Авто | Нерухомість | Робота
RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець Вхід через ВКонтакте
Головна | Приватні оголошення |Приватні оголошення Тури з Чернівців | Історія успіху | Історія успіху Афіша | Пропозиція тижня | Послуги | Журнал "Давай Одружимось!" |
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео | » Новини читачів |
Диспетчерам-грубіянам не платять премії

"Якось у нас два дні не було світла. Ми телефонували до енергетиків майже всією вулицею, – розповідає чернівчанин Ігор. – Незважаючи на це, ремонтники приїхали наступного дня. Довелося телефонувати начальству, з’ясовувати ситуацію, тому що конкретної інформації від диспетчерів ми не могли отримати".

З диспетчерами аварійних служб чернівчани спілкуються досить часто. Дехто скаржиться на те, що не одразу піднімають слухавку. Декому не подобається тон розмови диспетчерів.

Як контролюють диспетчерські служби і що робити, якщо диспетчер нагрубив, ми вирішили з’ясувати в аварійних службах міста, куди найчастіше звертаються люди, – у міськРЕМі та водоканалі.

Скаржники бояться йти до начальника

Диспетчерська служба міськРЕМу працює цілодобово. Потрапити стороннім до диспетчерської неможливо. За нормального режиму роботи, якщо немає вітряної погоди, тут отримують до 10 заявок. Як запевняють енергетики, за такої кількості заявок у постійному режимі працюють три виїзні бригади і поломки ліквідовують того ж дня.

– Роботу диспетчерської служби жорстко контролюють, – запевняє начальник міськРЕМу Олександр Харабара. – Всі розмови диспетчера і споживачів записуються на диск і зберігаються півроку. Тож якщо виникла конфліктна ситуація, можемо прослухати розмову будь-якого дня чи навіть будь-якої хвилини. Якщо скарга про неадекватну розмову підтверджується, призначаємо службове розслідування.

– Скаржаться на диспетчерів досить часто, – продовжує Олександр Михайлович. – У такому разі запрошуємо споживача до себе, щоби прослухати розмову, але жоден зі скаржників ще не приходив.

Не може бути у нас і такого, що диспетчер не хоче піднімати слухавку. Уявіть кількість викликів, коли світло зникає у цілому мікрорайоні. А диспетчер, окрім прийому заявок, керує й ремонтними бригадами. Тож цілком можливо, що людина не встигає підняти слухавку.

- Дуже часто доводиться стикатися з тим, що саме споживачі починають спілкуватися з нами емоційно, – каже диспетчер Галина Тимошенко. – До речі, найбільш не терплячі споживачі – із центру міста. Телефонують і хочуть, щоби світло їм ввімкнули терміново. Але ми насамперед реагуємо на ті заявки, де є небезпека для життя, – обірвалися дроти чи горить підстанція.

На запитання, чи готові запевнити у міськРЕМі, що диспетчери ніколи не грублять, відповіли, що люди, звісно, зриваються, але тут намагаються перейти на принцип роботи – споживач завжди правий.

Споживачі й самі не дуже виховані

У диспетчерську водоканалу запропонували прийти у вівторок, 20 вересня.

– Цього дня о 09.00 планово відключили воду, тож почуєте, що люди говорять, – сказав начальник аварійно-диспетчерської служби водоканалу Олег Стратійчук.

До диспетчерської потрапили о 09.30, але поспілкуватися з диспетчером не було змоги. Щохвилини їй доводилося піднімати слухавку і пояснювати, чому в центральній частині міста немає води. Дівчина лише встигла сказати, що саме споживачі часто грублять.

– Диспетчерська працює цілодобово, ми отримуємо за зміну майже 100 телефонних дзвінків, – каже Олег Парфенійович. – Заявки виконуємо залежно від терміновості. Наприклад, аварії на водогоні повинні ліквідувати за день, а на розподільчій мережі – за два дні. А ось споживач може чекати на виконання заявки і кілька днів.

