RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |



Єврокомісія та Європейський інвестиційний банк (ЄІБ) підготували рекомендації щодо першочергових кроків з інтеграції залізничних мереж України, Молдови та ЄС; зокрема, пропонується розгорнути європейську колію до Львова та Кишинева.

Про це повідомляє Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури України, передає Укрінформ.



"11 липня Європейська комісія та Європейський інвестиційний банк опублікували дослідження, в якому запропоноване розгортання європейської колії на залізничних шляхах до Львова та Кишинева. Це стане першим кроком до покращення сполучення між Польщею та Україною, а також між Румунією та Молдовою", - йдеться в повідомленні.

На думку дослідників, першочерговими кроками інтеграції має стати запровадження залізничного сполучення євроколією (1435 мм) між Краковом/Катовіце (Польща) та Львовом (Україна), а також Ясами (Румунія) та Кишиневом (Молдова).

Що ж до розбудови української магістральної мережі залізниць стандарту 1435 мм, їх пропонують розвивати за такими напрямками:

українсько-польський кордон (Медика/Мостиська) - Львів;
українсько-польський кордон (Дорогуськ) - Ковель - Сарни - Коростень - Київ;
Львів - Красне - Тернопіль - Шепетівка - Звягель - Коростень;

українсько-словацько-угорський кордон - Чоп - Ужгород - Самбір - Львів;
Київ - Полтава - Красноград - Харків/Дніпро;

українсько-польський кордон (Гребенне - Рава Руська) - Львів;
Львів - Івано-Франківськ - Чернівці - українсько-румунський кордон (Багринівка);
Львів - Тернопіль - Хмельницький - Одеса - Дніпро - Запоріжжя - Маріуполь.

Водночас в дослідженні наголошується, що впровадження нових 1435 мм коридорів в Україні та Молдові недостатньо для забезпечення інтеграції до залізничних систем Євросоюзу. Для цього необхідно вжити додаткових заходів, зокрема, гармонізувати законодавство у сфері залізничного транспорту з правовою базою ЄС, впровадити технічні норми для експлуатації мережі 1435 мм. Також потребують спрощення прикордонні та митні процедури.

Окрім розвитку мережі залізниць стандарту 1435 мм, слід модернізувати існуючі колії 1520 мм (включно з відновленням пошкоджених внаслідок війни) в Україні, Польщі та Словаччині, а разом із ними депо, станції і сортувальні станції включно з перевантажувальними потужностями, а також внутрішні інтермодальні термінали і логістичні центри.

Як повідомлялось, Міністерство відновлення, АТ "Укрзалізниця" та Європейський банк реконструкції та розвитку розпочинають реалізацію проєкту з бюджетом 200 млн євро, який передбачає відновлення, модернізацію залізничної інфраструктури та оновлення рухомого складу.

Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
16-07-2023, 21:40
Коментарів 11 Переглядів 3 428

Теги -
Hаписав: Гість Олексій, Коментарів: 0, Новин: 0, 17 липня 2023 09:12
В новині:
В Чернівцях можуть тільки руйнувати ,а не будувати... Чернівецький машинобудівний завод! Одне з найбільших, і можливо на даний момент єдине функціонуюче (бо практично всі інші зруйновані рашистами), підприємтсво яке своїм обладананням забезпечувало функціонування нафтогазової, хімічної, енергетичної промисловості – свідомо знищується і доводиться до банкрутства через необгрунтовані санкції, які накладені з подачі сумнівних людей ( частина з яких уже за гратами), була створена комісія, яка після ряду перевірок, довела , що порушень немає, або усунуті і рекомендувало зняти санкціїї, проте уже 9-й місяць підприємство не працює… 300+ людей без роботи, державний та місцевий бюджети недоотримали десятки мільйонів податків...ЦЕ злочин проти України і українського народу!!!!

Hаписав: Олена, Коментарів: 0, Новин: 0, 17 липня 2023 09:35
В новині:
Працівники ТОВ "Машзавод" вже 9 місяців як залишились без засобів до існування через те, що завод під необґрунтованими санкціями. А влада міста нічого не робить для відновлення роботи підприємства. Хоча завод в цей час мав би працювати на повну потужність для відновлення України.

Hаписав: Анатолій, Коментарів: 0, Новин: 0, 17 липня 2023 11:18
В новині:
Для відновлення і реконструкції інфраструктури необхідно не тільки отримувати гроші від Європейського інвестиційного банку, але і дати можливість працювати українським підприємствам. Чернівецький Машзавод завжди працював відкрито і прозоро. ТОВ "Машзавод" є одним із найбільших підприємств в Україні з виготовлення обладнання для енергетичної, нафтогазопереробної промисловості та платників податків у Чернівецькій області. Але внаслідок застосування необґрунтованих санкцій підприємство 9 місяців не працює, потужності заводу простоюють , бюджет не отримує надходжень з сплати податків. Це негативно впливає на економіку регіону та держави в цілому.

