* Реклама
Власне, будь-який бізнес-сайт в інтернеті створюється з метою заробити гроші. Можна сперечатися, мовляв, сайт-візитка чи корпоративний портал напряму не приносять прибутку. Однак, насправді, це не так. Бо їх створюють для поширення інформації про компанію та продукти, які вона пропонує. Тобто знову все впирається в продажі та отримання нових клієнтів. Адже й реклама фактично є витрачанням коштів. Проте з поправкою на те, що (за умови грамотної організації кампанії) витрати повертаються, та ще й з надлишком.
Тобто, як не крути, будь-який вебсайт має приносити прибуток. Інша справа, прямо чи опосередковано. Тому
розробка сайту для бізнесу має за мету створити інструмент для заробляння грошей. Він має монетизуватися і, принаймні, відбити вкладені в проект гроші. Проте, без впевненості, що вдасться досягти успіху, взагалі не варто починати будь-яку справу, не кажучи вже про ведення бізнесу. Тому давайте дізнаємось, як заробляти в інтернеті регулярно та багато.
Звідки клієнти приходять на сайт?
Власне, сайт — не золотий злиток. Його в ломбард не здаси. Тому треба розуміти, як же на ньому заробляти. По-перше, варто вибрати нішу, в який пропоновані вами продукти є конкурентними. Це відбувається на початковому етап. Глибокий аналіз конкурентів та рівня продажів у обраному напрямку допомагає збільшити шанси на успіх ресурсу. Треба чітко розуміти, кому потрібні ваші товар чи послуги, чи можете ви запропонувати цікаву для потенційних покупців ціну, хто конкуренти та наскільки міцні їх позиції.
Якщо ви впевнені, що здатні, якщо не порвати, то, принаймні, здивувати ринок, тоді до роботи! Проте варто одразу подбати про те, щоби сайт був адаптований під вимоги пощукових систем та зручним для користувачів. Справа в тому, що новий ресурс в інтернеті немов сліпе безпомічне кошеня, якого ніхто не бачить та не чує.
Аби відвідувачі заходили на ресурс, вони мають знати про нього. Тобто для монетизації сайту треба залучати трафік. При цьому трафік буває різним, як і його якість. Якісний трафік має найвищу ймовірність конверсії, тобто здійснення відвідувачем результативної дії. Це може бути оформлення замовлення, реєстрація, відправка запиту тощо.
Існує декілька видів трафіка, що пов’язане з його походженням:
- органічний;
- рекламний;
- з соціальних мереж;
- реферальний.
Варто використовувати всі можливості для монетизації сайту.
Органічний трафік
Такий трафік формується в результаті переходів користувачів після набору в пошуковику релевантних тематиці сайта запитів. Це — найсмачніший та найякісніший трафік. Проте для цього необхідно, щоби ваш ресурс зайняв провідні місця у пошуковій видачі.
На жаль, швидко добитися цього не вийде. Той же Google дуже ретельно відстежує та аналізує розміщений на сайтах контент та технічний стан ресурсів, зручність їх перегляду на мобільних пристроях, враховує вік домену. Щойно створений сайт взагалі спочатку має потрапити у поле зору пошукових роботів, інакше користувачі мережі навіть теоретично не зможуть знайти його через пошук.
Проведення внутрішньої та зовнішньої оптимізації дозволяє поступово піднімати його в ранжируванні. За статистикою сайти, що знаходяться на першій сторінці пошукової видачі, забирають 95% трафіку.
Рекламний трафік
Коли сайт тільки створений, не обійтись без залучення відвідувачів за допомогою рекламних інструментів. За грамотного підходу ефективність таких кампаній досить висока, тому їх регулярно використовують і існуючі веб-ресурси.
Найшвидшим способом отримати стабільний канал трафіку на сайт — використовувати контекстну рекламу. Її суть у тому, що рекламні оголошення вбудовуються у пошукову сторінку. Їх показують не всім користувачам, а лише тим, хто набрав релевантний тематиці сайту замовника реклами пошуковий запит.
Соціальні мережі
Щоб досягти частих переходів за посиланнями, розміщеними в соцмережах, варто активно просувати там свої продукти та послуги. Залучення відвідувачів через Фейсбук чи Інстаграм має свою специфіку. Однак вмілі дії можуть принести відчутний відгук від постійних користувачів тієї чи іншої соціальної мережі, які є цільовою аудиторією вашого сайту.
Реферальний трафік
Нарощування потужної маси посилань — вірний шлях до підвищення ранжування сайту в пошуковій видачі. До того ж, так можна безпосередньо залучити відвідувачів. Здебільшого зростання числа лінків забезпечується з допомогою покупних посилань. Місце для їх розміщення за гроші пропонують різні тематичні та новинні ресурси, популярні портали та форуми. Від якості посилань і контенту, що їх супроводжує, а також репутації ресурсу-донора залежить авторитет вашого сайту у пошуковиків.
9-09-2024, 12:10
0
535