RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |

На що витратили би дві тисячі гривень, які кандидати витрачають за місяць реклами перед виборами на білбордах своїх облич і гасел, запитували кореспонденти "МБ" у чернівчан. Дороги, смітники, благодійність, але точно не тиражування облич. Такими були відповіді.

"Нехай дороги спочатку зроблять"

– Краще б зупинки упорядкували, смітники, – каже водій Григорій ДУБЕЦЬ, який працює на будівельному майданчику біля колишньої школи №21. – Якби вони хотіли працювати так, як належить, люди і так би їх вибрали. Виставляють рекламу, а нічого не роблять.

Дві тисячі гривень, які політик витрачає на оренду білборда за місяць, чоловік би витратив на своє господарство.

– Нормальний паркан покласти, хату поштукатурити, – говорить водій. – А у місті треба насамперед дороги робити, бо як не яма, то канава.

Працівники на будівельному майданчику в один голос підтримують колегу: "Нехай дороги спочатку зроблять".
19-річний чернівчанин Олександр каже, що політикам не вірить, а їхні гасла його не чіпають.

– Гроші спрямував би на благодійність – для дітей-сиріт, – каже молодий реставратор.

Завгосп Іван ГЕРМАН гроші на білборди пропонує спрямувати на допомогу бездомним.

– Жодного разу не бачив роботу депутата місцевої ради. Краще би за дороги взялися, а не розвішували свої обличчя, – каже чоловік.

"Все одно зроблять, що самі хочуть"

Дві чернівчанки літнього віку повільно спускаються занедбаними сходами біля мосту на вулиці Руській до залізничної колії.

– Краще би сходи зробили, щоби ми не мучилися, – говорять жінки. – Усе одно вони зроблять те, що самі хочуть. Що попередні нічого не робили, що наступні. Працюватимуть у своїх цілях. У них зарплати по 30 тисяч, пенсії – по 25 тисяч, а у нас по 750 гривень. Купиш ліки, заплатиш за квартиру, за газ, і думаєш, що будеш їсти місяць. Гаслам не віримо, і їм не віримо.

63-річна чернівчанка Марія у свій час була депутатом районної ради три скликання за часів Радянського Союзу.
– Тоді ми працювали. Ходили ЖРЕПами, змушували працювати, мали приймальні дні, дивилися, щоб сміття вивозили, – пригадує жінка. – Тоді не було білбордів. Зараз висуває кожна партія, а раніше висували з трудових колективів. Якщо партія сильна, її кандидати пройдуть, слабка – ні. Кількість облич для мене не має значення, і у гасла їхні не вірю, тому що вони не зроблять того, що обіцяють. На вибори піду, якщо буде здоров’я. Але що то дасть?

"Політики плутають себе з холодильниками"

Чернівчанин, місцевий художник Анатолій ФЕДІРКО каже, що кандидати плутають комерційну рекламу з політичною.

– Політики плутають себе з холодильниками чи пральними машинами, коли замість побутової техніки рекламують себе. Витрачають кошти, сподіваючись, що це приверне до них увагу, – каже чоловік. – Минулого року 600 кілометрів автодороги Київ – Одеса були завішані білбордами Юлії Тимошенко – "Вона працює", "Вона вже перепрацювалась", "Вона втомилась" тощо, а зверху наклеювали рекламу Ющенка та Януковича. Згодом по третьому колу клеїли сіре тло. Ось така війна білбордів.

– Якби я мав нахабство претендувати на посаду мера Чернівців, купив би за сто гривень два відра асфальту і залатав дві дірки. Була би хоч якась користь. А коли люди витрачають гроші на білборди, це комплекс неповноцінності. Це діти тоталітарної системи, які звикли: якщо ти висиш на стіні, значить, ти чогось вартий. А твої дії й вчинки не мають сенсу.
Ольга ГНІДАН

Коментар
Ігор БУРКУТ, політолог:
– Ефективність цих фотографій з кожними виборами дедалі менша. Цього року місцеві вибори, тобто кандидати в депутати й кандидати в мери більш наближені до людей. Люди очікують від них конкретики – що той чи інший діяч зумів зробити на своєму робочому місці, чи має право він претендувати на представлення наших інтересів у виборному органі. Те, що чимало діячів думають, що їхні обличчя сприймаються іншими людьми так, як сприймають вони самі, говорить про те, що їхня самооцінка – не зовсім правильна. На наступних виборах краще буде розміщати репортажі про свою роботу, аніж показувати свої обличчя. Тим паче, що чимало таких облич є нефотогенічними.
19-10-2010, 12:13
Коментарів 0 Переглядів 2 515

Теги -
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі

Олена Рєпіна – випускниця Міжнародної програми "Капеланська академія"


«По ліки їду дев’ять кілометрів». Блог Людмили Осадчук
Як живуть мешканці села Чорнівка, яке приєднали до Чернівецької територіальної громади
Долар не буде вищим за 47 гривень. Блог Богдана Сторощука
Які будуть ціни, курс долара та інфляція у 2025 році
ВІДЕО Переглянути все відео

Паровоз не курсував уже понад 60 років

Чернівецька філія Державного підприємства "Івано-Франківський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації" — це надійний партнер із забезпечення точності вимірювань, сертифікації продукції та відповідності стандартам. Філія запрошує до співпраці місцевих виробників, організації та фірми, які займаються виробництвом, експортом та імпортом, реалізацією продукції.

"Профі-Центр" — це не стереотипне середовище для вивчення іноземної. Насамперед це осередок, який має не тільки ефективну навчальну базу, яку може запропонувати студентам, а й відповідні підтвердження цьому.

Кожен маленький гість отримає солодкий подарунок за віршик чи талант. Варто лиш продекламувати віршик чи розповісти, яким чемним був цього року.