, Росії та інших країнах, насправді подешевшали. Зокрема й відчутно знизився курс південнокорейської вони, що дало можливість пропонувати значні знижки на авто, виготовлені в Кореї (це не тільки корейські марки, а й європейські та японські).
Для України криза має несподіваний ефект. Якщо ще торік практично всі "справжні" іномарки, які збирають за межами держави, були дорожчими, ніж у Європі (такою була політика відпускних цін виробників), то нині у нас авто коштують так само, як і на Заході.
Ось тільки відчути цінові зміни можуть ті українці, які отримують доходи в американських доларах чи євро (або мають запаси). Адже у гривнях автомобілі значно подорожчали.
Ігор ДОВГАНЬ
30-04-2009, 10:56
Коментарів 0 Переглядів 2 282

Теги -
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі

Олена Рєпіна – випускниця Міжнародної програми "Капеланська академія"


«По ліки їду дев’ять кілометрів». Блог Людмили Осадчук
Як живуть мешканці села Чорнівка, яке приєднали до Чернівецької територіальної громади
Долар не буде вищим за 47 гривень. Блог Богдана Сторощука
Які будуть ціни, курс долара та інфляція у 2025 році
ВІДЕО Переглянути все відео

Паровоз не курсував уже понад 60 років

Чернівецька філія Державного підприємства "Івано-Франківський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації" — це надійний партнер із забезпечення точності вимірювань, сертифікації продукції та відповідності стандартам. Філія запрошує до співпраці місцевих виробників, організації та фірми, які займаються виробництвом, експортом та імпортом, реалізацією продукції.

"Профі-Центр" — це не стереотипне середовище для вивчення іноземної. Насамперед це осередок, який має не тільки ефективну навчальну базу, яку може запропонувати студентам, а й відповідні підтвердження цьому.

Кожен маленький гість отримає солодкий подарунок за віршик чи талант. Варто лиш продекламувати віршик чи розповісти, яким чемним був цього року.