У компанії Schwarz Group, яка володіє мережею супермаркетів Lidl, прокоментували можливий вихід на український ринок. Там зазначили, що поки не готові говорити про потенційне розширення.
Про це повідомляє
видання "Бабель" з посиланням на відповідь компанії на інформаційний запит видання.
"Lidl постійно аналізує потенційні можливості розширення та аналізує умови місцевого ринку і потенціал клієнтів. Будь ласка, зрозумійте, що наразі ми не можемо коментувати потенційні цільові країни, місця розташування магазинів чи дати відкриття", — зазначили там.
У компанії підкреслили, що цінують "прозору та надійну комунікацію" і триматимуть в курсі подій своїх співробітників та інші зацікавлені сторони "по мірі необхідності".
16 жовтня у німецькому профільному виданні Lebensmittel Zeitung із посиланням на внутрішні документи компанії стало відомо, що мережа супермаркетів Lidl
планує вийти на український ринок. У компанії навіть призначили головного менеджера. В Україні Lidl нібито планує конкурувати з АТБ.
Lidl — це німецька міжнародна мережа супермаркетів. Вона має понад 12 тисяч магазинів по всьому світу та працює майже у всіх країнах Європейського Союзу, а також у Сербії, Швейцарії, Великій Британії та США.
Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
18-10-2021, 19:10
0
3 341