Перша концесійна Київська міська кільцева дорога буде збудована через 5 років. Це проект, який не тільки вирішить питання транспортної проблеми cтолиці, а й створить нову індустрію.
Про це сьогодні під час презентації проекту ділянки міської кільцевої автомобільної дороги м. Києва, заявив Владислав Каськів, голова Державного агентства з інвестицій та управління національними проектами України.
Під час презентації В. Каськів повідомив, що в результаті підготовки ТЕО проекту його вартість скорочено в 2 рази – з очікуваного 1 млрд. євро до 428 мільйонів.
“Сьогодні ми стаємо свідками народження нової індустрії концесійних доріг в Україні”, - наголосив В. Каськів.
За словами голови Держінвестпроекту реалізація проекту забезпечить:
1. Спрощення трафіку через м. Київ на 20 000 авто в день, з яких - 11 000 вантажівок.
2. Економію часу мінімум 20 хв. для кожного водія.
3. Економію пального в розмірі 20 млн. євро в 2017 році та 100 млн. євро на рік в 2050.
4. Створення нової інфраструктури та 2 100 нових робочих місць.
"Це перший проект коли інфраструктура в Україні буде розвиватися не за рахунок бюджетних коштів, а за рахунок приватних інвестицій", - заявив В. Каськів.
Під час презентації, В. Каськів повідомив основні факти про заплановану ділянку Міської кільцевої дороги від Столичного до Харківського шосе:
- Загальний об’єм інвестицій та вартість проекту: 428 млн. євро
- 18 км загальноїділянки, з яких: 700 м міст, 6 000 м естакада та 11 500 метрів дорожнє полотно.
- Середня швидкість руху по цій дорозі складатиме 110 км/год.
- Кількість смуг: по 2 на основній ділянці і по 3 на мосту в кожну сторону.
- Прогноз інтенсивності руху: 20 тис. авто в день у 2017 р. та до 80 тис.авто в день у 2050 р.
- Концесіонер планує витратити 125 млн. євро протягом цього часу на утримання цього об’єкту.
- Орієнтовна вартість проїзду через концесійну ділянку коштуватиме 6 грн (або 58 євроцентів) для легкових автомобілів та від 17 грн (1,66 євро) до 37 грн (3,55 євро) для вантажних залежно від габариту (в цінах 2012 року).
Як підкреслив керівник InvestUkraine Сергій Євтушенко, цей проект розв’язує важливу муніципальну проблему: завдяки йому з’являється можливість отримувати основний дохід з користувачів дороги – транзитно-транспортних компаній, а не з платників податків. "Україна – країна з високим індексом транзитності, тому несправедливо перекладати на плечі українських платників податків будівництво цієї дороги та нового мосту через р. Дніпро", – сказав С. Євтушенко.
"Користуючись нової дорогою кожен водій зекономить не лише час, а й гроші. Зокрема на 1 годині простою вантажний транспорт зможе заощадити 6 євро, легковий – 3,4 євро. Тому ми очікуємо, що від реалізації цього проекту виграють всі" - повідомив директор з розвитку компанії -розробника ТЕО Zagope Construction and Engineering S.A Даніель Невеш.
1-11-2012, 18:03
0
2 268