Змагання за пасажирів: хто кого?

Публікації
2 924
0
Змагання за пасажирів: хто кого?

Вівторок, 17.00. До зупинки "Вулиця Шкільна" під’їжджає тролейбус №5. За три хвилини після нього – маршрутка №1А. Ще через п’ять хвилин – маршрутка №38 і потім знову – тролейбус. Транспорту на зупинці вистачає, пасажирів – також. На боковому склі автобуса №1А висить оголошення: кінцеву зупинку перенесли з "Дріжджзаводу" на зупинку "Прут".

Комунальники стверджують, що така кількість маршруток, особливо маршрутки №1А та №38, заважають роботі міського електротранспорту. Саме тому кількість цих маршруток хочуть зменшити. Навіть оголосили, що через накладання на 95 відсотків автобусних маршрутів №1А (вулиця Південно-Кільцева – торговий центр "Метро") та №38 (аеропорт –гіпермаркет "Епіцентр") на тролейбусні маршрути №3 та №5 зняти 12 маршруток із конкурсу.

– Керівник тролейбусного управління звернувся до департаменту житлово-комунального господарства з листом, щоб переглянути кількість автобусних маршрутів, бо вони накладаються на їхні маршрути, – розповідає начальник відділу транспорту, зв’язку та енергетики міськради Василь МАРТИНЮК. – Відповідно тролейбуси через це стають економічно невигідними. У тролейбусах їздить багато пасажирів пільгових категорій, а це для тролейбусників серйозне навантаження. Нині розробляють тролейбусні й автобусні маршрути. Після цього кількість транспортних засобів врегулюють на всіх маршрутах, з урахуванням доцільності курсування тролейбусів. Комісія вирішить, скільки маршруток їздитиме. Буде не по шість маршруток №№1А та 38, а по чотири чи п’ять.

У департаменті житлово-комунального господарства запевняють, що зменшення маршруток не вплине на пасажирів. А тролейбуси навпаки їздитимуть частіше.

– У тролейбусному депо вже переглядають графік руху, – каже Василь Михайлович. – Раніше не було потрібної кількості водіїв, тепер їх достатньо. У депо запровадили курси водіїв тролейбуса. І якщо раніше водій їздив лише до 19.00, а потім замінити його було ніким, то тепер кадрів вистачає. Тож більше тролейбусів їздитиме у дві зміни.

Перевізники на маршрутках стверджують, що такий "перекіс" у бік тролейбусного депо несправедливий і до них, і до пасажирів. Оскільки більшість тролейбусів та електромережі зношена й часто стаються аварії. Зрештою пасажири повинні самі обирати: їхати їм тролейбусами чи маршрутками. 
Людмила ОСАДЧУК

0 коментарів

РЕКЛАМА
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.
Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код:
ТОП 10
Вчителька з села Розтоки написала перший роман «Анна» на діалекті Буковинської Гуцульщини
2 826
Понад 40 років навчала української мови та літератури: не стало багаторічної викладачки коледжу у Чернівцях
2 505
Півтори тисячі років під ногами. Поблизу центру Чернівців виявили унікальну пам’ятку
2 467
На Буковині судитимуть посадовців сільради за розтрату коштів на закупівлі термобілизни для військових
2 248
У Чернівцях попрощалися з диригентом Володимиром Шнайдером
2 204
«Ці діти пожертвували своїми життями»: у ліцеї Чернівців – уже 14 загиблих на війні випускників
2 070
Зеленський відзначив високими нагородами двох педагогів з Буковини
1 934
Не стало захисника із Буковини Степана Мартинюка
1 918
Карпати вкрило снігом. У горах Буковини - справжня зима - фото
1 662
Чернівцям – 617 років: історія міста і цікаві факти про нього
1 610


Logo
“Здійснено за підтримки Асоціації “Незалежні регіональні видавці України” та Foreningen Ukrainian Media Fund Nordic в рамках реалізації проєкту Хаб підтримки регіональних медіа. Погляди авторів не обов'язково збігаються з офіційною позицією партнерів” в рамках реалізації
грантового проєкту Хаб підтримки регіональних медіа.
Погляди авторів не обов'язково збігаються з офіційною позицією партнерів”


Copyright 2024. Всі права захищені. Використання будь-яких матеріалів, розміщених на сайті, дозволяється
при розміщенні посилання (для Інтернет-видань - гіперпосилання) на molbuk.ua. Посилання
(гіперпосилання) обов'язкове в незалежності від повного або часткового використання матеріалів.