Аудитори перевірили управління освіти Чернівецької міськради. За результатами ревізії виявили порушень на понад 3,6 млн грн.
Про це
повідомили в управлінні Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, пише molbuk.ua
Зокрема, під час ревізії управління освіти Чернівецької міської ради встановили, що кошти, які протягом 2020 року щомісячно батьки перераховували за харчування дітей в садочках, не повністю скеровувалися на придбання продуктів харчування, а акумулювалися на спецрахунку.
При цьому витрати на суму 1,5 млн грн на придбання продуктів для харчування вихованців дитячих дошкільних установ проводилися за кошти загального фонду бюджету територіальної громади.
Також аудиторами під час дослідження документів встановлені факти зміни цін у додаткових угодах без документального підтвердження коливання ціни товару на ринку, у спосіб та на суму, які не відповідають порядку зміни ціни, визначеному у договорах (які є істотною умовою договорів).
Зокрема, в актах приймання-передачі товарів та додаткових угодах до договорів збільшено ціну 1 куб. м природного газу та продуктів харчування без документального підтвердження коливання ціни.
У результаті управління освіти протягом жовтня 2020 року – грудня 2021 року недоотримало активів (природного газу та продуктів харчування) та понесло зайвих витрат бюджетних коштів на загальну суму 774,7 тис. гривень.
Крім того, виявили порушення умов чотирьох договорів (на закупівлю меблів, дидактичного матеріалу, навчальних засобів) та Господарського кодексу України.
Зокрема, Управлінням освіти не проводилося нарахування та стягнення пені та штрафних санкцій за несвоєчасну поставку товарів, через що бюджетом громади недоотримано доходів на загальну суму 810,8 тис. гривень.
Також допущені порушення при оплаті праці на 265,2 тис. грн внаслідок нарахування директору та 6 консультантам КУ "Міський центр професійного розвитку педагогічних працівників" безпідставно підвищених посадових окладів за педагогічні звання "старший вчитель" та "вчитель-методист", а також при використанні коштів на суму 129,8 тис. грн внаслідок закупівлі техніки та обладнання, яке відсутнє в переліках обладнання та спеціаліальних засобів, передбачених для оснащення інклюзивних класів та кабінетів.
Крім того, ревізія встановила оплату завищеної вартості робіт з поточного та капітального ремонту закладів освіти, проведення оплати за комунальні послуги, спожиті сторонньою юридичною особою, втрату боржника у зобов’язанні через пропущення терміну позовної давності, витрати на проживання під час відрядження працівників без підтвердних документів та придбання необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19, товарів, до вартості яких постачальниками зайво включено податок на додану вартість, загалом на 168,1 тис. гривень.
Заходами, вжитими управлінням під час ревізії та після її завершення, забезпечене відшкодування втрат на 1,6 млн грн.
Матеріали контрольного заходу для відповідного реагування передали до правоохоронних органів.
Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
29-08-2023, 21:40
1
7 560