RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |
Молодий буковинець » Публікації » Змагання за пасажирів: хто кого?

Змагання за пасажирів: хто кого?

Вівторок, 17.00. До зупинки "Вулиця Шкільна" під’їжджає тролейбус №5. За три хвилини після нього – маршрутка №1А. Ще через п’ять хвилин – маршрутка №38 і потім знову – тролейбус. Транспорту на зупинці вистачає, пасажирів – також. На боковому склі автобуса №1А висить оголошення: кінцеву зупинку перенесли з "Дріжджзаводу" на зупинку "Прут".

Комунальники стверджують, що така кількість маршруток, особливо маршрутки №1А та №38, заважають роботі міського електротранспорту. Саме тому кількість цих маршруток хочуть зменшити. Навіть оголосили, що через накладання на 95 відсотків автобусних маршрутів №1А (вулиця Південно-Кільцева – торговий центр "Метро") та №38 (аеропорт –гіпермаркет "Епіцентр") на тролейбусні маршрути №3 та №5 зняти 12 маршруток із конкурсу.

– Керівник тролейбусного управління звернувся до департаменту житлово-комунального господарства з листом, щоб переглянути кількість автобусних маршрутів, бо вони накладаються на їхні маршрути, – розповідає начальник відділу транспорту, зв’язку та енергетики міськради Василь МАРТИНЮК. – Відповідно тролейбуси через це стають економічно невигідними. У тролейбусах їздить багато пасажирів пільгових категорій, а це для тролейбусників серйозне навантаження. Нині розробляють тролейбусні й автобусні маршрути. Після цього кількість транспортних засобів врегулюють на всіх маршрутах, з урахуванням доцільності курсування тролейбусів. Комісія вирішить, скільки маршруток їздитиме. Буде не по шість маршруток №№1А та 38, а по чотири чи п’ять.

У департаменті житлово-комунального господарства запевняють, що зменшення маршруток не вплине на пасажирів. А тролейбуси навпаки їздитимуть частіше.

– У тролейбусному депо вже переглядають графік руху, – каже Василь Михайлович. – Раніше не було потрібної кількості водіїв, тепер їх достатньо. У депо запровадили курси водіїв тролейбуса. І якщо раніше водій їздив лише до 19.00, а потім замінити його було ніким, то тепер кадрів вистачає. Тож більше тролейбусів їздитиме у дві зміни.

Перевізники на маршрутках стверджують, що такий "перекіс" у бік тролейбусного депо несправедливий і до них, і до пасажирів. Оскільки більшість тролейбусів та електромережі зношена й часто стаються аварії. Зрештою пасажири повинні самі обирати: їхати їм тролейбусами чи маршрутками. 
Людмила ОСАДЧУК
19-02-2013, 15:18
Коментарів 0 Переглядів 2 823

Світла не буде три години: графіки знеструмлень на Буковині на завтра, 25 листопада

Енергетики закликають заощадливо споживати електроенергію

Дівчина вчора, 23 листопада, пішла з дому та досі не повернулася
Врятував десятки побратимів: буковинець під обстрілами вивозив товаришів із передової


Андрій Дробко служить водієм батальйону буковинської тероборони
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


«Зараз найгостріша фаза». Блог Ігоря Буркута
Зараз найактивніша фаза російсько-української війни, яка розпочалася ще у 2014 році
Чому всі заздрять українцям? Блог Ярослава Волощука
Не знаю, чи робив хтось дослідження, хто у світі найбільше задоволений своєю владою
ВІДЕО Переглянути все відео

Провайдер INTELEKT пропонує декілька надійних способів залишатися онлайн незалежно від перебоїв з електропостачанням.

Уже цієї неділі – 24 листопада – у Чернівцях, за сприянням "Словацько-Українського культурно-освітнього товариства", відбудеться зустріч із представниками освітньої програми Free Student.

22 серпня 2023 року Президент України підписав закон, що стосується обов’язкового облаштування бомбосховищ у новобудовах. Як відреагували на ці зміни забудовники й що вони вважають пріоритетним у процесі зведення своїх новобудов, ми поцікавилися у Василя Воєвідка, генерального директора відділу продажів будівельної компанії "Родоліт".

В Україні є чимало компаній, що працюють в галузі архітектурного проєктування та дизайну. У міру того, як між ними зростає конкуренція, підвищується і професійний рівень архітектурних бюро. Про особливості роботи одного з таких чернівецьких бюро ми розпитали у Дарії Олексюк, операційного директора бюро архітектури та дизайну DAR group&partners.