RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |

* На правах реклами

Якими сервісами для просування власного бренду чи вираження своєї особистості ви користуєтеся? Звісно, якщо йдеться про середній або великий бізнес, то головним інструментом для них є сайт. Та коли ви не запускаєте глобальні процеси, для легкого старту в підприємницькій діяльності чи просто дозвілля вам достатньо соцмереж. Сьогодні Instagram, Facebook, TikTok, Twitter, Telegram, WhatsApp, YouTube є ідеальними платформами для особистісного розвитку. Створивши концепцію, ретельно продумавши всі аспекти можна вдало заявити про себе цілому світові лише першим меседжем — коротким відео чи постом-знайомством. Якщо ви боїтеся, що не зможете набрати аудиторію, то, аби полегшити цей етап, можна купити youtube канал із реальними підписниками. У цій статті розглядаємо, чому така інвестиція є вдалою і які тематичні розділи найбільш популярні.

YouTube-канал як інструмент просування власного бренду: які ніші популярні?*


Готовий YouTube-канал – перший крок на шляху до популярності. Придбавши акаунт, його власникові не варто турбуватися про організаційні моменти – стартову рекламу, заповнення шапки-профілю, потрапляння в рекомендації тощо. Замість потенційного користувача це все виконує попередній засновник, який вирішив продати свій канал через спеціалізований сервіс, а точніше біржу гаранта, зокрема madbid.com

Чому варто скористатися такою пропозицією:


1. Економія часу на створенні профілю з нуля.
2. Можна обрати бажану кількість живих підписників.
3. Канал матимете конкретне спрямування.
4. Безпечна співпраця з біржою.
5. Доступні ціни на готовий продукт.
Однак ще до придбання каналу, варто зрозуміти, що над контентом і залученням аудиторії доведеться попрацювати. Ні засновник профілю, ні біржа не розвиватимуть замість вас бренд — наповнення і прихід нових читачів — буде вашим завданням.

Які YouTube-канали найбільш популярні?


Серед тисяч найменувань та десятків розділів сервісу точно знайдеться ніша, в якій ви зможете реалізувати себе. Вибір спрямування насамперед повинен залежати від ваших особистих вподобань та навичок: якщо любите рукоділля – можете знімати короткі майстер-класи, якщо вам до вподоби мода та стиль – можете проводити онлайн-консультації чи створювати рекомендації для сезонного гардеробу, якщо ви вправний кухар – чому би не спробувати запустити власний кулінарний блог, якщо добре знаєтеся на програмуванні чи криптовалюті – сміливо пробуйте себе в ролі експерта чи коуча. Якщо ж у вас кілька вподобань і ви боїтеся вибрати не надто актуальну галузь, то звернуть увагу, що в топі завжди:

• Особисті канали та влоги про подорожі.
• Розважальні шоу та стендапи.
• Огляди новинок техніки та розпаковки.
• Навчання та освіта.
• Мода та стиль.
• Шоубізнес та зіркове життя.
• Інтерв’ю та новини.
• Кулінарія та правильне харчування.
• Музика.
• Короткі відео-поради.

Важливо пам’ятати, обравши конкретне спрямування, вам треба буде виробити певну стратегію розвитку. Зокрема розписати контент-план, запустити таргет, продумати взаємодію з аудиторією, подбати про регулярність виходу прем’єр тощо.
Редактор: Марія Фернюк
1-05-2024, 12:30
Коментарів 0 Переглядів 659

Теги -

У результаті наїзду автомобіля "Citroen C5" пішохід отримав травми, несумісні з життям

Якими схемами користуються шахраї та як не потрапити в їхню пастку
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні



Друге пришестя … Блог Ярослава Волощука
Цю подію так очікували у світі, наче йшлося про друге пришестя Ісуса Христа
"На Трампа сподіваймося, але люби, Боже, правду"
"Це важка, але необхідна правда, яку важко буде прийняти багатьом", - зазначає Сергій Рудик
ВІДЕО Переглянути все відео

Паровоз не курсував уже понад 60 років

Чернівецька філія Державного підприємства "Івано-Франківський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації" — це надійний партнер із забезпечення точності вимірювань, сертифікації продукції та відповідності стандартам. Філія запрошує до співпраці місцевих виробників, організації та фірми, які займаються виробництвом, експортом та імпортом, реалізацією продукції.

"Профі-Центр" — це не стереотипне середовище для вивчення іноземної. Насамперед це осередок, який має не тільки ефективну навчальну базу, яку може запропонувати студентам, а й відповідні підтвердження цьому.

Кожен маленький гість отримає солодкий подарунок за віршик чи талант. Варто лиш продекламувати віршик чи розповісти, яким чемним був цього року.