Авто | Нерухомість | Робота
RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Приватні оголошення |Приватні оголошення Тури з Чернівців | Історія успіху | Історія успіху Афіша | Пропозиція тижня | Він+Вона | ПРО ЧЕРНІВЦІ |
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео | » Новини читачів |
«Інтер» пропіарив на темі мітингів одразу три політичних партії. Моніторинг теленовин

Громадська організація "Детектор медіа" навела підсумки моніторингу порушень журналістських стандартів у щоденних новинах центральних телеканалів за період 14–19 листопада 2016 року.

Телеканал "Інтер" поставив антирекорд у висвітленні мітингів під Верховною Радою та Національним банком: "Подробности" єдині не згадали про проплаченість місцевої масовки, зате піарили одразу три партії.

Головними темами тижня стали: відставка Хатії Деконаїдзе з поста керівниці Національної поліції, подання ГПУ на зняття депутатської недоторканності з Вадима Новинського ("Опозиційний блок"), масові протести та снігопади.

Найяскравіші порушення

Українські телеканали пропіарили політиків на темі мітингів

Масові акції протестів під Верховною Радою та Нацбанком окремі телеканали подали зі значними преференціями для своїх улюбленців.

Почали журналісти ще в понеділок, 14 листопада, коли стало відомо про заплановані на найближчий тиждень одразу десять акцій протесту в Києві. Таку активність мітингарів ЗМІ охрестили частиною "плану “Шатун”", а перевагу в коментарях із приводу нацбезпеки надали чомусь політикам. ICTV, наприклад, хоч і заявляє, що про кремлівський слід "попереджають правоохоронці", можливість висловити ці попередження надає депутатці від БПП Ірині Луценко: "Залишається висновок, що на дестабілізацію всередині країни йдуть криваві гроші Кремля". Ця заява передує відповідним словам правоохоронців і на телеканалі "Україна".

15 листопада, коли почалися мітинги під Нацбанком та Верховною Радою, "Україна" теж зробила в них політичний акцент, цього разу критичний. Словами улюблениці телеканалу Валерії Гонтаревої, тут звинувачують Юлію Тимошенко: "Лідер політичної партії “Батьківщина” Юлія Тимошенко, яка збирає вкладників збанкрутілих банків на мітинги, відверто обманює українців". Звісно, право на відповідь лідерка "Батьківщини" не отримала. Її думку проігнорували й на каналі "112", де в сюжеті використали цю ж заяву Гонтаревої, щоправда, без політичних звинувачень.

Найгірше ситуація з висвітленням акцій протестів виглядала на "Інтері". Тут не лише пропіарили одразу три політичних сили, а ще й проігнорували факт проплаченості мітингів, що з безліччю прикладів згадувався на інших канал. Серед партій, рекламу яким влаштував "Інтер", фігурують: партія "Справедливість" із заявами Валентина Наливайченка про офшори, "Соціал-демократична партія" із заявами Сергія Капліна про тарифи, пенсії та зарплати від "Опозиційного блоку" із заявами Олександра Вілкула про зміни на краще.

"Україна" відповіла на закиди Ляшка замість Тимошенко

У "Событиях" на телеканалі "Україна" від 17 листопада сюжет про події у Верховній Раді, де згадується ратифікація конвенції Ради Європи, стратегія енергоефективності держави та справа Вадима Новинського, абсолютно неочікувано закінчується фразою: "в кулуарах звучит еще одно обвинение". Після цього лідер "Радикальної партії" Олег Ляшко заявляє: "Я дуже злий на Юльку. Ця “московська зозуля”, одягнена в українські вишиванки, намагалася чужими руками реалізувати путінський і кремлівський план по захопленню влади. Я звертаюся з вимогою до Президента Порошенка позбавити Тимошенко українського громадянства за підривну діяльність, яку ця “московська зозуля” проводить в Україні".

Після цього журналісти замість повноцінного синхрону Тимошенко переказують її допис із соціальної мережі, причому в стиснутій до двох слів формі: "Ответила Тимошенко в соцсети. Простила все". Далі журналісти беруть в Олега Ляшка інтерв’ю в студії, тут він ще більше звинувачує лідерку "Батьківщини" (цього разу через газові контракти), рекламує "Радикальну партію" та обіцяє повернути українцям переплачені за газ гроші.

