RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |
Молодий буковинець » Новини України » МОЗ хоче обмежити рекламу ліків

МОЗ хоче обмежити рекламу ліків

Міністерство охорони здоров'я розробило новий законопроект, який обмежує рекламу лікарських засобів.

Про це повідомила в Фейсбуці в.о. міністра охорони здоров'я Уляна Супрун.

"Реклама - поганий порадник. Особливо, коли це реклама ліків, а її бачить не фахівець сфери охорони здоров'я, а людина, яка шукає спосіб легкого і миттєвого одужання", - написала вона.

Супрун зазначила, що в способі і подачі реклами ліків Україна дуже відстає від країн Заходу, де є чіткі правила і норми, які дозволяють поширювати таку рекламу.

"Уявіть, більш ніж 50% усього ринку спожитих ліків у 2017 році становлять ліки без доведеної клінічної ефективності! З 10 найпопулярніших препаратів, які купували українські пацієнти минулого року, тільки три належать до категорії основних, усі інші - симптоматичні та супутні препарати, або такі, які не мають достатньої бази ефективності... Найгірше, що люди, які їх купували, могли відмовитися від дійсно необхідного лікування", - зазначила вона.

За даними Нацради з питань телебачення і радіомовлення, від 30% до 50% загальної кількості реклами на українському телебаченні - реклама лікарських препаратів і медичних виробів.

"Реклама також підживлює і таке явище, як "лікування по телевізору" і google-терапію. Майже 69% українців займаються самолікуванням, не звертаючись по допомогу до лікарів. Наслідки, на жаль, часто є непоправними для здоров'я", - додала Супрун.

"Тому наша команда розробила законопроект, який повинен встановити чіткий контроль за змістом реклами ліків. Головна мета - уникнути маніпулювання інформацією про препарат і його властивості, а також гармонізувати чинне законодавство з нормами ЄС", - пояснила в.о. голови МОЗ.

Вона також перерахувала декілька основних пунктів законопроекту: обмеження змісту реклами відповідно до директив ЄС: заборона реклами цілительства і нетрадиційної медицини; заборона залучення до реклами конкретного препарату відомих людей, акторів, що зображують медпрацівників; заборона інформації про те, що ліки призначені винятково для лікування дітей; зміст реклами має відповідати інструкції для застосування лікарського засобу.

Також передбачено чітке визначення професійних медичних видань, де дозволена реклама ліків.

Функції контролю та моніторингу буде виконувати МОЗ.
Редактор: Юрій Коверзнєв
16-05-2018, 15:00
Коментарів 0 Переглядів 1 005


У Чернівціобленерго оприлюднили графік на завтра


Хоч і загальна кількість відвідувачів зменшилася порівняно з минулим роком, інтерес іноземців зріс.
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


Чому всі заздрять українцям? Блог Ярослава Волощука
Не знаю, чи робив хтось дослідження, хто у світі найбільше задоволений своєю владою
Замість саміту миру – варіанти капітуляції. Блог Ярослава Волощука
Ви помітили, що останніми днями на єдиному марафоні поменшало розмов про другий та наступні саміти миру?
ВІДЕО Переглянути все відео

Уже цієї неділі – 24 листопада – у Чернівцях, за сприянням "Словацько-Українського культурно-освітнього товариства", відбудеться зустріч із представниками освітньої програми Free Student.

22 серпня 2023 року Президент України підписав закон, що стосується обов’язкового облаштування бомбосховищ у новобудовах. Як відреагували на ці зміни забудовники й що вони вважають пріоритетним у процесі зведення своїх новобудов, ми поцікавилися у Василя Воєвідка, генерального директора відділу продажів будівельної компанії "Родоліт".

Провайдер INTELEKT пропонує декілька надійних способів залишатися онлайн незалежно від перебоїв з електропостачанням.

В Україні є чимало компаній, що працюють в галузі архітектурного проєктування та дизайну. У міру того, як між ними зростає конкуренція, підвищується і професійний рівень архітектурних бюро. Про особливості роботи одного з таких чернівецьких бюро ми розпитали у Дарії Олексюк, операційного директора бюро архітектури та дизайну DAR group&partners.