DataLife Engine > Новини України / новини / економіка, бізнес > У компанії Lidl прокоментували можливість виходу на ринок України

У компанії Lidl прокоментували можливість виходу на ринок України


У компанії Schwarz Group, яка володіє мережею супермаркетів Lidl, прокоментували можливий вихід на український ринок. Там зазначили, що поки не готові говорити про потенційне розширення.

Про це повідомляє видання "Бабель" з посиланням на відповідь компанії на інформаційний запит видання.

{reklama}

"Lidl постійно аналізує потенційні можливості розширення та аналізує умови місцевого ринку і потенціал клієнтів. Будь ласка, зрозумійте, що наразі ми не можемо коментувати потенційні цільові країни, місця розташування магазинів чи дати відкриття", — зазначили там.

У компанії підкреслили, що цінують "прозору та надійну комунікацію" і триматимуть в курсі подій своїх співробітників та інші зацікавлені сторони "по мірі необхідності".

16 жовтня у німецькому профільному виданні Lebensmittel Zeitung із посиланням на внутрішні документи компанії стало відомо, що мережа супермаркетів Lidl планує вийти на український ринок. У компанії навіть призначили головного менеджера. В Україні Lidl нібито планує конкурувати з АТБ.

Lidl — це німецька міжнародна мережа супермаркетів. Вона має понад 12 тисяч магазинів по всьому світу та працює майже у всіх країнах Європейського Союзу, а також у Сербії, Швейцарії, Великій Британії та США.

Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram



Повернутися назад