З 5 грудня поскаржитися на сервіс Укрзалізниці можна онлайн

Новини України / новини
1 546
0
З 5 грудня поскаржитися на сервіс Укрзалізниці можна онлайн

Укрзалізниця запустила на своєму сайті електронну форму звернень стосовно зауважень щодо сервісу та боротьби з корупцією.

Як йдеться у повідомленні компанії, відтепер про такі явища можна повідомити не лише на гарячі лінії, а й в електронній формі.

Щоб висловити свою думку, користувачеві потрібно з меню вибрати, чого саме стосується звернення: пасажирських, приміських послуг чи антикорупції.

Заявника просять зазначити ім’я, електронну адресу, тему повідомлення та сформулювати його зміст.

"Для того, щоб детально розглянути звернення, зміст повідомлення має бути конкретним, із зазначенням дати, місця, номера поїзда, вагону, сполучення та інших подробиць. Це дасть можливість залізничникам ґрунтовно проаналізувати ситуацію та своєчасно зреагувати на негативні випадки", - йдеться у повідомленні.

Підписуйтесь на новини "МБ" у соцмережах: VK, Однокласники, Facebook
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.

0 коментарів

Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код:


Logo
“Здійснено за підтримки Асоціації “Незалежні регіональні видавці України” та Foreningen Ukrainian Media Fund Nordic в рамках реалізації проєкту Хаб підтримки регіональних медіа. Погляди авторів не обов'язково збігаються з офіційною позицією партнерів” в рамках реалізації
грантового проєкту Хаб підтримки регіональних медіа.
Погляди авторів не обов'язково збігаються з офіційною позицією партнерів”


Copyright 2024. Всі права захищені. Використання будь-яких матеріалів, розміщених на сайті, дозволяється
при розміщенні посилання (для Інтернет-видань - гіперпосилання) на molbuk.ua. Посилання
(гіперпосилання) обов'язкове в незалежності від повного або часткового використання матеріалів.