Міжвідомча комісія дозволила експлуатацію за призначенням двох електропоїздів ЕКр1-001 і ЕКр1-002 з максимальною експлуатаційною швидкістю 160 кілометрів на годину, йдеться в повідомленні Крюківського вагонобудівного заводу.
"Присвоїти конструкторській документації літеру О1. Дозволити ПАТ КВБЗ виготовлення дослідної партії електропоїздів ЕКр1 в кількості 10 одиниць", - йдеться в документі комісії під головуванням першого заступника гендиректора Укрзалізниці Миколи Сергієнка, пише "Кореспондент".
Комісія, яка працювала 5 квітня на Крюківському вагонобудівному заводі, зазначила, що склад і комплектність міжрегіональних двосистемних дев’ятивагонних електропоїздів серії ЕКр1 виробництва КВБЗ відповідають умовам технічного завдання, при цьому технічні характеристики і конструкція відповідають сучасному рівню аналогічної продукції відповідного класу.
На КВБЗ відзначили, що більше 180 підприємств України, а також партнери з СНД і далекого зарубіжжя постачають вузли та комплектуючі для нових національних електропоїздів. Цікаво, що локалізація виробництва в Україні складає 70% із залученням понад 5000 робочих місць.
Також виробник повідомив, що поїзд номер 001 пройшов за час випробувань близько 60 тисяч кілометрів, поїзд номер 002 - близько 6 тисяч.
Нагадаємо, що міжрегіональний швидкісний двосистемний електропоїзд підвищеної комфортності виробництва Крюківського вагонобудівного заводу в основній складовості формується з 9 вагонів - двох головних і семи проміжних. Він має 8 тягових двигунів, із загальною номінальною потужністю тягового приводу 4000 кВт, у режимі розгону потужність приводу досягає 5280 кВт , що забезпечує високі динамічні якості поїзда. Експлуатаційна швидкість 160 км/год. При незначних доробках експлуатаційна швидкість електропоїзда може бути збільшена до 200 км/год.
Вперше в Україні електропоїзд обладнаний краш-системою, розташованою в головній частині вагона під пластиковим обтічником. Електропоїзд має вагони першого, другого і туристичного класів і може перевозити 609 пасажирів, у тому числі і пасажирів в інвалідних візках. В одному з вагонів електропоїзда обладнаний бар. Для буфетного обслуговування пасажирів у вагонах застосована система харчування, аналогічна використовуваній в цивільній авіації, з наданням пасажиру гарячого харчування.
Для виключення ситуації, за якої в зимовий час може бути відключено опалення, в конструкції поїзда реалізовано подвійне резервування з потужності, навіть при роботі одного трансформатора функції опалення зберігаються в повному обсязі. В електропоїзді встановлене обладнання дозволяє організувати доступ до бездротового швидкісного інтернету.
У кріслах першого і другого класів з висувними подушками, регулюється їх нахил. Біля кожного сидіння першого і другого класів - розетки для зарядки мобільних телефонів або роботи ноутбуків.
5-04-2013, 19:30
0
3 326