RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |
Молодий буковинець » Публікації » Чиновники займають тисячі квадратів

Чиновники займають тисячі квадратів

Кабінети чиновників у Чернівцях займають десятки тисяч квадратних метрів. Щороку на оплату компослуг, утримання та ремонт витрачають мільйони гривень. За 2010-2012 роки на сплату комуналки та утримання владних кабінетів витратили 9,9 мільйона гривень.

Якщо скласти всі чиновницькі кабінети у Чернівцях, вони не вмістилися б у двох торгових центрах "Метро". Їхня загальна площа становить 28 тисяч 760 квадратних метрів (у США, наприклад, у місті з 200-тисячним населенням приміщення муніципалітету удвічі менші).

Площа кабінетів мерії – як половина "Метро"

Загальна площа усіх приміщень, у яких розташовуються департаменти, управління та відділи мерії, становить 9645 квадратних метрів. Це більше, ніж половина приміщення гіпермаркету "Метро" у Чернівцях.

За три останні роки на оплату комунальних послуг мерія витратила майже 3,5 мільйона гривень. Зокрема у 2010 році за компослуги заплатили 912 тисяч гривень, у 2011 – 1,158 мільйона, а у 2012 – 1,339 мільйона гривень.

На ремонт та утримання приміщень, підпорядкованих ратуші, у 2010 році грошей майже не виділяли. Лише у департаменті містобудівного комплексу для цього виділили 1700 гривень.

У 2011 році у тому самому департаменті покращили умови праці, витративши на ремонт та утримання приміщення 3,5 тисячі гривень. Тоді ж департамент житлово-комунального господарства на утримання та ремонт своїх кабінетів витратив 180 тисяч гривень.

Наступного 2012 року в департаменті містобудування пішли слідами своїх колег із ЖКГ й освоїли на ремонт 141 тисячу гривень. Покращили умови праці й у департаменті економіки, витративши на ремонт та утримання приміщення 155 тисяч гривень. Водночас і департамент ЖКГ у 2012 році покращив свої умови праці на 204 тисячі гривень.

3,5 мільйона за три роки – на комуналку

Приміщення, які перебувають у підпорядкуванні ОДА, мають загальну площу 12 тисяч 652 квадратні метри. Це більше, ніж вся площа торгового центру "Караван".

За три останні роки на оплату комуналки структури ОДА витратили 3,653 мільйона. Зокрема у 2010 році за компослуги приміщень від ОДА сплатили 1,081 мільйона гривень. У 2011 – 1,214 мільйона, у 2012 – 1,357 мільйона гривень. Цьогоріч на сплату компослуг в ОДА, згідно з кошторисом, витратять 1,022 мільйона. Гроші на ремонт та утримання приміщень з 2010 року не виділяли.

Якби податківці засідали у торговому центрі "Караван", їхні кабінети зайняли би половину його площі. Зокрема площа приміщення Державної податкової служби в області становить 6462 квадратні метри. У 2010 році за комуналку податківці заплатили 894 тисячі гривень. У 2011 – 845 тисяч, а у 2012 – 1,017 мільйона гривень. За ці роки податківці не ремонтували свої приміщення за державні гроші.
Михайло Салітра

Думки

"Там беруть людину
під конкретну роботу"


Ігор
БАБЮК,
директор Буковинського центру виборчих технологій:

– У США приміщення міського самоврядування досить невеликі. Наприклад, мерії в Америці досить невеликі, бо апарат нечисленний. Там набирають професійний персонал: менеджер, який керує, і 10-17 працівників для невеликого міста.
Конгреси штатів трохи більші за приміщення мерій. Але там немає управлінь культури та подібних. Їхню функцію виконує одна людина, яка контролює виконання завдань. Завдання виконують організації, які виграють конкурси на їхню реалізацію.
Я був у містах, трохи менших за Чернівці, з кількістю жителів понад 100 тисяч. Зокрема в місті Літл-Рок (штат Арканзас) із населенням 204 тисячі жителів площі чиновницьких кабінетів на порядок менші. У США скрізь (і в меріях включно) діє "цехова" система. Кілька менеджерів там працює за склом. Усі інші працюють в одному приміщенні, поділеному невеличкими перегородками. Якщо це робота з населенням – немає окремих кабінетів. Є столи, до яких люди підходять і звертаються. Так само й податкові інспектори не мають власних кабінетів. "Цеховий" принцип не дає можливості брати хабарі, на відміну від кабінетного.
Площа чиновницьких приміщень у США менша, бо там не такий роздутий штат. Людину підбирають під функції, а у нас, щоби влаштувати людину – вигадують функцію.
Щоб у нас запровадити подібну систему, потрібна чітка політична воля. Потрібно відмовитися від кумівства та знайомств під час прийняття на роботу, корумпованості.

"Всядеться у крісло і мріє про хабарі"

Ігор
КУХАРЧУК,
голова міського Центру захисту підприємців:

– Чиновники повинні працювати у комфортних умовах, але приміщення слід використовувати раціонально, бо за оренду землі, утримання та комунальні послуги сплачують платники податків. Чиновник має працювати комфортно, але без розкоші. Бо якщо він всядеться у дороге шкіряне крісло, розслабиться у надзручному кабінеті, він не про роботу думатиме, а мріятиме, як десь хабар взяти.
Має бути максимальна мінімалізація площі на одного працівника, щоб це відповідало санітарним нормам. А вільну площу могли би здавати в оренду, що дало б додаткові наповнення до бюджету. Головне тут – прозорий контроль за сплатою цих грошей. Потрібно думати про економію не тільки власних, а й бюджетних коштів. Гроші на ремонти, звісно, теж потрібно виділяти. Наприклад, для встановлення енергозберігальних вікон, автономного опалення. Це теж дає можливість економити.
1-05-2013, 17:51
Коментарів 0 Переглядів 2 022

Теги -

За попередньою інформацією ДТП з потерпілими.

Водопостачання відключене на майже 30 вулицях.


Загалом президент позбавив нагород 34 людей
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі

Вранці температура повітря становить -1°


«Зараз найгостріша фаза». Блог Ігоря Буркута
Зараз найактивніша фаза російсько-української війни, яка розпочалася ще у 2014 році
Чому всі заздрять українцям? Блог Ярослава Волощука
Не знаю, чи робив хтось дослідження, хто у світі найбільше задоволений своєю владою
ВІДЕО Переглянути все відео

Уже цієї неділі – 24 листопада – у Чернівцях, за сприянням "Словацько-Українського культурно-освітнього товариства", відбудеться зустріч із представниками освітньої програми Free Student.

22 серпня 2023 року Президент України підписав закон, що стосується обов’язкового облаштування бомбосховищ у новобудовах. Як відреагували на ці зміни забудовники й що вони вважають пріоритетним у процесі зведення своїх новобудов, ми поцікавилися у Василя Воєвідка, генерального директора відділу продажів будівельної компанії "Родоліт".

Провайдер INTELEKT пропонує декілька надійних способів залишатися онлайн незалежно від перебоїв з електропостачанням.

В Україні є чимало компаній, що працюють в галузі архітектурного проєктування та дизайну. У міру того, як між ними зростає конкуренція, підвищується і професійний рівень архітектурних бюро. Про особливості роботи одного з таких чернівецьких бюро ми розпитали у Дарії Олексюк, операційного директора бюро архітектури та дизайну DAR group&partners.