RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |

Змагання за пасажирів: хто кого?

Вівторок, 17.00. До зупинки "Вулиця Шкільна" під’їжджає тролейбус №5. За три хвилини після нього – маршрутка №1А. Ще через п’ять хвилин – маршрутка №38 і потім знову – тролейбус. Транспорту на зупинці вистачає, пасажирів – також. На боковому склі автобуса №1А висить оголошення: кінцеву зупинку перенесли з "Дріжджзаводу" на зупинку "Прут".

Комунальники стверджують, що така кількість маршруток, особливо маршрутки №1А та №38, заважають роботі міського електротранспорту. Саме тому кількість цих маршруток хочуть зменшити. Навіть оголосили, що через накладання на 95 відсотків автобусних маршрутів №1А (вулиця Південно-Кільцева – торговий центр "Метро") та №38 (аеропорт –гіпермаркет "Епіцентр") на тролейбусні маршрути №3 та №5 зняти 12 маршруток із конкурсу.

– Керівник тролейбусного управління звернувся до департаменту житлово-комунального господарства з листом, щоб переглянути кількість автобусних маршрутів, бо вони накладаються на їхні маршрути, – розповідає начальник відділу транспорту, зв’язку та енергетики міськради Василь МАРТИНЮК. – Відповідно тролейбуси через це стають економічно невигідними. У тролейбусах їздить багато пасажирів пільгових категорій, а це для тролейбусників серйозне навантаження. Нині розробляють тролейбусні й автобусні маршрути. Після цього кількість транспортних засобів врегулюють на всіх маршрутах, з урахуванням доцільності курсування тролейбусів. Комісія вирішить, скільки маршруток їздитиме. Буде не по шість маршруток №№1А та 38, а по чотири чи п’ять.

У департаменті житлово-комунального господарства запевняють, що зменшення маршруток не вплине на пасажирів. А тролейбуси навпаки їздитимуть частіше.

– У тролейбусному депо вже переглядають графік руху, – каже Василь Михайлович. – Раніше не було потрібної кількості водіїв, тепер їх достатньо. У депо запровадили курси водіїв тролейбуса. І якщо раніше водій їздив лише до 19.00, а потім замінити його було ніким, то тепер кадрів вистачає. Тож більше тролейбусів їздитиме у дві зміни.

Перевізники на маршрутках стверджують, що такий "перекіс" у бік тролейбусного депо несправедливий і до них, і до пасажирів. Оскільки більшість тролейбусів та електромережі зношена й часто стаються аварії. Зрештою пасажири повинні самі обирати: їхати їм тролейбусами чи маршрутками. 
Людмила ОСАДЧУК
19-02-2013, 15:18
Коментарів 0 Переглядів 2 831



Внаслідок аварії кермувальник загинув на місці події, а пасажир отримав травми

Внаслідок аварії загинули 17-річна дівчина та 30-річний чоловік
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


«По ліки їду дев’ять кілометрів». Блог Людмили Осадчук
Як живуть мешканці села Чорнівка, яке приєднали до Чернівецької територіальної громади
Долар не буде вищим за 47 гривень. Блог Богдана Сторощука
Які будуть ціни, курс долара та інфляція у 2025 році
ВІДЕО Переглянути все відео

Паровоз не курсував уже понад 60 років

Чернівецька філія Державного підприємства "Івано-Франківський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації" — це надійний партнер із забезпечення точності вимірювань, сертифікації продукції та відповідності стандартам. Філія запрошує до співпраці місцевих виробників, організації та фірми, які займаються виробництвом, експортом та імпортом, реалізацією продукції.

"Профі-Центр" — це не стереотипне середовище для вивчення іноземної. Насамперед це осередок, який має не тільки ефективну навчальну базу, яку може запропонувати студентам, а й відповідні підтвердження цьому.

Кожен маленький гість отримає солодкий подарунок за віршик чи талант. Варто лиш продекламувати віршик чи розповісти, яким чемним був цього року.