"Інтер" намагається дискредитувати Андрія Садового через його підлеглих

"Подробности" на телеканалі "Інтер" 17 листопада розповідають про затримання начальника управління житлового господарства Львівської міськради Юрія Гольця, якого ГПУ спіймала на отримані частини хабара в розмірі 80 тисяч гривень. При цьому журналісти постійно акцентують увагу на іншій людині — мері Львова Андрієві Садовому. Ще в підводці про зв’язок політиків згадують двічі: "у “Самопощи” проблемы" та "как действовал мэр города, под боком которого годами берут взятки". Із того, що події відбуваються у "вотчине Садового", починається й сам сюжет. Пізніше тут іронічно стверджують, що мер "якобы не знал, что его подчинённый годами брал взятки", і наголошують, що відбувалося це "в нескольких метрах от его кабинета".

Наступного дня, 18 листопада, "Інтер" знову повертається до цієї історії, цього разу вже в другому сюжеті випуску, щоби повідомити, що суд у справі перенесли. Фразою "подчиненный мера Садового и его любимый сотрудник" тут заміняють ім’я чиновника на початку підводки й такою ж ремаркою сюжет завершують: "...там на крупной взятке попался один из ближайших соратников мера Садового".

"1+1" виставив російських дипломатів хуліганами

ДТП за участю російських дипломатів в Австралії згадується у випуску "ТСН" від 19 листопада. Журналісти стверджують, що чиновник пошкодив машину місцевої жительки, а на прохання відшкодувати витрати викликав першого секретаря російського посольства. Чи є така дія нормальною дипломатичною процедурою, журналісти не пояснюють, зате стверджують, що приїхавши на місце пригоди, перший секретар Едуард Шакіров "став дошкульними словами ображати потерпілу... і навіть погрожував жінці". Владнати цей інцидент буцімто вдалося лише за допомогою місцевих депутатів. Жодного кадру подій, так само як і жодного синхрону їх учасників у сюжеті немає. Немає також посилань на джерела, тож незрозуміло, звідки журналісти знають про все в таких деталях. Єдиний документ, який фігурує в матеріалі "ТСН", — лист пана Шакірова, де сказано: "Прошу, прийміть мої вибачення, якщо вважаєте мою поведінку негідною". Ведуча при цьому озвучує написане інакше: "Крикливий дипломат офіційно вибачився, втім, із ремаркою. Мовляв, нічого крамольного в своїй поведінці не помітив".

Піар та антипіар на телеканалах мав місце на адресу таких політиків і політичних сил:

Петро Порошенко: "паркет" Президента два рази мав місце на "Україні" та 5-му каналі. Одного разу подібні матеріали з’явилися на "Інтері" та ICTV;
Володимир Гройсман: як і минулого тижня, голова уряду зберігає лідерство за кількістю піар-матеріалів на свою користь. Три з них вийшло на телеканалі "Україна", по одному на "UA: Першому", ICTV та каналі "112";

Андрій Парубій: про спікера Верховної Ради, в той же час вийшло два піар-матеріали — на ICTV та 5-му каналі;

Олег Ляшко: лідера "Радикальної партії" чотири рази піарили на телеканалі "Україна", зокрема під час інтерв’ю з політиком;

Сергій Каплін: про Сергія Капліна у виключно позитивному світлі традиційно згадує телеканал "Інтер". Цього тижня про політика вийшло три матеріали;
Віталій Кличко: обіцянки мера Києва ретранслює телеканал ICTV. Тут же піарять фонд Олени Пінчук "АнтиСНІД", "Аграрну партію України" та партію "Наш край";

Арсеній Яценюк: підозрілий матеріал про політика випустив телеканал "Україна";

Рінат Ахметов: цього тижня в інтересах Ріната Ахметова на телеканалі "Україна" вийшло одразу вісім матеріалів. П’ять із них — про гуманітарний фонд, ще три — по контрольовані бізнесменом компанії;

"Укроп": у піарі партії "Укроп" вкотре був помічений "1+1". На цьому ж каналі в підозрілих матеріалах з’явилися Вадим Рабінович та Віталій Купрій;
"Опозиційний блок": одразу п’ять матеріалів на користь "опозиціонерів" вийшло на "Інтері". Тут, серед іншого, цитували Олександра Вілкула й Вадима Новинського, а також захищали депутатів партії із Херсона та Миколаєва. Ще один матеріал про Вадима Новинського вийшов на телеканалі "Україна";
"Справедливість": партію Валентина Наливайченка "Інтер" піарив у сюжеті про мітинги.

