RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |
Молодий буковинець » Новини України » Українські швидкісні електропоїзди допущені до експлуатації

Українські швидкісні електропоїзди допущені до експлуатації

Міжвідомча комісія дозволила експлуатацію за призначенням двох електропоїздів ЕКр1-001 і ЕКр1-002 з максимальною експлуатаційною швидкістю 160 кілометрів на годину, йдеться в повідомленні Крюківського вагонобудівного заводу.

"Присвоїти конструкторській документації літеру О1. Дозволити ПАТ КВБЗ виготовлення дослідної партії електропоїздів ЕКр1 в кількості 10 одиниць", - йдеться в документі комісії під головуванням першого заступника гендиректора Укрзалізниці Миколи Сергієнка, пише "Кореспондент".

Комісія, яка працювала 5 квітня на Крюківському вагонобудівному заводі, зазначила, що склад і комплектність міжрегіональних двосистемних дев’ятивагонних електропоїздів серії ЕКр1 виробництва КВБЗ відповідають умовам технічного завдання, при цьому технічні характеристики і конструкція відповідають сучасному рівню аналогічної продукції відповідного класу.

На КВБЗ відзначили, що більше 180 підприємств України, а також партнери з СНД і далекого зарубіжжя постачають вузли та комплектуючі для нових національних електропоїздів. Цікаво, що локалізація виробництва в Україні складає 70% із залученням понад 5000 робочих місць.

Також виробник повідомив, що поїзд номер 001 пройшов за час випробувань близько 60 тисяч кілометрів, поїзд номер 002 - близько 6 тисяч.

Нагадаємо, що міжрегіональний швидкісний двосистемний електропоїзд підвищеної комфортності виробництва Крюківського вагонобудівного заводу в основній складовості формується з 9 вагонів - двох головних і семи проміжних. Він має 8 тягових двигунів, із загальною номінальною потужністю тягового приводу 4000 кВт, у режимі розгону потужність приводу досягає 5280 кВт , що забезпечує високі динамічні якості поїзда. Експлуатаційна швидкість 160 км/год. При незначних доробках експлуатаційна швидкість електропоїзда може бути збільшена до 200 км/год.

Вперше в Україні електропоїзд обладнаний краш-системою, розташованою в головній частині вагона під пластиковим обтічником. Електропоїзд має вагони першого, другого і туристичного класів і може перевозити 609 пасажирів, у тому числі і пасажирів в інвалідних візках. В одному з вагонів електропоїзда обладнаний бар. Для буфетного обслуговування пасажирів у вагонах застосована система харчування, аналогічна використовуваній в цивільній авіації, з наданням пасажиру гарячого харчування.

Для виключення ситуації, за якої в зимовий час може бути відключено опалення, в конструкції поїзда реалізовано подвійне резервування з потужності, навіть при роботі одного трансформатора функції опалення зберігаються в повному обсязі. В електропоїзді встановлене обладнання дозволяє організувати доступ до бездротового швидкісного інтернету.

У кріслах першого і другого класів з висувними подушками, регулюється їх нахил. Біля кожного сидіння першого і другого класів - розетки для зарядки мобільних телефонів або роботи ноутбуків.
Редактор: Юрій Коверзнєв
5-04-2013, 19:30
Коментарів 0 Переглядів 3 326

• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі

Вранці температура повітря становить -1°


«Зараз найгостріша фаза». Блог Ігоря Буркута
Зараз найактивніша фаза російсько-української війни, яка розпочалася ще у 2014 році
Чому всі заздрять українцям? Блог Ярослава Волощука
Не знаю, чи робив хтось дослідження, хто у світі найбільше задоволений своєю владою
ВІДЕО Переглянути все відео

Уже цієї неділі – 24 листопада – у Чернівцях, за сприянням "Словацько-Українського культурно-освітнього товариства", відбудеться зустріч із представниками освітньої програми Free Student.

22 серпня 2023 року Президент України підписав закон, що стосується обов’язкового облаштування бомбосховищ у новобудовах. Як відреагували на ці зміни забудовники й що вони вважають пріоритетним у процесі зведення своїх новобудов, ми поцікавилися у Василя Воєвідка, генерального директора відділу продажів будівельної компанії "Родоліт".

Провайдер INTELEKT пропонує декілька надійних способів залишатися онлайн незалежно від перебоїв з електропостачанням.

В Україні є чимало компаній, що працюють в галузі архітектурного проєктування та дизайну. У міру того, як між ними зростає конкуренція, підвищується і професійний рівень архітектурних бюро. Про особливості роботи одного з таких чернівецьких бюро ми розпитали у Дарії Олексюк, операційного директора бюро архітектури та дизайну DAR group&partners.