RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |
Молодий буковинець » Новини України » В Україні планують збудувати залізницю європейського стандарту

В Україні планують збудувати залізницю європейського стандарту

Україна планує запустити рух поїздів зі Львова до Польщі залізницею з європейською шириною колії. Про це повідомив заступник міністра інфраструктури Віктор Довгань 26 жовтня на VII міжнародному форумі "Дні польського бізнесу в Україні". Йдеться про будівництво залізниці європейського стандарту на напрямку Львів – Рава-Руська – Варшава. У листопаді цього року профільні міністерства України та Польщі обговорять технічні деталі проекту. Будівництво можуть почати вже наступного року, пише mind.ua

У чому особливість проекту? Стандартна ширина залізничної колії в Україні – 1520 мм, в ЄС – 1435 мм. Саме така ширина і буде у магістралі, яку обіцяють побудувати між Польщею та Україною.

Євроколія пролягатиме через прикордонний перехід Хребенне (Hrebenne) – Рава-Руська. Це найкоротший шлях між Варшавою і Львовом – близько 335 км.

Скільки кілометрів шляху потрібно побудувати? Європейська колія проходить територією Польщі та 7 км територією України, до міста Рава-Руська. Будувати, за словами Івана Груника, керівника Львівської залізниці, потрібно буде ще 58 км шляху до селища Брюховичі, розташованого на околиці Львова.

Рухомий склад з парку УЗ не розрахований на колію шириною 1435 мм. Як розповів Mind Віктор Довгань, на євромагістралі працюватимуть поїзди польської залізниці PKP.

Як це відбуватиметься? До залізничної станції в Брюховичах забезпечать підвезення пасажирів – залізницею та громадським міським транспортом. Для пасажирів, які відправляться в дорогу новою магістраллю, на Львівському залізничному вокзалі побудують окремий вихід. Передбачається, що пасажир у Львові проходитиме паспортний контроль і їхатиме без пересадок до Варшави.

Для вантажних поїздів планують побудувати перевантажувальний термінал.

Для чого потрібна така магістраль? Пасажирське сполучення між Україною і Польщею користується попитом. Але найбільше значення ця колія має для вантажоперевезень – розвитку прямих поставок і транзитних вантажів через нашу країну. Наприклад, зараз частина вантажів з України до ЄС доправляється через морські порти – прямі поставки залізницею будуть вигіднішими як в частині витрат на логістику, так і за часом.

Скільки грошей потрібно? Вартість 1 км залізниці, якщо будувати по рівній поверхні, – близько мільйона доларів. "Але якщо рельєф буде складний, потрібно буде вести електрифікацію і будувати додаткову інфраструктуру – ціна може зрости в декілька разів", – уточнює Олександр Завгородній, в. о керівника ПАТ "УЗ" (з липня 2015 по березень 2016 року).

На Львівській залізниці проект оцінюють в 50 млн євро. Якщо судити із заявленою суми, йдеться про те, щоб використовувати (переобладнати) діючу залізничну інфраструктуру, а не будувати євроколію заново. У 50 млн євро не входить будівництво перевантажувального терміналу.

Де візьмуть гроші? У будівництві такої магістралі та супутньої інфраструктури зацікавлена ​​і Польща. У МІУ кажуть про інтерес до цього проекту серед приватних інвесторів, наприклад, з Китаю. Віктор Довгань у бесіді з Mind також назвав одним з можливих інвесторів німецьку залізницю Deutsche Bahn.

Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram
Редактор: Igor
1-11-2017, 08:56
Коментарів 0 Переглядів 1 548


У Чернівціобленерго оприлюднили графік на завтра


Хоч і загальна кількість відвідувачів зменшилася порівняно з минулим роком, інтерес іноземців зріс.
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


Чому всі заздрять українцям? Блог Ярослава Волощука
Не знаю, чи робив хтось дослідження, хто у світі найбільше задоволений своєю владою
Замість саміту миру – варіанти капітуляції. Блог Ярослава Волощука
Ви помітили, що останніми днями на єдиному марафоні поменшало розмов про другий та наступні саміти миру?
ВІДЕО Переглянути все відео

Уже цієї неділі – 24 листопада – у Чернівцях, за сприянням "Словацько-Українського культурно-освітнього товариства", відбудеться зустріч із представниками освітньої програми Free Student.

22 серпня 2023 року Президент України підписав закон, що стосується обов’язкового облаштування бомбосховищ у новобудовах. Як відреагували на ці зміни забудовники й що вони вважають пріоритетним у процесі зведення своїх новобудов, ми поцікавилися у Василя Воєвідка, генерального директора відділу продажів будівельної компанії "Родоліт".

Провайдер INTELEKT пропонує декілька надійних способів залишатися онлайн незалежно від перебоїв з електропостачанням.

В Україні є чимало компаній, що працюють в галузі архітектурного проєктування та дизайну. У міру того, як між ними зростає конкуренція, підвищується і професійний рівень архітектурних бюро. Про особливості роботи одного з таких чернівецьких бюро ми розпитали у Дарії Олексюк, операційного директора бюро архітектури та дизайну DAR group&partners.