Hаписав: Поліна, Коментарів: 0, Новин: 0, 17 липня 2023 13:53
В новині:
В умовах повномасштабної війни требо намагатися втримати економіку, підтримувати всі українські підприємства, а не доводити до банкрутства, як Машзавод. Підприємство вже 9 місяців не працює, обласний бюджет недоотримав десятки мільйонів податків, які б могли піти на відновлення країни, модернізації залізничної інфраструктури.

Hаписав: Гість Аліна, Коментарів: 0, Новин: 0, 17 липня 2023 14:08
В новині:
Потрібно економіку утримувати і своїх підприємств ,на прикладі Машзавод який не працює тривалий час ,а бюджет міста також був би поповнений , якщо б місцева влада допомогла у знятті санкцій .

Hаписав: Гість Наталія, Коментарів: 0, Новин: 0, 17 липня 2023 14:11
В новині:
Машзавод одне з найбільших і можливо на даний момент єдине підприємство яке могло б виготовляти обладнання для нафтогазової, хімічної і енергетичної промисловості. Але завод зупинений через необґрунтовано накладені санкції. Яку кількість бюджет недоотримав сплачених податків? А оновлення рухомого складу потребує великого бюджету. Так чому йому не дають працювати? Хто і коли допоможе зняти санкції?

Hаписав: Злата, Коментарів: 0, Новин: 0, 17 липня 2023 14:12
В новині:
Отримувати інвестиції від країн ЄС це добре , але в той же час чому б не підтримувати економіку свого краю , де можна було б отримувати гроші до бюджету, якби Машзавод працював , а не залишити стільки працівників без роботи і без засобів для існування, для чого ж було блокувати його роботу?

Hаписав: Лариса, Коментарів: 0, Новин: 0, 17 липня 2023 14:16
В новині:
Машзавод на простої і далі , в той час коли місцева влада мала б бути зацікавлена у роботі цього єдиного підприємства в області , звідки надходили поповнення до бюджету, але час спливає і ніякої допомоги з боку влади немає.

Hаписав: Олена С., Коментарів: 0, Новин: 0, 17 липня 2023 15:19
В новині:
От думають вони, як нас з'єднати з Європою, а проблема в тому, що знищуючи потужні вітчизняні підприємства, такі як Машзавод, в нас просто не буде що експортувати.

Hаписав: Христина, Коментарів: 0, Новин: 0, 17 липня 2023 15:25
В новині:
Це дуже круто, тим паче, що влада не дуже цікавиться , як поживають наші люди, спеціалісти.Чи сидять вони без роботи, чи мають за що купити поїсти. Трудовий колектив Машзаводу вже більше 9 місяців кричить про допомогу, але його ніхто не чує(На жаль,люди без роботи, мають шукати підробіток, щоб прогодувати свої сім'ї. А так буде пряме сполучення за кордон, легше буде втікати туди, де тебе будуть цінувати

Hаписав: Альона, Коментарів: 0, Новин: 0, 17 липня 2023 15:32
В новині:
Цікаво, а продукція та робота Машзаводу в цілому не є перспективною сферою співробітництва між країнами? Всі очікують лише залучення інвестицій, а про завод, який і так прекрасно співпрацював з іноземними фірмами просто забувають. Підприємство допомагало процвітанню нашої держави та нашого регіону та нагадував іноземним країнам про те, що Україна теж може виробляти унікальну продукцію, яка наразі є критично необхідною.

• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


«Зараз найгостріша фаза». Блог Ігоря Буркута
Зараз найактивніша фаза російсько-української війни, яка розпочалася ще у 2014 році
Чому всі заздрять українцям? Блог Ярослава Волощука
Не знаю, чи робив хтось дослідження, хто у світі найбільше задоволений своєю владою
ВІДЕО Переглянути все відео

У Install Pro, крім теплових насосів, можна також підібрати будь-які види сантехнічного обладнання й трубопровідної арматури, системи водоочищення, насосне обладнання, опалювальні прилади та котельні установки, внутрішні й вуличні інженерні системи та багато іншого.

Провайдер INTELEKT пропонує декілька надійних способів залишатися онлайн незалежно від перебоїв з електропостачанням.

Уже цієї неділі – 24 листопада – у Чернівцях, за сприянням "Словацько-Українського культурно-освітнього товариства", відбудеться зустріч із представниками освітньої програми Free Student.

22 серпня 2023 року Президент України підписав закон, що стосується обов’язкового облаштування бомбосховищ у новобудовах. Як відреагували на ці зміни забудовники й що вони вважають пріоритетним у процесі зведення своїх новобудов, ми поцікавилися у Василя Воєвідка, генерального директора відділу продажів будівельної компанії "Родоліт".