Про те, що відряджені на Буковину шляховики з інших країв працюють з повною віддачею сил, ми переконалися минулої середи, побувавши на виробничих об’єктах у Сторожинецькому, Вижницькому та Заставнівському районах. Якість робіт – найвища.
У Ропчі на Сторожинеччині без вихідних працюють спеціалісти з Дніпропетровщини – фірма “Дніпродорбуд”. Cпоруджують тут майже п’ятикілометрову гравійну дорогу, яка раніше була польовою й розповзалася від найменших дощів, бо не було водовідведення. Нині два екскаватори риють канави, а вантажні машини возять грунт на берег тутешнього потічка – готують дамбу. Техніка у дніпропетровців здебільшого імпортна і нова.
- У Сторожинецькому районі маємо прокласти 177 кілометрів доріг комунального значення, - розповів заступник генерального директора “Дніпродорбуду” Олексій Анахов. – Працює 230 осіб та 128 одиниць різної техніки. Дуже гостинно нас приймає місцеве населення, яке навіть харчами нам допомагає, хоча добре подбала про наш побут і влада.
На окраїні райцентру дніпропетровські спеціалісти монтують мобільний міні-асфальтний завод корейського виробництва. За словами виконроба Олега Давидяка, для того, щоб підприємство запрацювало, потрібно тиждень. Обслуговуватимуть завод всього вісім фахівців, а його потужність – 160 тонн асфальтобетону на годину. Якість дорожнього покриття перевіряють у власній лабораторії, яка розміщена в приміщенні райавтодору.
А ось на території трьох населених пунктів Долішньошепітської сільради Вижницького району найголовніше завдання – встановити три знесені повінню мости.
- Щоб їх побудувати, потрібно відвести на деякий час русло Сірету, - розповідає сільський голова Юрій Жебчук. – І встановити міцні бетонні опори. Виконують ці роботи бригади з “Укртрансбуду”. Працюють хлопці відмінно, за що ми їм дуже вдячні.
У Лопушній грейдери і катки трамбують старі зруйновані дороги. Техніка належить транспортній компанії з Донеччини. Люди теж працюють без вихідних.
Побували ми і в Заставні, де повінь нанесла значної шкоди головній вулиці. Ремонтують її представники шляхбуду з Черкащини. Значна частина дороги вже готова.
До теми
- Нині 17 субпідрядних організацій працюють у 30 населених пунктах області, задіяно 505 одиниць техніки, - повідомив начальник Головного управління регіонального розвитку, архітектури та інфраструктури ОДА Олександр Лієв. –Треба відновити 1226 кілометрів доріг комунальної власності, з яких 60 – асфальтні. На ці заходи виділено майже 215 мільйонів гривень. А ще треба відновити 163 мости. Здійснюватимуть це дві організації – “Укртрансбуд” та “Укрмонтажспецбуд”.
Василь Гринюк
5-09-2008, 12:11
0
3 676