RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |
Молодий буковинець » новини » Як СРМ для інтернет-магазину змінює сферу ecommerce*

* На правах реклами

Впровадження CRM-систем в сучасні інтернет-магазини стало невід'ємною частиною трансформації рутинних процесів. Раніше, коли більшість операцій виконувалась вручну, менеджери витрачали купу часу на операції, які сьогодні набагато ефективніше виконують автоматизовані системи. Навіть прості задачі, як-от заповнення товарно-транспортних накладних і ведення клієнтської бази, вимагали великих зусиль і витрат часу.



Зараз срм для інтернет магазину організувала й оптимізувала всі етапи роботи з замовленнями. У порівнянні з епохою ручних операцій, коли кожен елемент потребував окремої уваги та великої кількості працівників, сьогоднішні CRM-системи виконують завдання у декілька кліків, надаючи власникам бізнесу можливість фокусуватися на стратегічному розвитку.

Такий перехід від ручних операцій до автоматизованих систем надає інтернет-магазинам стійку конкурентну перевагу, забезпечуючи точність та оперативність в управлінні, а також покращуючи якість обслуговування.

Чарівна пігулка для високих продажів: переваги використання срм-систем


За статистикою, інтернет-магазин, який використовує срм-систему, працює на 45% ефективніше за конкурентів, які цього інструмента не використовують. На практиці це означає, що менеджери витрачають майже удвічі менше часу на приймання й обробку замовлень. І це не повний перелік переваг від упровадження такого рішення:

Вигоди використання CRM-систем для інтернет-магазинів включають:
  • Покращене управління взаємодією з замовниками. CRM дозволяє ефективно відстежувати та аналізувати різні етапи взаємодії, що сприяє підвищенню лояльності та збільшенню продажів.
  • Автоматизація маркетингу. З допомогою CRM-систем можна автоматизувати процеси розсилки, персоналізованого маркетингу та створення кампаній для залучення нової аудиторії та стимулювання повторних покупок.
  • Оптимізація інвентаризації та складського обліку. CRM допомагає вести контроль над запасами товарів, прогнозувати попит та ефективно керувати постачаннями.
  • Полегшення роботи з банками та фінансовою звітністю. CRM фіксує всі транзакції, які проводять ваші клієнти через онлайн-банкінг або у фізичних точках продажу через термінали.
  • Аналітика та звітність. CRM-системи надають детальні аналітичні дані, що дозволяють керівникам відділів, директору та власнику приймати обґрунтовані рішення та вдосконалювати стратегії розвитку.

Функціонал, якість, ціна: чи є оптимальне рішення, що підходить будь-якому інтернет-магазину


У виборі срм-системи все залежить від ваших потреб і запитів. Комусь треба швидко оформлювати ТТН, а хтось мріє отримати єдиний центр спілкування з клієнтами у всіх месенджерах. Тому найкраща стратегія — обирати універсальну срм із максимальним функціональним наповненням. Таким продуктом є KeyCRM.

Це універсальна система, котра підходить як для ecommerce, так і для сфери послуг. В електронній торгівлі KeyCRM немає рівних, адже всі модулі створювались спеціально під потреби інтернет-магазинів, підприємців, які торгують на маркетплейсах чи мають Instagram-магазини.

Унікальність KeyCRM полягає в тому, що вона не просто відповідає потребам бізнесу, але і надає широкий спектр інструментів, спрямованих на підвищення продуктивності та забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів. Система дозволяє ефективно відстежувати та аналізувати інтеракції з клієнтами, автоматизує обробку замовлень, ведення бази, воронки продажів, відправки та фінанси.
Редактор: Марія Фернюк
15-01-2024, 19:28
Коментарів 0 Переглядів 485

Теги -
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


«Зараз найгостріша фаза». Блог Ігоря Буркута
Зараз найактивніша фаза російсько-української війни, яка розпочалася ще у 2014 році
Чому всі заздрять українцям? Блог Ярослава Волощука
Не знаю, чи робив хтось дослідження, хто у світі найбільше задоволений своєю владою
ВІДЕО Переглянути все відео

Провайдер INTELEKT пропонує декілька надійних способів залишатися онлайн незалежно від перебоїв з електропостачанням.

Уже цієї неділі – 24 листопада – у Чернівцях, за сприянням "Словацько-Українського культурно-освітнього товариства", відбудеться зустріч із представниками освітньої програми Free Student.

22 серпня 2023 року Президент України підписав закон, що стосується обов’язкового облаштування бомбосховищ у новобудовах. Як відреагували на ці зміни забудовники й що вони вважають пріоритетним у процесі зведення своїх новобудов, ми поцікавилися у Василя Воєвідка, генерального директора відділу продажів будівельної компанії "Родоліт".

В Україні є чимало компаній, що працюють в галузі архітектурного проєктування та дизайну. У міру того, як між ними зростає конкуренція, підвищується і професійний рівень архітектурних бюро. Про особливості роботи одного з таких чернівецьких бюро ми розпитали у Дарії Олексюк, операційного директора бюро архітектури та дизайну DAR group&partners.