Вівторок, 17.00. До зупинки "Вулиця Шкільна" під’їжджає тролейбус №5. За три хвилини після нього – маршрутка №1А. Ще через п’ять хвилин – маршрутка №38 і потім знову – тролейбус. Транспорту на зупинці вистачає, пасажирів – також. На боковому склі автобуса №1А висить оголошення: кінцеву зупинку перенесли з "Дріжджзаводу" на зупинку "Прут".
Комунальники стверджують, що така кількість маршруток, особливо маршрутки №1А та №38, заважають роботі міського електротранспорту. Саме тому кількість цих маршруток хочуть зменшити. Навіть оголосили, що через накладання на 95 відсотків автобусних маршрутів №1А (вулиця Південно-Кільцева – торговий центр "Метро") та №38 (аеропорт –гіпермаркет "Епіцентр") на тролейбусні маршрути №3 та №5 зняти 12 маршруток із конкурсу.
– Керівник тролейбусного управління звернувся до департаменту житлово-комунального господарства з листом, щоб переглянути кількість автобусних маршрутів, бо вони накладаються на їхні маршрути, – розповідає начальник відділу транспорту, зв’язку та енергетики міськради Василь МАРТИНЮК. – Відповідно тролейбуси через це стають економічно невигідними. У тролейбусах їздить багато пасажирів пільгових категорій, а це для тролейбусників серйозне навантаження. Нині розробляють тролейбусні й автобусні маршрути. Після цього кількість транспортних засобів врегулюють на всіх маршрутах, з урахуванням доцільності курсування тролейбусів. Комісія вирішить, скільки маршруток їздитиме. Буде не по шість маршруток №№1А та 38, а по чотири чи п’ять.
У департаменті житлово-комунального господарства запевняють, що зменшення маршруток не вплине на пасажирів. А тролейбуси навпаки їздитимуть частіше.
– У тролейбусному депо вже переглядають графік руху, – каже Василь Михайлович. – Раніше не було потрібної кількості водіїв, тепер їх достатньо. У депо запровадили курси водіїв тролейбуса. І якщо раніше водій їздив лише до 19.00, а потім замінити його було ніким, то тепер кадрів вистачає. Тож більше тролейбусів їздитиме у дві зміни.
Перевізники на маршрутках стверджують, що такий "перекіс" у бік тролейбусного депо несправедливий і до них, і до пасажирів. Оскільки більшість тролейбусів та електромережі зношена й часто стаються аварії. Зрештою пасажири повинні самі обирати: їхати їм тролейбусами чи маршрутками.
Людмила ОСАДЧУК
19-02-2013, 15:18
0
2 823