RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |
Молодий буковинець » Новини України » Світовий банк допоможе Києву запустити швидкісні автобуси

Світовий банк допоможе Києву запустити швидкісні автобуси

Міжнародна фінансова корпорація (входить до групи Світового банку) планує почати ряд проектів з містами України з оновлення комунального пасажирського транспортного парку.

Про це в інтерв'ю ЦТС розповів керівник IFC в Україні, Білорусі, Молдові Джейсон Пеллмар.

"У сфері інфраструктури ми починаємо працювати з муніципалітетами. На першому етапі ми хочемо сфокусуватися на розвитку міського транспорту. Зараз ми ведемо переговори з Києвом, Маріуполем, Хмельницьким і деякими іншими містами", - повідомив Пеллмар.

Він передбачає, що за деякими проектами вдасться показати результати до кінця поточного року - наприклад, за проектом покупки тролейбусів в Маріуполі.

"У Києві ми робимо аналіз спільно зі Світовим Банком - розглядаємо в цілому план розвитку транспортної системи, включаючи Light Rail (легкорейковий транспорт, в тому числі трамвай - ред.), дороги, Bus rapid transit (BRT, швидкісний автобусний транспорт, - ред.)", - повідомив керівник регіонального підрозділу IFC.

Він не став називати конкретних проектів, з якими в IFC вже визначилися, що їх варто підтримати.

Зараз йде робота над формуванням оптимальних варіантів фінансування для міст і "поки рано розкривати всі цифри".

Крім того, Пеллмар повідомив, що співпраця IFC з містами не обмежується тільки транспортним сектором.

Bus rapid transit або BRT – це швидкісний автобус, що рухається фізично відділеними від решти вулиці смугами.

Система передбачає виділення смуг і їх відгородження лише для автобусів, а також перевагу на перехрестях.

Систему BRT для Києва запропонував Світовий банк, згідно з дослідженями якого, існує великий попит на коридор: Троєщина – Петрівка – Дорогожичі – Чоколівка – Севастопольська площа.

Пасажиропоток цього маршруту становитиме 141 тис пасажирів на добу, а будівництво обійдеться у суму близько п’яти мільярдів гривень.

Як повідомлялося, КП "Київпастранс" повинно було отримати 100 автобусів виробництва МАЗ, але отримало лише 47 одиниць через недофінансування.

Недоотримання значної партії автобусів не дозволить найближчим часом відкрити нові маршрути громадського транспорту у Києві, розроблені за рекомендаціями експертів Світового банку.

Рекомендації стосуються реорганізації мережі наземного громадського транспорту Києва на основі транспортної моделі міста.

Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram
Редактор: Микола Кобилюк
6-02-2018, 10:25
Коментарів 0 Переглядів 1 271

Теги -
Врятував десятки побратимів: буковинець під обстрілами вивозив товаришів із передової


Андрій Дробко служить водієм батальйону буковинської тероборони


92-річний Аркадій Мардар із Кельменців на все життя запам’ятав ті страшні моменти

На мітинг-реквієм прийшло чимало містян
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


«Зараз найгостріша фаза». Блог Ігоря Буркута
Зараз найактивніша фаза російсько-української війни, яка розпочалася ще у 2014 році
Чому всі заздрять українцям? Блог Ярослава Волощука
Не знаю, чи робив хтось дослідження, хто у світі найбільше задоволений своєю владою
ВІДЕО Переглянути все відео

Провайдер INTELEKT пропонує декілька надійних способів залишатися онлайн незалежно від перебоїв з електропостачанням.

Уже цієї неділі – 24 листопада – у Чернівцях, за сприянням "Словацько-Українського культурно-освітнього товариства", відбудеться зустріч із представниками освітньої програми Free Student.

22 серпня 2023 року Президент України підписав закон, що стосується обов’язкового облаштування бомбосховищ у новобудовах. Як відреагували на ці зміни забудовники й що вони вважають пріоритетним у процесі зведення своїх новобудов, ми поцікавилися у Василя Воєвідка, генерального директора відділу продажів будівельної компанії "Родоліт".

В Україні є чимало компаній, що працюють в галузі архітектурного проєктування та дизайну. У міру того, як між ними зростає конкуренція, підвищується і професійний рівень архітектурних бюро. Про особливості роботи одного з таких чернівецьких бюро ми розпитали у Дарії Олексюк, операційного директора бюро архітектури та дизайну DAR group&partners.