Авто | Нерухомість | Робота
RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Приватні оголошення |Приватні оголошення Тури з Чернівців | Історія успіху | Історія успіху Афіша | Пропозиція тижня | Послуги | Журнал "Давай Одружимось!" |
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео | » Новини читачів |
В Україні планують збудувати залізницю європейського стандарту

Україна планує запустити рух поїздів зі Львова до Польщі залізницею з європейською шириною колії. Про це повідомив заступник міністра інфраструктури Віктор Довгань 26 жовтня на VII міжнародному форумі "Дні польського бізнесу в Україні". Йдеться про будівництво залізниці європейського стандарту на напрямку Львів – Рава-Руська – Варшава. У листопаді цього року профільні міністерства України та Польщі обговорять технічні деталі проекту. Будівництво можуть почати вже наступного року, пише mind.ua

У чому особливість проекту? Стандартна ширина залізничної колії в Україні – 1520 мм, в ЄС – 1435 мм. Саме така ширина і буде у магістралі, яку обіцяють побудувати між Польщею та Україною.

Євроколія пролягатиме через прикордонний перехід Хребенне (Hrebenne) – Рава-Руська. Це найкоротший шлях між Варшавою і Львовом – близько 335 км.

Скільки кілометрів шляху потрібно побудувати? Європейська колія проходить територією Польщі та 7 км територією України, до міста Рава-Руська. Будувати, за словами Івана Груника, керівника Львівської залізниці, потрібно буде ще 58 км шляху до селища Брюховичі, розташованого на околиці Львова.

Рухомий склад з парку УЗ не розрахований на колію шириною 1435 мм. Як розповів Mind Віктор Довгань, на євромагістралі працюватимуть поїзди польської залізниці PKP.

Як це відбуватиметься? До залізничної станції в Брюховичах забезпечать підвезення пасажирів – залізницею та громадським міським транспортом. Для пасажирів, які відправляться в дорогу новою магістраллю, на Львівському залізничному вокзалі побудують окремий вихід. Передбачається, що пасажир у Львові проходитиме паспортний контроль і їхатиме без пересадок до Варшави.

Для вантажних поїздів планують побудувати перевантажувальний термінал.

Для чого потрібна така магістраль? Пасажирське сполучення між Україною і Польщею користується попитом. Але найбільше значення ця колія має для вантажоперевезень – розвитку прямих поставок і транзитних вантажів через нашу країну. Наприклад, зараз частина вантажів з України до ЄС доправляється через морські порти – прямі поставки залізницею будуть вигіднішими як в частині витрат на логістику, так і за часом.

Скільки грошей потрібно? Вартість 1 км залізниці, якщо будувати по рівній поверхні, – близько мільйона доларів. "Але якщо рельєф буде складний, потрібно буде вести електрифікацію і будувати додаткову інфраструктуру – ціна може зрости в декілька разів", – уточнює Олександр Завгородній, в. о керівника ПАТ "УЗ" (з липня 2015 по березень 2016 року).

На Львівській залізниці проект оцінюють в 50 млн євро. Якщо судити із заявленою суми, йдеться про те, щоб використовувати (переобладнати) діючу залізничну інфраструктуру, а не будувати євроколію заново. У 50 млн євро не входить будівництво перевантажувального терміналу.

Де візьмуть гроші? У будівництві такої магістралі та супутньої інфраструктури зацікавлена ​​і Польща. У МІУ кажуть про інтерес до цього проекту серед приватних інвесторів, наприклад, з Китаю. Віктор Довгань у бесіді з Mind також назвав одним з можливих інвесторів німецьку залізницю Deutsche Bahn.

Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram
Рейтинг:
(голосів: 1)
1-11-2017, 08:56
Коментарів 0 Переглядів 848

загрузка...
У квартирі в Чернівцях знайшли тіло жінки, яка померла кілька місяців тому
Зі слів сусідів, жінці було 42 роки, певний час вона не виходила з дому
Вінчання - 2 тисячі, екскурсії - 80: у ЧНУ подорожчали послуги
У Чернівецькому національному університеті ім. Федьковича з 20 вересня підняли вартість екскурсій, фотосесій та вінчань
Бабюк заявила, що Чернівці можуть вчасно не розпочати опалювальний сезон
Секретар виконавчого комітету вважає тривожним те, що одне підприємство на все місто заборгувало НАК "Нафтогазу" 114 тисяч
Популярне Коментують
• Новини
























Від діктатури до діктаДури і будуще горсовєта. Блог Мостіпаки
Про головні події тижня – у блозі Олександра Мостіпаки
«Заборонений», але вартий уваги. Блог Марини Кавкало
На жаль, робиться все, щоб українське кіно не процвітало
Чому хочуть повернути Путіна. Блог Ярослава Волощука
Як можна сідати за один стіл із диктатором, на совісті якого велика кількість злочинів?
загрузка...
Запрошуємо відвідати паб «Гойра» в самісінькому серці міста! (на правах реклами)

Улюблений паб "Гойра" у центрі міста вже цієї п'ятниці, 20 вересня, о 12.00!
Думаєте про страховку? Допоможе «ARX» (новини компанії)

Страхова система Євросоюзу справедливо вважається однією з найдосконаліших, ефективних і прогресивних в світі.
Якісні лабораторні аналізи стали ще доступніші в Чернівцях (на правах реклами)

Лабораторія "МедЛаб" рада повідомити, що в Чернівцях для зручності жителів міста відкрито нове відділення для забору біологічного матеріалу, яке знаходиться за адресою: м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, 226.
"Хочемо розвиватися у Чернівцях, щоб люди працювали вдома" (на правах реклами)

Як працюють на одному із найбільших підприємств Буковини ТОВ "Аутомотів Електрік Україна"
Мертве море в Чернівцях: про відкриття Салону «Edom» (на правах реклами)

Одним із закладів, де можна відпочити, відчути енергетику солоної води, вдихати справжній морський запах є Салону клімату Мертвого моря "Edom", відкриття якого відбулося 30 серпня.