Буває так, що через технічний збій банкомат може зажувати вашу картку і не повертати її після операції.
Є кілька кроків, які потрібно зробити, якщо це сталося з вашою картою.
Є багато причин, чому банкомат може не повертати картку,
пише rbc.ua. Однак, якщо це вже сталося, то потрібно зайнятися поверненням картки, або ж заблокувати її та звернутися до банку за новою.
Що робити, якщо банкомат "зажував" картку
Дзвінок на гарячу лінію
У кожному банку є гаряча лінія для звернення клієнтів. Номер цієї гарячої лінії ви зможете знайти прямо на банкоматі, на сайті банку або в мобільному додатку. Розкажіть оператору про свою проблему і він підкаже, що робити далі. Можливо, доведеться заблокувати карту відразу, а потім піти в банк за отриманням нової.
Заблокувати карту
Одним із варіантів вирішення проблеми може стати блокування картки, щоб ніхто не отримав доступу до вашого рахунку. Це можна зробити самостійно в мобільному додатку або на сайті банку, а також під час дзвінка на гарячу лінію.
Екстрене скасування операції
Якщо банкомат зажував картку, можна спробувати екстрене скасування операції. Для цього пальцями затисніть на банкоматі кнопку "Скасувати"/"Закрити" (червона кнопка з хрестиком). Утримуйте палець на кнопці кілька секунд, після чого на екрані банкомата має з’явитися вікно із пропозицією скасувати операцію. Утримуючи кнопку скасування однією рукою, другою скасуйте операцію на екрані. Коли ви скасуєте операцію, картка має повернутися. Якщо це не спрацює — телефонуйте на гарячу лінію або зверніться до відділення банку.
Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
28-03-2024, 01:45
0
2 658