RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |

Чернівчанин Віталій СЕДЕЛЬ має незвичайний бізнес. Чоловік продає... знижки. Каже, що ідею цю запозичив на заході. Там уже давно діють подібні програми: людина купує картку за символічну суму чи навіть отримує її в подарунок. Потім ця картка дає можливість придбати товари і послуги зі знижкою в одній чи кількох торгових точках.
– Це вигідно усім, – каже виконавчий директор дисконтного клубу. – Людина, скажімо, сплачує 49 гривень за картку. Потім ці гроші їй повертаються за три-чотири покупки завдяки зекономленим відсоткам. Натомість магазини, хоча і втрачають певні кошти через знижку, але отримують постійного клієнта. Наш клуб допомагає підприємцям знайти нових покупців. Це також плюс їхній репутації – якщо вони надають знижки, значить є фінансово стійкими.
Дисконтна картка дає можливість отримувати знижки у понад півсотні закладів міста – магазинах, аптеках, ресторанах, службах таксі. Розмір знижки встановлює сам власник бізнесу: від 1% за придбання машини в автосалоні до 40% за вхід до нічного клубу.
– Під час кризи дедалі більше підприємців хочуть увійти до мережі дисконтного клубу, – розповів Віталій Седель. – Продажі зменшуються, а картка дозволяє залучити покупців. Особливо це стосується магазинів будматеріалів, фірм зі встановлення звукових систем в авто тощо.
Деякі бізнесмени дарують дисконтні картки своїм найкращим покупцям. Часто використовують безкоштовну картку як нагороду за велику покупку.
Власниця кількох чернівецьких магазинів і кафе Тетяна КОМАРОВА розповіла, що у своїх закладах надає знижку за трьома видами карток. Два типи – це картки загальноміських дисконтних клубів, третій – картки власного випуску, що діють лише у закладах і належать цьому підприємцю.
– Це великий плюс у бізнесі, – каже Тетяна Комарова. – Збільшується кількість клієнтів. Покупцям, які приходять із карткою дисконтного клубу в магазин одягу, даруємо нашу власну картку. І завдяки їй ці люди, коли потребують купити іграшку чи хочуть випити кави, ідуть також у наші заклади. Адже картка дозволяє отримати знижку від 5 до 10 відсотків. І чим більша сума покупок, тим вища знижка. Люди уже звикли до карток, і сьогодні більшість постійних клієнтів ними користується.
ДОВІДКА
Картка допомагає не лише економити,а й тринькати
Англійське слово "discount" означає "знижка". Власник дисконтної картки отримує певні пільги під час покупки товарів і послуг. Зробити бізнесом бажання споживача зекономити вперше вдалося американцям. Дисконтні системи з’явилися у США в 1930-их роках. Підраховано, що середньостатистичний власник дисконтної картки економить більше тисячі доларів США на рік. Окрім економії, картка спрощує споживачеві питання вибору. За рівних умов із двох однакових торгово-сервісних організацій, наймовірніше, клієнт обере ту, яка є учасником дисконтної програми. З іншого боку, дисконтні картки виступають як своєрідний магніт для клієнтів, інколи спонукаючи їх до невиправданих витрат.
З початку 1990-их років дисконтна карта пройшла еволюцію від символу обраних і багатих людей до повсякденного інструмента маркетингу. Вітчизняному дисконту всього десять років. Однак програми знижок – невід’ємний атрибут практично кожної великої вітчизняної торгово-сервісної організації.
Надія МАКУШИНСЬКА
16-04-2009, 10:49
Коментарів 0 Переглядів 2 664

Теги -
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі

Олена Рєпіна – випускниця Міжнародної програми "Капеланська академія"


«По ліки їду дев’ять кілометрів». Блог Людмили Осадчук
Як живуть мешканці села Чорнівка, яке приєднали до Чернівецької територіальної громади
Долар не буде вищим за 47 гривень. Блог Богдана Сторощука
Які будуть ціни, курс долара та інфляція у 2025 році
ВІДЕО Переглянути все відео

Паровоз не курсував уже понад 60 років

Чернівецька філія Державного підприємства "Івано-Франківський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації" — це надійний партнер із забезпечення точності вимірювань, сертифікації продукції та відповідності стандартам. Філія запрошує до співпраці місцевих виробників, організації та фірми, які займаються виробництвом, експортом та імпортом, реалізацією продукції.

"Профі-Центр" — це не стереотипне середовище для вивчення іноземної. Насамперед це осередок, який має не тільки ефективну навчальну базу, яку може запропонувати студентам, а й відповідні підтвердження цьому.

Кожен маленький гість отримає солодкий подарунок за віршик чи талант. Варто лиш продекламувати віршик чи розповісти, яким чемним був цього року.