Авто | Нерухомість | Робота
RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець Вхід через ВКонтакте
Головна | Приватні оголошення |Приватні оголошення Тури з Чернівців | Історія успіху | Історія успіху Афіша | Пропозиція тижня | Послуги | Журнал "Давай Одружимось!" |
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео | » Новини читачів |
Диспетчерам-грубіянам не платять премії

"Якось у нас два дні не було світла. Ми телефонували до енергетиків майже всією вулицею, – розповідає чернівчанин Ігор. – Незважаючи на це, ремонтники приїхали наступного дня. Довелося телефонувати начальству, з’ясовувати ситуацію, тому що конкретної інформації від диспетчерів ми не могли отримати".

З диспетчерами аварійних служб чернівчани спілкуються досить часто. Дехто скаржиться на те, що не одразу піднімають слухавку. Декому не подобається тон розмови диспетчерів.

Як контролюють диспетчерські служби і що робити, якщо диспетчер нагрубив, ми вирішили з’ясувати в аварійних службах міста, куди найчастіше звертаються люди, – у міськРЕМі та водоканалі.

Скаржники бояться йти до начальника

Диспетчерська служба міськРЕМу працює цілодобово. Потрапити стороннім до диспетчерської неможливо. За нормального режиму роботи, якщо немає вітряної погоди, тут отримують до 10 заявок. Як запевняють енергетики, за такої кількості заявок у постійному режимі працюють три виїзні бригади і поломки ліквідовують того ж дня.

– Роботу диспетчерської служби жорстко контролюють, – запевняє начальник міськРЕМу Олександр Харабара. – Всі розмови диспетчера і споживачів записуються на диск і зберігаються півроку. Тож якщо виникла конфліктна ситуація, можемо прослухати розмову будь-якого дня чи навіть будь-якої хвилини. Якщо скарга про неадекватну розмову підтверджується, призначаємо службове розслідування.

– Скаржаться на диспетчерів досить часто, – продовжує Олександр Михайлович. – У такому разі запрошуємо споживача до себе, щоби прослухати розмову, але жоден зі скаржників ще не приходив.

Не може бути у нас і такого, що диспетчер не хоче піднімати слухавку. Уявіть кількість викликів, коли світло зникає у цілому мікрорайоні. А диспетчер, окрім прийому заявок, керує й ремонтними бригадами. Тож цілком можливо, що людина не встигає підняти слухавку.

- Дуже часто доводиться стикатися з тим, що саме споживачі починають спілкуватися з нами емоційно, – каже диспетчер Галина Тимошенко. – До речі, найбільш не терплячі споживачі – із центру міста. Телефонують і хочуть, щоби світло їм ввімкнули терміново. Але ми насамперед реагуємо на ті заявки, де є небезпека для життя, – обірвалися дроти чи горить підстанція.

На запитання, чи готові запевнити у міськРЕМі, що диспетчери ніколи не грублять, відповіли, що люди, звісно, зриваються, але тут намагаються перейти на принцип роботи – споживач завжди правий.

Споживачі й самі не дуже виховані

У диспетчерську водоканалу запропонували прийти у вівторок, 20 вересня.

– Цього дня о 09.00 планово відключили воду, тож почуєте, що люди говорять, – сказав начальник аварійно-диспетчерської служби водоканалу Олег Стратійчук.

До диспетчерської потрапили о 09.30, але поспілкуватися з диспетчером не було змоги. Щохвилини їй доводилося піднімати слухавку і пояснювати, чому в центральній частині міста немає води. Дівчина лише встигла сказати, що саме споживачі часто грублять.

– Диспетчерська працює цілодобово, ми отримуємо за зміну майже 100 телефонних дзвінків, – каже Олег Парфенійович. – Заявки виконуємо залежно від терміновості. Наприклад, аварії на водогоні повинні ліквідувати за день, а на розподільчій мережі – за два дні. А ось споживач може чекати на виконання заявки і кілька днів.

Диспетчер також отримує інформацію від усього господарства водоканалу. У нас є комп’ютеризована система, і якщо десь стаються неполадки, наприклад, на одній із насосних станцій, саме диспетчер перший отримує інформацію.

Розмови диспетчерів у водоканалі теж записують. І якщо споживач незадоволений спілкуванням із диспетчером, достатньо назвати дату, час розмови і цей факт перевірять. Диспетчера, який нагрубив, буде покарано, він може залишитися без премії.


Довідка

Якщо диспетчер аварійної служби нагрубив, зі скаргою можна звернутися до начальника служби. Телефонні розмови записують і можуть перевірити.

Приймальня міськРЕМу: 58-49-26,
аварійно-диспетчерська служба: 52-64-68.

Приймальня водоканалу: 54-46-01,
аварійно-диспетчерська служба: 54-73-54, 55-52-21.
Рейтинг:
(голосів: 1)
22-09-2011, 14:24
Коментарів 0 Переглядів 2309

загрузка...
У Чернівцях міськрада не хоче, щоб Топорівці приєднувались до міської ОТГ
У міськраді мають намір відмовити Топорівській громаді в приєднанні до Чернівецької ОТГ
Хотіли підкупити прикордонників: у Чернівцях «на гарячому» затримали контрабандистів - фото
Злочинців затримали під час передачі 1200 євро посадовій особі прикордонного відомства
Популярне Коментують
• Новини
Ти гі…но, нє – ти: прийшов сторож і всіх вигнав. Блог Мостіпаки
Про головні політичні події минулого тижня - у блозі Олександра Мостіпаки
загрузка...
Готуйся до зими вчасно: котли Kronas подбають про тепло в оселі (на правах реклами)

Серпнева спека змушує думати про холод ледь не щомиті... А завбачливі так узагалі вже сьогодні замислюються про зимові морози! А й справді, чому б не обрати опалювальне устаткування прямо зараз?
Z-тариф від Київстар: скільки коштуватиме безлімітне спілкування та інтернет для буковинців? (новини компанії)

Жителі Буковини отримають тариф із необмеженим спілкуванням у мережі Київстар, безлімітний мобільний інтернет і 100 хвилин за кордон – лише за 55 грн.
Зберегти тепло допоможуть котли від "ІнсталПро" (на правах реклами)

Кожен власник будинку чи квартири прагне зменшити витрати на опалення та гаряче водопостачання власного житла
ТОВ "Бібі фешн" запрошує на роботу (на правах реклами)

У зв’язку з розширенням виробництва ТОВ "Бібі Фешн" оголошує додатковий набір на посади
ЧТЕІ КНТЕУ – понад 50 років на ринку освітніх послуг Буковини (на правах реклами)

Чернівецький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету – заклад вищої освіти, який функціонує на ринку освітніх послуг Буковини понад 50 років
Святкуємо день народження Фірмового магазину в Чернівцях (на правах реклами)

Ми запрошуємо Вас на День народження! 21 липня виконується рівно рік із моменту відкриття магазину! Приходьте на святкування на 9:00 і пориньте в атмосферу знижок та драйву
Канікули з користю: комп'ютерний табір від "ШАГ" (на правах реклами)

Мала Комп’ютерна Академія “Шаг” дає прекрасну можливість поєднати приємне з корисним навіть улітку. Мова йде про 11-денні ненав’язливі заняття, що проходять у захопливій ігровій формі.
Болить горло? Їжте морозиво
Це хороший метод тимчасового знеболення
Рубрика здоров'я ...