Авто | Нерухомість |
RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Приватні оголошення |Приватні оголошення Тури з Чернівців | Історія успіху | Історія успіху Афіша | Пропозиція тижня | Він+Вона | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Радіо | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео | » Новини читачів |
Українські швидкісні електропоїзди допущені до експлуатації

Міжвідомча комісія дозволила експлуатацію за призначенням двох електропоїздів ЕКр1-001 і ЕКр1-002 з максимальною експлуатаційною швидкістю 160 кілометрів на годину, йдеться в повідомленні Крюківського вагонобудівного заводу.

"Присвоїти конструкторській документації літеру О1. Дозволити ПАТ КВБЗ виготовлення дослідної партії електропоїздів ЕКр1 в кількості 10 одиниць", - йдеться в документі комісії під головуванням першого заступника гендиректора Укрзалізниці Миколи Сергієнка, пише "Кореспондент".

Комісія, яка працювала 5 квітня на Крюківському вагонобудівному заводі, зазначила, що склад і комплектність міжрегіональних двосистемних дев’ятивагонних електропоїздів серії ЕКр1 виробництва КВБЗ відповідають умовам технічного завдання, при цьому технічні характеристики і конструкція відповідають сучасному рівню аналогічної продукції відповідного класу.

На КВБЗ відзначили, що більше 180 підприємств України, а також партнери з СНД і далекого зарубіжжя постачають вузли та комплектуючі для нових національних електропоїздів. Цікаво, що локалізація виробництва в Україні складає 70% із залученням понад 5000 робочих місць.

Також виробник повідомив, що поїзд номер 001 пройшов за час випробувань близько 60 тисяч кілометрів, поїзд номер 002 - близько 6 тисяч.

Нагадаємо, що міжрегіональний швидкісний двосистемний електропоїзд підвищеної комфортності виробництва Крюківського вагонобудівного заводу в основній складовості формується з 9 вагонів - двох головних і семи проміжних. Він має 8 тягових двигунів, із загальною номінальною потужністю тягового приводу 4000 кВт, у режимі розгону потужність приводу досягає 5280 кВт , що забезпечує високі динамічні якості поїзда. Експлуатаційна швидкість 160 км/год. При незначних доробках експлуатаційна швидкість електропоїзда може бути збільшена до 200 км/год.

Вперше в Україні електропоїзд обладнаний краш-системою, розташованою в головній частині вагона під пластиковим обтічником. Електропоїзд має вагони першого, другого і туристичного класів і може перевозити 609 пасажирів, у тому числі і пасажирів в інвалідних візках. В одному з вагонів електропоїзда обладнаний бар. Для буфетного обслуговування пасажирів у вагонах застосована система харчування, аналогічна використовуваній в цивільній авіації, з наданням пасажиру гарячого харчування.

Для виключення ситуації, за якої в зимовий час може бути відключено опалення, в конструкції поїзда реалізовано подвійне резервування з потужності, навіть при роботі одного трансформатора функції опалення зберігаються в повному обсязі. В електропоїзді встановлене обладнання дозволяє організувати доступ до бездротового швидкісного інтернету.

У кріслах першого і другого класів з висувними подушками, регулюється їх нахил. Біля кожного сидіння першого і другого класів - розетки для зарядки мобільних телефонів або роботи ноутбуків.
Автор: Юрій Коверзнєв

Рейтинг:
(голосів: 1)
5-04-2013, 19:30
Коментарів 0 Переглядів 2615

Черговий сумний COVID-рекорд на Буковині: сьогодні виявили 638 випадків хвороби
Стало відомо, скільки нових ковід-випадків зафіксували сьогодні в Чернівецькій області
Реанімації чотирьох лікарень на Буковині переповнені ковід-хворими
Реанімаційні відділення чотирьох медичних закладів Чернівецької області на 100% заповнені пацієнтами з COVID-19
На Буковині – перший день вакцинації проти COVID-19: що відомо
Що відомо про вакцинацію проти коронавірусу в Чернівецькій області станом на цей час?
Популярне Коментують
• Новини партнерів












Не кажи гоп... Блог Ярослава Волощука
Ох і полюбляють наші політики похвалитися тим, чого ще немає
Заасфальтували, а потім розкопали. Блог Надії Будної
У Чернівцях здавна існує проблема
загрузка...
Чернівецький торговельно-економічний інститут КНТЕУ запрошує студентів на навчання у 2021-2022 н.р.*

Чернівецький торговельно-економічний інститут КНТЕУ запрошує випускників шкіл, ліцеїв, училищ, технікумів і коледжів на навчання за державною та контрактною формою для здобуття вищої освіти!
Ритуальні послуги у Чернівцях. Що робити і куди звертатися, коли вас спіткало горе?*

Стикнулися із болючою втратою близької людини? Зверніться у ритуальне бюро "Чорний тюльпан".
Як підготуватися до ЗНО з англійської мови якісно та вчасно? Як батьки можуть допомогти своїм дітям?*

Підготовка до ЗНО з англійської мови має бути послідовною і систематичною.
Сонячні кіловати посеред обійстя: реалізація сонячного проєкту у с. Топорівці*

Сонячну електростанцію потужністю 36,72 кВт ввели в експлуатацію у грудні 2020 року.
Медичний центр Altero: у вас завжди є вибір!*

Чуйність, розуміння, чесність та право вибору пацієнта – філософія Altero.
Чи потрібно заїздити на СТО взимку? У Шинному центрі "ReZinka" розповіли про причини ДТП і як їм запобігти!*

Як же вберегтися від ДТП та від чого залежить справність автомобіля у зимовий період, розповіли фахівці шинного центру ReZinka.
Нові магазини та нові можливості: цьогоріч «АТБ»  дивуватиме мешканців Буковини*

Наразі маємо нові можливості та чекаємо від "АТБ" приємних новин.
Набридло жити у багатоповерхівці? Приватні будинки і дуплекси за Чернівцями чекають на своїх власників!*

До початку будівництва ви маєте можливість придбати помешкання мрії за акційною вартістю.