RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |
Молодий буковинець » Новини України » Легалізація «євроблях»: скільки грошей прийде до бюджету

Легалізація «євроблях»: скільки грошей прийде до бюджету

Автопарк іноземців на українських дорогах за неофіційною інформацією наближається до трьох мільйонів одиниць. За даними Державної фіскальної служби ця цифра вдесятеро менша. Однак дуже мала кількість з них хоче легалізуватися - і це вкрай дратує сумлінних платників податків. Тому держава хоче їх карати штрафами, йдеться у сюжеті ТСН.Тиждень.

До того, голова комітету Верховної Ради України з питань податкової та митної політики Ніна Южаніна запропонувала компромісний, з її точки зору, варіант, що має задовільнити всіх: і державу, і євроводіїв. Найбільшою проблемою стає шалено високий акциз, який не планують прибирати, однак пообіцяли знизити.

"Фраза "доступно" - це означає недорого. А вже згідно цієї таблиці автомобіль, що має 15 років - це вже дійсно дорого", - розповідає керівник громадського об’єднання "Євросила" Олег Ярошевич. За його словами, проект Южаніної стане ідеальною картинкою для держави, яку вона із фахівцями вирахувала для того, щоб наповнити бюджет і щоб це було добре для українця.

Насправді ж, за легалізацію автомобілів на єврономерах доведеться заплатити чималу суму. За новими правилами розмитнення акциз складає левову частину легалізації. Також сюди додаються ще ПДВ, відрахування у пенсійний фонд і ввізне мито. Чим старіший автомобіль, тим більший буде акциз, а якщо автомобіль новий – більшим буде податок на додану вартість. Таким чином, сума розмитнення буде сягати 2500-3000 євро для усіх автомобілів, незалежно від віку.

"Я готовий заплатити до 1000 доларів. Тому що я розумію, що переплачувати немає за що. Просто за те, що у мене буде табличка з українськими номерами", - розповідає один із власників автомобіля на єврономерах.

ТСН.Тиждень провів власний експеримент. За годину на одному з перехресть вздовж Наддніпрянського шосе в Києві проїхало близько 45 машин на єврономерах, переважна більшість з них – кінця 90-х-початок 2000х. Якщо порахувати, то за цю годину держава б отримала майже 3,5 мільйона гривень. Однак обидві сторони досі не планують йти на компроміс.

"Десь заборонити їх на якомусь рівні вже неможливо. Точка неповернення вже пройшла. Продовжувати так само на них їздити вже теж неможливо. Робити якісь митні ставки вже теж неможливо", - розповідає ще один власник "євробляхи" Юрій.

Ще більших штрафів отримають таксисти на єврономерах та транзитерів, які начебто заїхали на три місяці, а насправді їздять на нерозмитнених автівках по Україні постійно.

У цьому протистоянні жодна сторона програвати наміру не має. Одні хочуть, щоб їм все пробачили, а інші – отримати до бюджету якомога більше коштів.

Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram
Редактор: Микола Кобилюк
25-06-2018, 09:56
Коментарів 0 Переглядів 2 617

Теги -
Врятував десятки побратимів: буковинець під обстрілами вивозив товаришів із передової


Андрій Дробко служить водієм батальйону буковинської тероборони


92-річний Аркадій Мардар із Кельменців на все життя запам’ятав ті страшні моменти

На мітинг-реквієм прийшло чимало містян
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі

На мітинг-реквієм прийшло чимало містян


«Зараз найгостріша фаза». Блог Ігоря Буркута
Зараз найактивніша фаза російсько-української війни, яка розпочалася ще у 2014 році
Чому всі заздрять українцям? Блог Ярослава Волощука
Не знаю, чи робив хтось дослідження, хто у світі найбільше задоволений своєю владою
ВІДЕО Переглянути все відео

Провайдер INTELEKT пропонує декілька надійних способів залишатися онлайн незалежно від перебоїв з електропостачанням.

Уже цієї неділі – 24 листопада – у Чернівцях, за сприянням "Словацько-Українського культурно-освітнього товариства", відбудеться зустріч із представниками освітньої програми Free Student.

22 серпня 2023 року Президент України підписав закон, що стосується обов’язкового облаштування бомбосховищ у новобудовах. Як відреагували на ці зміни забудовники й що вони вважають пріоритетним у процесі зведення своїх новобудов, ми поцікавилися у Василя Воєвідка, генерального директора відділу продажів будівельної компанії "Родоліт".

В Україні є чимало компаній, що працюють в галузі архітектурного проєктування та дизайну. У міру того, як між ними зростає конкуренція, підвищується і професійний рівень архітектурних бюро. Про особливості роботи одного з таких чернівецьких бюро ми розпитали у Дарії Олексюк, операційного директора бюро архітектури та дизайну DAR group&partners.