Диспетчер також отримує інформацію від усього господарства водоканалу. У нас є комп’ютеризована система, і якщо десь стаються неполадки, наприклад, на одній із насосних станцій, саме диспетчер перший отримує інформацію.

Розмови диспетчерів у водоканалі теж записують. І якщо споживач незадоволений спілкуванням із диспетчером, достатньо назвати дату, час розмови і цей факт перевірять. Диспетчера, який нагрубив, буде покарано, він може залишитися без премії.


Довідка

Якщо диспетчер аварійної служби нагрубив, зі скаргою можна звернутися до начальника служби. Телефонні розмови записують і можуть перевірити.

Приймальня міськРЕМу: 58-49-26,
аварійно-диспетчерська служба: 52-64-68.

Приймальня водоканалу: 54-46-01,
аварійно-диспетчерська служба: 54-73-54, 55-52-21.
Рейтинг:
(голосів: 1)
22-09-2011, 14:24
Коментарів 0 Переглядів 2281

загрузка...
Популярне Коментують
• Новини
«Свиноматка» на бусику і Мак’явеллі за фіранкою. Блог Мостіпаки
Про головні події минулого тижня - у блозі Олександра Мостіпаки
загрузка...
ЖК "Оазис Буковини" – якісне житло для родини, де "ВСЕ передбачено" (на правах реклами)

У мальовничому куточку міста Чернівці, на вулиці Немирівській, в екологічно чистій зоні, поруч із річкою Прут компанія будує житловий комплекс "Оазис Буковини", першу та другу секції якого буде здано в експлуатацію найближчим часом. А це означає, що чиясь мрія оселиться за новою адресою в довгоочікуваній новенькій квартирі.
Свято морозива "Рудь" об’єднало чернівецькі родини (новини компанії)

У Чернівцях 12 травня пройшло "Мегасвято Морозива" від компанії "Рудь" - найбільшого виробника "солодкого холоду". Вкотре компанія "Рудь" подарувала мешканцям та гостям міста незабутні враження та яскраві емоції
З таким молодим поколінням на Україну чекає успіх (на правах реклами)

У Чернівцях вже вдруге відбувся "Форум стартапів", який організувала філія Міжнародної освітньої мережі Бізнес-шкіл для дітей та підлітків "Miniboss Business School" у м.Чернівцях за сприяння [b]Європейської Асоціації Розвитку Бізнесу (ЄАРБ).
Чернівчан та гостей міста запрошують на "Форум стартапів" для дітей і підлітків (на правах реклами)

28 квітня 2018 року о 11:00 год., в ресторанному комплексі "Palazzo" (м.Чернівці, вул. Руська, 242) за сприяння Європейської Асоціації Розвитку Бізнесу відбудеться Форум стартапів, який організовує філіал Міжнародної освітньої мережі Бізнес-шкіл для дітей та підлітків Miniboss Business School у м.Чернівці.
І знесла курочка яєчко, не золоте, а просте... (на правах реклами)

Куряче яйце – це справжня скарбничка вітамінів та мікроелементів. У цьому продукті високий вміст вітамінів групи А, D, Е, фолієвої кислоти, вітамінів В3, В12, біотину і холіну.
Ідеальна шкіра обличчя – тепер це реально! (на правах реклами)

Здорова пружна ідеальна шкіра обличчя – це візитівка будь-якої людини. Щоб досягти такого результату, часто витрачають неймовірно великі кошти на косметичні засоби для догляду за шкірою, які, на жаль, не завжди ефективні...
Ощадбанк діє: Голову правління Ощадбанку Андрія Пишного визнано Банкіром року (прес-реліз)

Голова правління Ощадбанку Андрій Пишний посів І місце в номінації "Банкір року" рейтингу "Фінансовий Оскар 2017" від ділового тижневика "Бізнес".
Передменстуральний синдром: що відбувається у вашому тілі?

Предменструальний синдром – це складний патологічний симптомокомплекс, що з’являється за 1-14 днів до менструації і зникає відразу після її початку.
Рубрика здоров'я ...