Авто | Нерухомість | Робота
RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Приватні оголошення |Приватні оголошення Тури з Чернівців | Історія успіху | Історія успіху Афіша | Пропозиція тижня | Послуги | Журнал "Давай Одружимось!" |
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео | » Новини читачів |
В Україні планують збудувати залізницю європейського стандарту

Україна планує запустити рух поїздів зі Львова до Польщі залізницею з європейською шириною колії. Про це повідомив заступник міністра інфраструктури Віктор Довгань 26 жовтня на VII міжнародному форумі "Дні польського бізнесу в Україні". Йдеться про будівництво залізниці європейського стандарту на напрямку Львів – Рава-Руська – Варшава. У листопаді цього року профільні міністерства України та Польщі обговорять технічні деталі проекту. Будівництво можуть почати вже наступного року, пише mind.ua

У чому особливість проекту? Стандартна ширина залізничної колії в Україні – 1520 мм, в ЄС – 1435 мм. Саме така ширина і буде у магістралі, яку обіцяють побудувати між Польщею та Україною.

Євроколія пролягатиме через прикордонний перехід Хребенне (Hrebenne) – Рава-Руська. Це найкоротший шлях між Варшавою і Львовом – близько 335 км.

Скільки кілометрів шляху потрібно побудувати? Європейська колія проходить територією Польщі та 7 км територією України, до міста Рава-Руська. Будувати, за словами Івана Груника, керівника Львівської залізниці, потрібно буде ще 58 км шляху до селища Брюховичі, розташованого на околиці Львова.

Рухомий склад з парку УЗ не розрахований на колію шириною 1435 мм. Як розповів Mind Віктор Довгань, на євромагістралі працюватимуть поїзди польської залізниці PKP.

Як це відбуватиметься? До залізничної станції в Брюховичах забезпечать підвезення пасажирів – залізницею та громадським міським транспортом. Для пасажирів, які відправляться в дорогу новою магістраллю, на Львівському залізничному вокзалі побудують окремий вихід. Передбачається, що пасажир у Львові проходитиме паспортний контроль і їхатиме без пересадок до Варшави.

Для вантажних поїздів планують побудувати перевантажувальний термінал.

Для чого потрібна така магістраль? Пасажирське сполучення між Україною і Польщею користується попитом. Але найбільше значення ця колія має для вантажоперевезень – розвитку прямих поставок і транзитних вантажів через нашу країну. Наприклад, зараз частина вантажів з України до ЄС доправляється через морські порти – прямі поставки залізницею будуть вигіднішими як в частині витрат на логістику, так і за часом.

Скільки грошей потрібно? Вартість 1 км залізниці, якщо будувати по рівній поверхні, – близько мільйона доларів. "Але якщо рельєф буде складний, потрібно буде вести електрифікацію і будувати додаткову інфраструктуру – ціна може зрости в декілька разів", – уточнює Олександр Завгородній, в. о керівника ПАТ "УЗ" (з липня 2015 по березень 2016 року).

На Львівській залізниці проект оцінюють в 50 млн євро. Якщо судити із заявленою суми, йдеться про те, щоб використовувати (переобладнати) діючу залізничну інфраструктуру, а не будувати євроколію заново. У 50 млн євро не входить будівництво перевантажувального терміналу.

Де візьмуть гроші? У будівництві такої магістралі та супутньої інфраструктури зацікавлена ​​і Польща. У МІУ кажуть про інтерес до цього проекту серед приватних інвесторів, наприклад, з Китаю. Віктор Довгань у бесіді з Mind також назвав одним з можливих інвесторів німецьку залізницю Deutsche Bahn.

Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram
Рейтинг:
(голосів: 1)
1-11-2017, 08:56
Коментарів 0 Переглядів 777

загрузка...
У чотирьох дитсадках Чернівців виявили рибу, заражену гельмінтами
Мер Чернівців оголосив дострокове розірвання договорів із фірмою-постачальником продукції
Бабюк вважає, що виконком працює конструктивно, але Чернівцям заважає заполітизованість
Секретар виконкому вважає, що підстав для його розпуску немає
Штормове попередження. Синоптики очікують на грозу і град на Буковині
Синоптики попередили про значне погіршення погодних умов у Чернівецькій області
Популярне Коментують
• Новини
Loading...


«Винні не собаки, а люди»
Блог Надії Будної
Заготконтора «Черновці». Блог Мостіпаки
Про головні події тижня, що минає – у блозі Олександра Мостіпаки
загрузка...
Детские коляски на сайте Kloomba
Мінімальна комісія та максимальна простота: як перевести гроші з Європи в Україну (новини компанії)

До кінця червня 2019 року діє акція, тож комісія на перекази взагалі відсутня
"Годиллівуд" – ваш власний дім на околиці Чернівців (на правах реклами)

"Годиллівуд" – це проект, який вигідно вирізняється своїм розташуванням, наповненням та умовами проживання. Це ваш власний дім у мальовничому куточку Чернівців
У Чернівцях презентували новий позашляховик Renault Kadjar (новини компаній)
Тепер провести тест-драйв та придбати нову модель кросоверу Renault Kadjar можна в автоцентрі Renault у Чернівцях
Видобуток гравію з річок – екологічна катастрофа для Буковини (новини компанії)

Іспаська філія ТОВ "ККНК "Технобуд" працює на базі Майдан-Іспаського родовища валунно-гравійно-піщаних порід з 2012 року. І на відміну від видобувачів гравію незаконним способом, що нищить річки, руйнує грунти, викликає затоплення, Іспаський кар’єр здійснює видобуток корисних копалин відкритим і сухим способом, що не завдає такої шкоди довкіллю
Незаконна виїмка гравію та піску має присікатися державою (новини компанії)

На відміну від тих, хто видобуває гравій на річках Буковини незаконним способом, у Майдан-Іспаському родовищі видобуток корисних копалин здійснюється відкритим і сухим способом з дотриманням усіх норм закону