Критика:

Юлія Тимошенко: лідера "Батьківщини" двічі критикували на "Україні". Спочатку словами улюблениці телеканалу Валерії Гонтаревої, потім — Олега Ляшка;

Михеїл Саакашвілі: критичну заяву Вадима Рабіновича щодо екс-очільника Одеської ОДА ретранслював телеканал "1+1";

"Народний фронт": традиційний критиком партії Арсенія Яценюка став телеканал "Інтер", цього тижня закиди на адресу "Народного фронту" чи його представників звучали чотири рази. Ще два критичні матеріали "Інтер" випустив про Андрія Садового.

Загалом протягом тижня експерти ГО "Детектор медіа" нарахували 72 сумнівні матеріали, що на 27 більше, ніж минулого тижня. Найбільше порушень виявлено на телеканалах "Україна" (25) та "Інтер" (19).

Підписуйтесь на новини "МБ" у соцмережах: VK, Однокласники, Facebook
Автор: Микола Кобилюк

Рейтинг:
(голосів: 1)
29-11-2016, 20:52
Коментарів 0 Переглядів 1025

Теги -
Важкохворого з COVID-19 переносили до реанімації на руках: шокуюче відео з Чернівецької лікарні
Журналісти "Української правди" під час зйомок репортажу з інфекційного відділення Чернівецької обласної лікарні стали свідками шокуючої ситуації
На Буковині - новий коронавірусний рекорд: майже 400 випадків за добу
Сьогодні COVID-19 підтвердили у ще 397 буковинців - це новий сумний рекорд
У «червоній зоні» на Буковині обмежили роботу транспорту і ресторанів: з'явився протокол засідання
При цьому дитсадкам у Чернівцях і "червоних" районах дозволили працювати з 50% відвідуваністю
Популярне Коментують
• Новини










«Краще би вибори перенесли на весну». Блог Марини Кавкало
Перед виборами кандидати так активно взялися щось робити, що треба було вибори відкласти. Хай би ще щось відремонтували
І пільговий проїзд, і талони на ікру…Блог Юлії Леськової
Часто буваю випадковим свідком різних розмов між пасажирами громадського транспорту
Ребус  із  багатьма  невідомими
Наші вибори – то завжди певна загадка
загрузка...
Соковите м’ясо з мангалу, смачні страви з печі, п’янкі коктейлі і крутий кальян! Траторія «Gorno» на вулиці О. Кобилянської чекає на вас!*

Якщо ви хочете смачно поїсти, не витративши на обід всі заощадження, і при тому приємно провести час, насолоджуючись атмосферою, тоді траторія "Gorno" ідеальний варіант для вас
Брендинг сьогодні: 6 актуальних запитань-відповідей*

Про що важливо пам'ятати, наважуючись на зміни образу торгової марки розповідають Ігор і Наталя Суворови, власники брендингового агентства Wizart.
«Повзуча» інфекція – герпес. Причини, симптоми. Де можна здати аналізи в Чернівцях?*

Про симптоми, профілактику та лабораторні дослідження герпесу – у матеріалі.
Контроль за фінансами та компетентна бухгалтерія: як підприємцям успішно вести бізнес під час карантину*

Як вести бізнес під час карантину, щоб не опинитися на мілині, розповіла [b]засновниця та директорка консалтингової компанії "DARCHUK consulting" Галина ДАРЧУК.
Нове обладнання і дійсно круті майстри: як працює автосервіс «Мак-авто» у Мамаївцях?*

Засновник "Мак-авто" розповів про створення автосервісу та роботу найновіших верстатів.