На адресу "МБ" про вулицю Чапаєва надійшов вже не один лист та телефонний дзвінок. Найчастіше пишуть і телефонують пасажири маршрутки №5. Люди запевняють, що такого "атракціону" у місті ще не було – пасажири підстрибують на ямах аж до стелі.
Кореспондент "МБ" проїхалася кілька разів маршруткою №5, спостерігаючи за "кульбітами" пасажирів, коли маршрутка їде вулицею Чапаєва.
За тиждень "катання" маршрутним автобусом №5 з’ясувалося, що з громадянами нашій владі фантастично пощастило. Якщо у перші дні експерименту лунали нецензурні вислови (найчастіше на адресу керівництва міста, чиновників та їхніх найближчих родичів), то наприкінці дехто навіть жартував. За тими, хто не втримувався на ногах і завалювався на сусідів, можна було зробити висновок – "новенький". Водію всі дружно співчували...
Наприкінці тижня помітила, що народ уже виробив свою тактику: коли маршрутка під’їжджала до ямонебезпечних ділянок, пасажири займали стратегічно правильну позицію (мертво хапалися за опори і трохи пригиналися), припиняли розмовляти (подібна тиша в літаку під час посадки). Нерідко можна було почути, що чиновники цією дорогою не їздять – того і не переймаються. Незлим тихим словом також згадували розриті вулиці Канівську і Хмельницького... "Розрити – це все, що вони можуть", – підсумував дядько з портфелем.
Хто винен?Розмова з начальником управління комунального господарства Ярославом Кушніриком навела на думку, що якщо і хтось чи щось винні у стані вулиці Чапаєва, то це сучасні мийні рідини, які використовують господині, і... зима. Бо взимку ж асфальтом яму не закатаєш…
Ярослав Денисович пояснив, що на частині вулиці Чапаєва (від Достоєвського до Стасюка) двічі були провали грунту. Один – наприкінці минулого року, інший – цьогоріч. Сталося це через руйнацію старої каналізаційної мережі. Здійснювали ремонтні роботи на ділянках провалів.
– Труби вкладали, коли стоки були одного складу. Останнім часом багато використовують мийних речовин, тому стоки стають дуже агресивні. Вони роз’їдають каналізаційні мережі, – сказав Я. Кушнірик. – Труби руйнуються, й у цьому місці грунт провалюється.
Він пояснив, що за правилами зараз (доки не потепліє і можна буде залатати асфальтом) підтримувати дорожнє покриття повинен водоканал. Що він і робить: підсипає щебенем.
Коли залатають ями асфальтом?
Із цим доведеться зачекати до квітня (залежно від погоди).
– Підтримуючий ремонт зробимо, асфальтом залатають ями, – пообіцяв Я. Кушнірик. – Щоб протриматися до капітального ремонту.
Сказав, що потрібно повністю замінити каналізаційні мережі і тільки тоді братися за капітальний ремонт.
Коли капітально відремонтують?– Цього року не можемо це запланувати, бо потрібно завершити об’єкти, які розпочали раніше: вулицю Каспрука, провулок Ентузіастів, вулицю Боярка, продовжити вулицю Богдана Хмельницького. Наступна після вулиці Б. Хмельницького – вулиця Чапаєва, – каже Ярослав Денисович.
Із датою Я. Кушнірик був менш конкретний: "Подивимося. Хотілося б розпочати 2014 року. Бачитимемо за коштами... У 2014-2015 роках треба починати".
Чи їздять чиновники ямами?Начальник управління комунального господарства Ярослав Кушнірик підтвердив:
– У мене машина "Хонда Сівік" – із низькою посадкою. Відчуваю всі ями й всі проблеми... І що кажуть водії – також уявляю..
Що робити?
Як пояснив Ярослав Денисович, є номер телефону, за яким вас вислухають, запишуть адресу: диспетчерська міськШЕПу: 57-24-31.