В Україні планують збудувати залізницю європейського стандарту

Новини України / новини
1 585
0
В Україні планують збудувати залізницю європейського стандарту

Україна планує запустити рух поїздів зі Львова до Польщі залізницею з європейською шириною колії. Про це повідомив заступник міністра інфраструктури Віктор Довгань 26 жовтня на VII міжнародному форумі "Дні польського бізнесу в Україні". Йдеться про будівництво залізниці європейського стандарту на напрямку Львів – Рава-Руська – Варшава. У листопаді цього року профільні міністерства України та Польщі обговорять технічні деталі проекту. Будівництво можуть почати вже наступного року, пише mind.ua

У чому особливість проекту? Стандартна ширина залізничної колії в Україні – 1520 мм, в ЄС – 1435 мм. Саме така ширина і буде у магістралі, яку обіцяють побудувати між Польщею та Україною.

Євроколія пролягатиме через прикордонний перехід Хребенне (Hrebenne) – Рава-Руська. Це найкоротший шлях між Варшавою і Львовом – близько 335 км.

Скільки кілометрів шляху потрібно побудувати? Європейська колія проходить територією Польщі та 7 км територією України, до міста Рава-Руська. Будувати, за словами Івана Груника, керівника Львівської залізниці, потрібно буде ще 58 км шляху до селища Брюховичі, розташованого на околиці Львова.

Рухомий склад з парку УЗ не розрахований на колію шириною 1435 мм. Як розповів Mind Віктор Довгань, на євромагістралі працюватимуть поїзди польської залізниці PKP.

Як це відбуватиметься? До залізничної станції в Брюховичах забезпечать підвезення пасажирів – залізницею та громадським міським транспортом. Для пасажирів, які відправляться в дорогу новою магістраллю, на Львівському залізничному вокзалі побудують окремий вихід. Передбачається, що пасажир у Львові проходитиме паспортний контроль і їхатиме без пересадок до Варшави.

Для вантажних поїздів планують побудувати перевантажувальний термінал.

Для чого потрібна така магістраль? Пасажирське сполучення між Україною і Польщею користується попитом. Але найбільше значення ця колія має для вантажоперевезень – розвитку прямих поставок і транзитних вантажів через нашу країну. Наприклад, зараз частина вантажів з України до ЄС доправляється через морські порти – прямі поставки залізницею будуть вигіднішими як в частині витрат на логістику, так і за часом.

Скільки грошей потрібно? Вартість 1 км залізниці, якщо будувати по рівній поверхні, – близько мільйона доларів. "Але якщо рельєф буде складний, потрібно буде вести електрифікацію і будувати додаткову інфраструктуру – ціна може зрости в декілька разів", – уточнює Олександр Завгородній, в. о керівника ПАТ "УЗ" (з липня 2015 по березень 2016 року).

На Львівській залізниці проект оцінюють в 50 млн євро. Якщо судити із заявленою суми, йдеться про те, щоб використовувати (переобладнати) діючу залізничну інфраструктуру, а не будувати євроколію заново. У 50 млн євро не входить будівництво перевантажувального терміналу.

Де візьмуть гроші? У будівництві такої магістралі та супутньої інфраструктури зацікавлена ​​і Польща. У МІУ кажуть про інтерес до цього проекту серед приватних інвесторів, наприклад, з Китаю. Віктор Довгань у бесіді з Mind також назвав одним з можливих інвесторів німецьку залізницю Deutsche Bahn.

Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.

0 коментарів

Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код:

Новини Дня

02:00
Як повернути до життя зів'ялі троянди - оживляємо квіти в домашніх умовах
01:45
Навіть фільтр не потрібний: ось як легко очистити воду з-під крана
01:30
Що відбувається з тілом, якщо їсти м’ясо щодня, і скільки його можна вживати
01:15
Лікарі порадили людям за 65 не їсти ці продукти
01:00
Щоб покращити смак. Сім причин, чому ваша кава гірка — і як її правильно заварити
00:45
Що приклеїти на підошву – лайфхаки, щоб взуття не ковзало
00:30
Кому не можна пити кефір? Дізнайтесь, чи входите ви в групу ризику
00:15
Є у кожному домі: чотири продукти, які часто їдять довгожителі світу
22 лютого, 2025
23:45
5 знаків Зодіаку, яким навесні загрожує небезпека: будьте обережні, якщо ви у списку
23:15
Не тільки м'ясо: 12 найкращих продуктів із високим вмістом заліза
22:58
Орбан зробив цинічну заяву про "те, що залишиться" від України
22:34
Папа Римський переніс астматичний криз, його стан критичний, - Ватикан
22:10
"Так несподівано": померла багаторічна завідувачка терапевтичного відділення лікарні на Буковині
22:00
У 4 знаків Зодіаку починається нове життя. Вони відродяться з попелу
21:36
Правила без винятків: 7 речей, які ніколи не варто прати в гарячій воді
21:15
«Раджу всім не вішати носа». Професору ЧНУ Юрію Макару – 90 років, а він досі викладає
ексклюзив
20:59
У Генштабі підтвердили ураження нафтоперекачувальної станції у Краснодарському краї
20:36
Снайпери ліквідували морпіхів РФ, які просувались через річку - відео
20:13
Українська ракета "Трембіта": експерт оцінив, чи зможе вона прорвати ППО Москви
19:58
Що робити, якщо домашній Wi-Fi погано працює: зверніть увагу на деякі предмети
19:38
Трамп погрожує Україні "проблемами" за відмову від угоди з ресурсами
19:16
Герої Буковини: на війні загинув молодий воїн Василь Беслюбняк
18:58
Чому каву п'ють з холодною водою: просте пояснення, що з нею потрібно робити
18:34
ЄС не може погодити 20 мільярдів євро для України
18:11
Українські біатлоністи - восьмі в естафеті ЧС-2025
Більше Новин

Колонка

Читають Коментують

Свіжий номер

Афіша

політика, влада

економіка

здоров'я

культура

спорт

Каталог фірм